To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106

krzysiek_ - Czw 13 Wrz, 2012

no name, Robi, robi. Przedłużasz dolną część a co za tym idzie, dłuższe ramie wykona większy skok przy tym samym ruchu górnej części.
no name - Czw 13 Wrz, 2012

Bez short shiftera samo przeniesienie gratów wyżej wykona mniejszy skok ?
misiek - Czw 13 Wrz, 2012

short shifter juz leży w dupowozie i czeka na montaż... zreszta jak kiera i inne duperele ;)
krzysiek_ - Pią 14 Wrz, 2012

Tak, tak samo przecież zmieniasz skok wyciągając i obracając kosz zmiany biegów w cc/sc. Ja teraz przy zmianie z 1-2 mam skok jakieś 12cm? gdzie w przy normalnym lewarku machasz od radia do ręcznego ;D
faldzip - Pią 14 Wrz, 2012

Jaco napisał/a:
misiek napisał/a:


Czad :] ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków :)



warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?

Jak dla mnie to nie warto. Na pewno jest fajniej miec takie cudo, ale co da zysk 0.01s na zmianie biegu, jak na poziomie KJSowym, to pewnie powtarzalne czasy przejazdu kilometrowego odcinka to +-10s, a bieg zmienia sie raz z 1 na 2 :]

misiek - Pią 14 Wrz, 2012

Liczy się jeszcze wygoda użytkowania takiego rozwiązania
Jaco - Pią 14 Wrz, 2012

faldzip napisał/a:
Jaco napisał/a:
misiek napisał/a:


Czad :] ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków :)



warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?

Jak dla mnie to nie warto. Na pewno jest fajniej miec takie cudo, ale co da zysk 0.01s na zmianie biegu, jak na poziomie KJSowym, to pewnie powtarzalne czasy przejazdu kilometrowego odcinka to +-10s, a bieg zmienia sie raz z 1 na 2 :]


Właśnie chciałem zadać MISZCZ EKSPERCKIE PYTANIE MOTORSPOSTOWE :D

Ile szybszy jest samochód na kilometrze z podniesionym lewarkiem :D ?

Barejka - Pią 14 Wrz, 2012

Jaco, 3 sekundy :]
GeKo - Pią 14 Wrz, 2012

Pewnie, nic ale jaki lans na dzielni :D
Mrozu - Sob 13 Paź, 2012

odkopię trochę temat. można prosić jakieś zdjęcia jak to jest wszystko zamontowane z cięgnami?
Bart - Sob 13 Paź, 2012


Barejka - Sob 13 Paź, 2012

Mrozu, ale ktoro? Jak podwyzszasz lewarek to ciegna zostaja bez zmian ;)
Mrozu - Sob 13 Paź, 2012

cięgna tak, ale to co idzie od lewarka do skrzyni biegów pod podłogą oprze mi się o podłogę przy podniesieniu o 10cm, chyba, że jest to wina zastosowanego short shiftera w moim przypadku a nie wiem jak było przy oryginalnym
Barejka - Sob 13 Paź, 2012

Mrozu, bedzie napyerdaloalo przy wkladaniu jedynki szczegolnie bo wydluzona wajcha bardziej sie wychyla, mi wali ale juz sie do tego przyzczailem, ale slycac to tylko przy wkladaniu jedynki ;D
Mrozu - Nie 14 Paź, 2012

No właśnie ja u siebie podniosłem jedynie o jakieś 3 cm i jak patrzę to może da się jeszcze tylko o jakieś 2, bo już będzie waliło w podłogę

a powiedzcie mi czy u Was daje się wsadzić 1 w trakcie jazdy? Bo u mnie za cholerę nie mogę nawet z między gazem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group