Techniczne - Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106
krzysiek_ - Czw 13 Wrz, 2012 no name, Robi, robi. Przedłużasz dolną część a co za tym idzie, dłuższe ramie wykona większy skok przy tym samym ruchu górnej części.no name - Czw 13 Wrz, 2012 Bez short shiftera samo przeniesienie gratów wyżej wykona mniejszy skok ?misiek - Czw 13 Wrz, 2012 short shifter juz leży w dupowozie i czeka na montaż... zreszta jak kiera i inne duperele krzysiek_ - Pią 14 Wrz, 2012 Tak, tak samo przecież zmieniasz skok wyciągając i obracając kosz zmiany biegów w cc/sc. Ja teraz przy zmianie z 1-2 mam skok jakieś 12cm? gdzie w przy normalnym lewarku machasz od radia do ręcznego faldzip - Pią 14 Wrz, 2012
Jaco napisał/a:
misiek napisał/a:
Czad ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków
warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?
Jak dla mnie to nie warto. Na pewno jest fajniej miec takie cudo, ale co da zysk 0.01s na zmianie biegu, jak na poziomie KJSowym, to pewnie powtarzalne czasy przejazdu kilometrowego odcinka to +-10s, a bieg zmienia sie raz z 1 na 2 misiek - Pią 14 Wrz, 2012 Liczy się jeszcze wygoda użytkowania takiego rozwiązaniaJaco - Pią 14 Wrz, 2012
faldzip napisał/a:
Jaco napisał/a:
misiek napisał/a:
Czad ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków
warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?
Jak dla mnie to nie warto. Na pewno jest fajniej miec takie cudo, ale co da zysk 0.01s na zmianie biegu, jak na poziomie KJSowym, to pewnie powtarzalne czasy przejazdu kilometrowego odcinka to +-10s, a bieg zmienia sie raz z 1 na 2
Właśnie chciałem zadać MISZCZ EKSPERCKIE PYTANIE MOTORSPOSTOWE
Ile szybszy jest samochód na kilometrze z podniesionym lewarkiem ?Barejka - Pią 14 Wrz, 2012 Jaco, 3 sekundy GeKo - Pią 14 Wrz, 2012 Pewnie, nic ale jaki lans na dzielni Mrozu - Sob 13 Paź, 2012 odkopię trochę temat. można prosić jakieś zdjęcia jak to jest wszystko zamontowane z cięgnami?Bart - Sob 13 Paź, 2012 Barejka - Sob 13 Paź, 2012 Mrozu, ale ktoro? Jak podwyzszasz lewarek to ciegna zostaja bez zmian Mrozu - Sob 13 Paź, 2012 cięgna tak, ale to co idzie od lewarka do skrzyni biegów pod podłogą oprze mi się o podłogę przy podniesieniu o 10cm, chyba, że jest to wina zastosowanego short shiftera w moim przypadku a nie wiem jak było przy oryginalnymBarejka - Sob 13 Paź, 2012 Mrozu, bedzie napyerdaloalo przy wkladaniu jedynki szczegolnie bo wydluzona wajcha bardziej sie wychyla, mi wali ale juz sie do tego przyzczailem, ale slycac to tylko przy wkladaniu jedynki Mrozu - Nie 14 Paź, 2012 No właśnie ja u siebie podniosłem jedynie o jakieś 3 cm i jak patrzę to może da się jeszcze tylko o jakieś 2, bo już będzie waliło w podłogę
a powiedzcie mi czy u Was daje się wsadzić 1 w trakcie jazdy? Bo u mnie za cholerę nie mogę nawet z między gazem.