kiedyś się z takim czymś spotkałem i chodzi podobno o to, by usztywnić budę, bo to jest dość newralgiczny punkt, i lubi się rozejść....
jak dla mnie czysty lans.. w 106 na tej wysokość nie ma się co rozejść bo jest to z jednego kawałka... łączenia są niżej, a rozchodzi się zgrzew podłogi z budą...kaco_d - Czw 24 Gru, 2009 http://moto.allegro.pl/it...troen_saxo.html
jezdzil ktos kiedys na czyms takim? z jaka sprezyna to najlepiej polaczyc? zna ktos tego koleszke albo ma cos takiego taniej, czy rzeczywiscie to dobra alternatywa dla B6? cena/jakos? w co zainwestować? do codziennej jazdy + od czasu do czasu jakis sprint...Przem_106 - Czw 24 Gru, 2009 Podobno dobry i trwały zawias. Koleszke znam - miły chłopak. Po zalogowaniu się na stronie sklepu chyba od razu daje rabat 3-5 procent.
Co do spręzyny, to po swiętach bede miał dorobiony z oryginału gwint Peugeot Sport i do tego oryginalną spręzyne szutrową Peugeot Sport.
cos takiego
http://www.nsbconcept.com...ine-filete.htmlmartin.h - Czw 24 Gru, 2009 kaco_d, Górecki z Żor też sprzedaje Kayaby i nawet przywiezie Ci do domu.kamil - Czw 24 Gru, 2009 podobają mi się te AGX, lubie Kayaba jaka sprężyna do tego ?KarQ - Czw 24 Gru, 2009 Te naprawdę są spoko. Tanie i wydajne:
Minusem jest, że nie można jej bardziej zglebować niż na zdjęciu.martin.h - Pią 25 Gru, 2009 KarQ - Pią 25 Gru, 2009 kamil - Pią 25 Gru, 2009 rozumiem, że właśnie na nich się poruszasz. Ja wolę dopłacić i mieć samochodowe niż kanapowe martin.h - Pią 25 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
podobają mi się te AGX, lubie Kayaba jaka sprężyna do tego ?
Widzisz Kamil ze sprężynami jest problem, jeśli nie zależy Ci na glebie to seria. Jeśli chcesz obniżyć auto to Eibachy (w porównaniu do B6/B8 jest ten plus, że masz regulację tłumienia i przy ewentualny dobijaniu można zmienić charakterystykę amortyzatora). Jeśli ma być na botato to H&R, OMP (choć nie wiem jak jest obecnie z ich dostępnością) lub Faulknery (w UK dużo osób na nich jeździ).Marek23 - Pią 25 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
jeśli nie zależy Ci na glebie
Proszę o polityczna poprawnosc kolege od bialych stalowek.kamil - Pią 25 Gru, 2009 no więc chyba zostanie Eibach chyba , że trafi się coś innego fajnego. Korci mnie ten zestaw AGX. koszt podobny do B6Loko - Sob 26 Gru, 2009 Ja po obecnych doświadczeniach nie założył bym eibacha, bo jest po prostu za miękki, jak się obniża auto i zakłada sprężyny tej samej twardości co seria to trochę lipa. Jeździłem do tej pory na apexach sprężyna taka jak eibach - twardość serii. Teraz przesiadłem się na faulknera który jest twardszy i różnica w jeździe jest ogromna, ogromna na plus.
Na dzień dzisiejszy mając tą wiedzę którą mam założył bym gwint, bo eksperymentując już i tak przekroczyłem jego wartość Ewentualnie zestaw bilstein b8 + sprężyna faulknera na zamówienie.kaco_d - Sob 26 Gru, 2009
Loko napisał/a:
Ja po obecnych doświadczeniach nie założył bym eibacha, bo jest po prostu za miękki, jak się obniża auto i zakłada sprężyny tej samej twardości co seria to trochę lipa. Jeździłem do tej pory na apexach sprężyna taka jak eibach - twardość serii. Teraz przesiadłem się na faulknera który jest twardszy i różnica w jeździe jest ogromna, ogromna na plus.
Na dzień dzisiejszy mając tą wiedzę którą mam założył bym gwint, bo eksperymentując już i tak przekroczyłem jego wartość Ewentualnie zestaw bilstein b8 + sprężyna faulknera na zamówienie.
B8 fajnie ale koszta znacznie wieksze!
ile za te faulknery trzeba dać? ma ktoś jakieś zniżki, rabaty etc. na te kyb agx badz w podobnej cenie b6? po zimie muszę zmienić zawias:/ bo się sypnął mi przód:/
spręzyny mam ale nie wiem właśnie czy będą ok bo przód mam niskooo i to konkretniePrzem_106 - Nie 27 Gru, 2009 Szutrowa sprezyna PS jest duzo sztywniejsza niz Seria, Eibach i inne szerokie springi.
Po dołaczeniu gwintu i tej KYB mozna bedzie miec naprawde sporo kombinacji i na warunki Supersprint i ulica moze byc fajny efekt. Bede mial taki zestaw na sprzedaz za ok 850zl.