To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [rally]czy Robert Kubica się skończył i dlaczego tak szybko?

Bad-i - Sob 25 Paź, 2014

Jak to bylo z tym Play i czestym dzwonieniem?
Marek23 - Sob 25 Paź, 2014

kiedys sie karta odwroci..
zajcev_28 - Sob 25 Paź, 2014

Marek23 napisał/a:
kiedys sie karta odwroci..


Tak tak Marku :)

A poważnie to w uj szkoda, kolejne km oesowe uciekły :/

Marek23 - Sob 25 Paź, 2014

dużo łatwiej jest być mega szybkim i zacząć pracować nad dojeźdżaniem niż być wolnym, dojeźdźać i nagle zacząć przyśpieszać nie mając ku temu predyspozycji,itd. Szczególnie jak jest budżet. Jak go nie ma to inna sprawa... Kubica się zoperuje i będzie dobrze.
Kamill - Wto 28 Paź, 2014

Cytat:
Nie chcę absolutnie robić jakiejś nagonki czy czegoś takiego bo wiadomo, że główny udział w swoich przygodach ma sam Robert, ale bardzo ciekawy komentarz pojawił się dziś na blogu - to cytat pewnego artykułu. Historia bardzo stara i myślę, że teraz jest znacznie lepiej z obsługą aut klienckich. No i Robert tak do końca kliencki nie jest myślę. Historia Antony Warmbolda:

"Parę dni później wybraliśmy się do Anglii. Odbyliśmy wycieczkę po fabryce, wszystko wraz z menedżerem. Wyglądało to imponująco. Zobaczyłem auta… Och… patrzcie, tam stoi mój samochód…

Warsztat to długa hala z autami po lewej i prawej stronie.

Nie wiedziałem wtedy tego, ale okazuje się, że strona po której montowany jest twój samochód ma bardzo duże znaczenie.

Moje auto było montowane po prawej od wejścia. Fabryczne auta (nominowane do zdobywania punktów i oficjalne), były po lewej na końcu. Gdybym wcześniej wiedział co to znaczy, byłby to pierwszy znak, by stąd uciec i nigdy nie wracać. Niestety nie zrobiłem tego i wpadłem prosto w pułapkę.

Problemy pojawiły się później, podczas pierwszego rajdu, i drugiego, i trzeciego. Byliśmy cholernie powolni. Nie mogłem w to uwierzyć. Traciłem 3 sekundy/kilometrze do lidera. Wszędzie. I nie miałem pojęcia dlaczego.

Jasne, że wszystko było nowe. Wtedy jednak zacząłem mieć wątpliwości. Przyszła pora na Rajd Akropolu w Grecji. Przed każdym rajdem jest tak zwane „badanie techniczne”. Wszystkie auta są badane, by sprawdzić, czy są legalne. Są również ważone i nie mogą być lżejsze niż 1230 kilogramów. Auto przywozi się więc z minimalnym poziomem paliwa i wyposażone we wszystko co potrzebujesz, jak koło zapasowe, narzędzia itp.

Akurat tam byłem, bo i tak nie miałem nic lepszego do roboty. Więc spaceruję sobie obok wagi i patrzę na wagę mojego auta: 140kg więcej niż auta fabryczne.

Byłem w szoku. Jak moje auto może ważyć 140kg więcej? To jak wożenie podczas oesów dwóch dorosłych pasażerów na tylnych fotelach.

Gdy trochę popytałem zorientowałem się, co było problemem. Okazało się, że wszystkie części mojego zawieszenia: dolne ramię, wahacz, ramię kierownicy, poprzecznice, były stalowe. W fabrycznych autach były tytanowe. Maska? Aluminium w fabrycznych autach, nie u mnie. Przednia szyba? Cienka w fabrycznych autach, nie u mnie. Bóg jeden wie, co jeszcze było inne.

Ale to nie wszystko.

Trochę później przyszła pora na Rajd Finlandii. Znowu byłem piekielnie wolny i wkurzony. Słyszałem o fińskim magazynie Vauhdin Maailma, który wziął radar policyjny i notował prędkości aut na oesie. Hmmmmm…

Kupiłem sobie jeden egzemplarz i zacząłem czytać. Okazało się, że istnieje odcinek zwany Laukka, tuż obok domu Juhy Kankkunena i niedaleko mety znajduje się bardzo, bardzo długa prosta. Jest ona tak długa, że na jej końcu wszystkie auta dochodzą do limitu obrotów. Gość z radarem łapie cię zanim rozpoczniesz hamowanie. Idealnie.

Moja prędkość wynosiła 191 km/h. Wszystkie fabryczne auta, włączając w to paru prywaciarzy osiągały ponad 200. Czy muszę coś dodawać? Znów byłem w szoku. Dla mnie sprawa była klarowna: wszystkie Fordy mają takie samo ostatnie przełożenie. Jedyne co pozostawało, to to, że inne silniki mogły się kręcić wyżej niż mój. Okazało się, że moje auto było tak słabe, iż nawet nie dochodziło do limitera. Ledwo zipiało przy około 8000 obrotach, podczas gdy inni kręcili znacznie wyżej niż te 8000. Albo ja miałem inny silnik, albo miał inne oprogramowanie.

Szkoda, że moje auto nie było robione po lewej stronie garażu"

Źródło: http://www.toprally.pl/an...y_pl,17418.html

GeKo - Wto 28 Paź, 2014

Zawsze tak było że fabrycznie dostają najlepsze zabawki. Wersje klient zawsze były przynajmniej jedną ewolucję do tyłu.
Kenet - Pon 03 Lis, 2014

Czyżby brak fotela na 2015? :>
Vlodarsky - Pon 03 Lis, 2014

Da radę i za swoje pewnie..

Nie wierzę, że nie znajdzie się sponsor. O Robercie się mówi więcej niż o tych z podium.

roj - Pon 03 Lis, 2014

..u nas na forum :]
zajcev_28 - Pon 03 Lis, 2014

ale tylko wtedy jak dobrze wypadnie
Bonczek - Wto 04 Lis, 2014

Zawsze dobrze 'wypada' :jupi:
Bad-i - Wto 04 Lis, 2014

Bonczek napisał/a:
Zawsze dobrze 'wypada' :jupi:


:pom:

was79 - Wto 04 Lis, 2014

:lol2:
fydi - Wto 04 Lis, 2014

Ciekawe czy ten projekt uda się dokończyć. toyotosubaru - ależ to by była moc !
Cytat:
Japońska prezentacja GT86 WRC

W miniony wekend czterokrotny mistrz świata wykonał pokazowy przejazd podczas Shinshiro Rally, dziewiątej rundy All Japan Rally Championship. Pokaz zorganizował Gazoo Racing. Pozostawiono imię pilota - Morizo. Podczas NORF miejsce na prawym fotelu zajmował prezes Toyoty, Akio Toyoda, który trzykrotnie startował w 24 godzinach Nürburgringu pod pseudonimem Morizo Kinoshita.
Rajd wygrał Fumio Nutahara, który po raz dziesiąty sięgnął po mistrzostwo Japonii. Kierowca Lancera Evo X wystawionego przez ADVAN PIAA Rally Team, okazał się najlepszy w klasie JN-6. Nutahara triumfował w pięciu rundach.


zajcev_28 - Wto 04 Lis, 2014

fydi napisał/a:
Ciekawe czy ten projekt uda się dokończyć. toyotosubaru - ależ to by była moc !
Cytat:
Japońska prezentacja GT86 WRC

W miniony wekend czterokrotny mistrz świata wykonał pokazowy przejazd podczas Shinshiro Rally, dziewiątej rundy All Japan Rally Championship. Pokaz zorganizował Gazoo Racing. Pozostawiono imię pilota - Morizo. Podczas NORF miejsce na prawym fotelu zajmował prezes Toyoty, Akio Toyoda, który trzykrotnie


Kubica tym będzie jeździł? :rotfl:


robi robotę :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group