Techniczne - Problemy z Saxo, historia, rozbudowa...?
michool_vt - Wto 16 Gru, 2008 ze jest podzielony na sekcje, w jednej sekcji jest lewe przednie kolo i prawe tylnie, w drugiej na odwrot,
pewnie przerdzewialo i pierdalnelo to takie do odpowietrzania
+ masz za mocno tyl ustawiony korektorem Anonymous - Wto 16 Gru, 2008 Ciekawe jest to co mówisz, bo w sumie dzisiaj przejechałem się po uliczce tam i z powrotem i furą ogólnie tak skręca przy hamowaniu, ale nie, że rzuca tyłem, tylko tak jakby właśnie dwa na krzyż działały, tak jak mówisz. A jak mocno można skręcić ten korektor....? Ta sprężyna ja jakąś mega solidną nie wyglądała...michool_vt - Wto 16 Gru, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
Ta sprężyna ja jakąś mega solidną nie wyglądała...
mi ostatnio sie urwala... /przerdzewiała/
musisz popróbować , ja chyba z 15 razy ściągałem kolo i kręciłem zanim ustawiłem tak jak mi odpowiada Anonymous - Wto 16 Gru, 2008 Aha, no to będę się męczył. korektor jest nówka więc myślę, że da się wyregulować. michool_vtmasz pusty tył..?Loko - Wto 16 Gru, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
Co masz na myśli pisząc, że układ hamulcowy jest krzyżowy....?
nie mam co odpowiedzieć wszystko już ładnie powiedział michool.
Co do korektora to ja ustawiałem u siebie, tak żę dałem za mocno na przód i potem stopniowo przekręcałem na tył, aż do momentu kiedy podobało mi się zachowanie auta przy naciśnięciu hamulca w zakręcie po suchym. Ale ustawienie korektora nie zlikwiduje problemu wpadającego pedału, wiec raczej tym się zajmij na poczatek.
Jeszcze raz trzeba odpowietrzyć, popatrzeć czy nie ma wycieków, a jak to nie pomorze to pewnie pompa.GeKo - Wto 16 Gru, 2008 Mówiłeś że przód nie hamuje a klocki są dotarte już?Anonymous - Śro 17 Gru, 2008 No bo tak dziwnie jest, ciężko powiedzieć w sumie A przodu ja nie ruszałem, tylko tył był robiony.Anonymous - Pon 22 Gru, 2008 W końcu jestem na chodzie
Wyciekł spowodował tłoczek który dostał za dużego ciśnienia ( w sumie nie wiem dlaczego ) i za bardzo się wysunął i tam właśnie leciało, bo tak wyglądało na początku jakby to uszczelka przy zacisku puściła.
Teraz już nie ściąga (ALLELUJA); testy robiłem na bardzo mokrej nawierzchni i mam wrażenie, że jeszcze trochę za mocno tył bierze, ale chcę to jeszcze sprawdzić na suchej nawierchni (macie gdzieś kawałek takiej schowanej gdzieś...? )CHRZANEK - Pon 22 Gru, 2008 Tak mamy
W tunelu co biegnie wzdłuż rzeki (ale takie rzeczy to tylko w Wawie )Anonymous - Pon 22 Gru, 2008 Myślisz, że to dobry pomysł testować heble w tunelu... ???:Pwasq - Pon 22 Gru, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
Myślisz, że to dobry pomysł testować heble w tunelu... ???:P
przynajmniej w drzewo albo slup nie wywalisz Anonymous - Pią 09 Sty, 2009 Nie ma to jak odebrać fure z parkingu policyjnego hehe jak w grze Anonymous - Czw 12 Lut, 2009 Odświże nieco mój temat
Zamontowałem na nowo dolot, tym razem już z obudową i czuję sporą różnicę zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów - auto znacznie szybciej reaguje na pedał gazu. Jak pospawam wydech (bo gdzieś jest dziura) to przejadę się na hamownię (http://www.superchip.pl/hamownia.html) zobaczymy jaki jest efekt wykresowy, tylko szkoda, że nie mam żadnego wcześniejszego...
Mam pytanko do Was: jak zachowują sie wam saxoloty poniżej 2000r.p.m...?michool_vt - Czw 12 Lut, 2009
Mr Lucky 13 napisał/a:
Mam pytanko do Was: jak zachowują sie wam saxoloty poniżej 2000r.p.m...?
pierdzi, podskakuje , nie jedzie
o cos konkretnego Ci chodzi?Anonymous - Czw 12 Lut, 2009 No właśnie też tak czasami mam, że jakby coś go przytkało, czasami szarpnie, powyżej jest wszystko cacy. Staram się oczywiście nie jedzić poniżej takich obrotów, ale czasami wbiję się szybciej bieg i potrafi się przytkać, zahłysnąć nie wiem jak jeszcze można to określić