pit - Pią 04 Lip, 2008 Jeśli chodzi o pierwszą sondę to jest to problem, ponieważ jest to sonda biorąca udział w procesie ustalania składu mieszanki...i bez jej wskazań auto działa tak jakby na ślepo...najczęściej w trybie serwisowym. Druga sonda natomiast nie bierze już udziału w procesie spalania, jest tylko sondą diagnostyczną.
Można ją zastąpić emulatorem OBD2MoRToN - Pią 04 Lip, 2008 Ale to sie jakoś "dostraja" ? Bo skład prawidłowej mieszanki dla każdego auta może być inny chyba.saxorulez - Pią 04 Lip, 2008 GeKo,
czy możesz mi wyjaśnić w jaki sposób ona nie jest w strumieniu spalin.. czy gdzies bokiem dostaje się swieże powietrze?? chyba nie.
Jak dla mnie teoria z odsuwaniem sondy lambda nie ma żadnego sensu... ponieważ spaliny i tak i tak się tam dostają i w najlepszym wypadku (poza zaburzaniem przebiegu spalin w głónej rurze) mają odrobinę niższą temperaturęGeKo - Sob 05 Lip, 2008
saxorulez napisał/a:
GeKo,
czy możesz mi wyjaśnić w jaki sposób ona nie jest w strumieniu spalin.. czy gdzies bokiem dostaje się swieże powietrze?? chyba nie.
Jak dla mnie teoria z odsuwaniem sondy lambda nie ma żadnego sensu... ponieważ spaliny i tak i tak się tam dostają i w najlepszym wypadku (poza zaburzaniem przebiegu spalin w głónej rurze) mają odrobinę niższą temperaturę
To jest tylko wniosek nie tylko mój, po tym jak widziałem jak wyglądają de caty czyli gwintowana rurka i dopiero potem wkręcona w nie sonda, tak żeby była wyżej a nie bezpośrednio w rurze, tak jak to ma miejsce gdy sonda jest umieszczona zaraz za katalizatorem.
Producenci aut chyba mają gdzieś zaburzanie przebiegu spalin bo sondy są wkręcane wprost w rury, więc niejako ograniczają przestrzeń w rurze.rasta - Sob 05 Lip, 2008
saxorulez napisał/a:
Jak dla mnie teoria z odsuwaniem sondy lambda nie ma żadnego sensu... ponieważ spaliny i tak i tak się tam dostają i w najlepszym wypadku (poza zaburzaniem przebiegu spalin w głónej rurze) mają odrobinę niższą temperaturę
Ale to działa tak miałęm w foce i check nie wyskakiwał saxorulez - Sob 05 Lip, 2008
rasta napisał/a:
Ale to działa tak miałęm w foce i check nie wyskakiwał
a próbowałeś z sondą normalnie wsadzoną?rasta - Sob 05 Lip, 2008
saxorulez napisał/a:
a próbowałeś z sondą normalnie wsadzoną?
Jakby było oki to bym nie kombinował.Anonymous - Pon 01 Cze, 2009 Chcialem sie pochwalic swoim nowym kolektorem wiec odgrzeje stary temat
Jest to przerobiony kolektor z silnika XU10J4RS (XSARA VTS, 306 GTI-6) tunel wyrzezbiony co by nie pochylac kolektora.
kubas - Pon 01 Cze, 2009 oooo kolektor super wyszedl ! czekamy na wykres !
stux zaloz pimpa !
4 205 na forum ! yeah mi - Pon 01 Cze, 2009 kolektor wyszedł nieźle, ale spawanie ściany grodziowej "bo wydech nie wejdzie" mi - delikatnie mówiąc - nie podchodzi kubas - Pon 01 Cze, 2009
mi napisał/a:
mi - delikatnie mówiąc - nie podchodzi
LEO WHY ?Vlodarsky - Pon 01 Cze, 2009
stux napisał/a:
Jest to przerobiony kolektor z silnika XU10J4RS (XSARA VTS, 306 GTI-6) tunel wyrzezbiony co by nie pochylac kolektora.
świetna robota !!! a teraz powiedz czy będzie porównanie na hamowni na starym kolektorze i na tym ?mi - Wto 02 Cze, 2009
kubas napisał/a:
LEO WHY ?
kwestia priorytetównox - Wto 02 Cze, 2009 Dla mi to przede wszystkim estetyka się liczy ziąą tak zwany clean style !!Jacek - Śro 03 Cze, 2009