To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech

pit - Pią 04 Lip, 2008

Jeśli chodzi o pierwszą sondę to jest to problem, ponieważ jest to sonda biorąca udział w procesie ustalania składu mieszanki...i bez jej wskazań auto działa tak jakby na ślepo...najczęściej w trybie serwisowym. Druga sonda natomiast nie bierze już udziału w procesie spalania, jest tylko sondą diagnostyczną.
Można ją zastąpić emulatorem OBD2

MoRToN - Pią 04 Lip, 2008

Ale to sie jakoś "dostraja" ? Bo skład prawidłowej mieszanki dla każdego auta może być inny chyba.
saxorulez - Pią 04 Lip, 2008

GeKo,

czy możesz mi wyjaśnić w jaki sposób ona nie jest w strumieniu spalin.. czy gdzies bokiem dostaje się swieże powietrze?? chyba nie.

Jak dla mnie teoria z odsuwaniem sondy lambda nie ma żadnego sensu... ponieważ spaliny i tak i tak się tam dostają i w najlepszym wypadku (poza zaburzaniem przebiegu spalin w głónej rurze) mają odrobinę niższą temperaturę

GeKo - Sob 05 Lip, 2008

saxorulez napisał/a:
GeKo,

czy możesz mi wyjaśnić w jaki sposób ona nie jest w strumieniu spalin.. czy gdzies bokiem dostaje się swieże powietrze?? chyba nie.

Jak dla mnie teoria z odsuwaniem sondy lambda nie ma żadnego sensu... ponieważ spaliny i tak i tak się tam dostają i w najlepszym wypadku (poza zaburzaniem przebiegu spalin w głónej rurze) mają odrobinę niższą temperaturę


To jest tylko wniosek nie tylko mój, po tym jak widziałem jak wyglądają de caty czyli gwintowana rurka i dopiero potem wkręcona w nie sonda, tak żeby była wyżej a nie bezpośrednio w rurze, tak jak to ma miejsce gdy sonda jest umieszczona zaraz za katalizatorem.
Producenci aut chyba mają gdzieś zaburzanie przebiegu spalin bo sondy są wkręcane wprost w rury, więc niejako ograniczają przestrzeń w rurze.

rasta - Sob 05 Lip, 2008

saxorulez napisał/a:
Jak dla mnie teoria z odsuwaniem sondy lambda nie ma żadnego sensu... ponieważ spaliny i tak i tak się tam dostają i w najlepszym wypadku (poza zaburzaniem przebiegu spalin w głónej rurze) mają odrobinę niższą temperaturę


Ale to działa tak miałęm w foce i check nie wyskakiwał ;D

saxorulez - Sob 05 Lip, 2008

rasta napisał/a:
Ale to działa tak miałęm w foce i check nie wyskakiwał


a próbowałeś z sondą normalnie wsadzoną?

rasta - Sob 05 Lip, 2008

saxorulez napisał/a:
a próbowałeś z sondą normalnie wsadzoną?


Jakby było oki to bym nie kombinował.

Anonymous - Pon 01 Cze, 2009

Chcialem sie pochwalic swoim nowym kolektorem wiec odgrzeje stary temat :)

Jest to przerobiony kolektor z silnika XU10J4RS (XSARA VTS, 306 GTI-6) tunel wyrzezbiony co by nie pochylac kolektora.




















kubas - Pon 01 Cze, 2009

oooo kolektor super wyszedl ! czekamy na wykres ! :)



stux zaloz pimpa !


4 205 na forum ! yeah :D

mi - Pon 01 Cze, 2009

kolektor wyszedł nieźle, ale spawanie ściany grodziowej "bo wydech nie wejdzie" mi - delikatnie mówiąc - nie podchodzi :/
kubas - Pon 01 Cze, 2009

mi napisał/a:
mi - delikatnie mówiąc - nie podchodzi


LEO WHY ?

Vlodarsky - Pon 01 Cze, 2009

stux napisał/a:
Jest to przerobiony kolektor z silnika XU10J4RS (XSARA VTS, 306 GTI-6) tunel wyrzezbiony co by nie pochylac kolektora.


świetna robota !!! a teraz powiedz czy będzie porównanie na hamowni na starym kolektorze i na tym ?

mi - Wto 02 Cze, 2009

kubas napisał/a:
LEO WHY ?

kwestia priorytetów

nox - Wto 02 Cze, 2009

Dla mi to przede wszystkim estetyka się liczy ziąą tak zwany clean style !!
Jacek - Śro 03 Cze, 2009

mi napisał/a:
kubas napisał/a:
LEO WHY ?

kwestia priorytetów

ty mój priorytecie :*



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group