Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech
Autor Wiadomość

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   Wydech

Jako że ja nie jestem super specjalistą w sprawach technicznych chciałem się podpytać o jedna rzecz. Ostatnio zaczelo zastanawiac mnie to czy wywalenie tlumika srodkowego (w przypadku przelotowego ukladu z kwasowki, na 2 tlumikach) moze miec jakis wplyw na moc (przyrost, spadek?)? wiadomo ze zmieni sie poziom halasu. Ale pytanie co ma bardziej sens, sam prosty uklad wydechowy od kolektora i tylko koncowy (chyba przy tej opcji spaliny beda mialy latwiejszy wylot i nie bedzie zadnych zawirowan w ukladzie? a moze uklad bedzie za luzny i przez to zanotujemy spadek mocy)? czy moze jednak wydech na 2 tlumikach jest ok??

Co mysla na ten temat specjalisci?? ;)
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

nic nie da zastapienie tlumika przelotowego rura moim zdaniem. Wazniejsze jest idealnie policzyc pojemnosc ukladu etc. .. ale to niemozliwe praktycznie, chyba ze sam sie jakos za to zabierzesz, przeczytasz madre ksiazki etc..

daj troche szans wlasnym uszom!
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

zawsze sie mowilo, ze jak wywalisz srodkowy to bedzie lepiej ;) i zawsze jak to sie zrobilo to dupo hamownia zawsze mowila jest lepiej ;)

pcs napisał :"...Wazniejsze jest idealnie policzyc pojemnosc ukladu etc..." i to jest najlepsze wyjsce w tym temacie ;) warto bylo by pofatygowac sie do kogos madrego lub znalezc jaka jest optymalne wykonanie ukladu i wtedy bedzie to mialo rece i nogi :D

jezeli chodzi o ogarniecie tematu wydechu to Tomala na al.krakowskiej chyba dosc dobrze to ogarnia i pewnie grabowski, nie wiem jak ssg obecnie.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Firmy takei jak Milltek sprzedają układy rezonowane (czyli ze srodkowym tłumikiem) kub nie rezonbowane, lub Ashley (układy sporotwe są do wyboru na jednym lub dwóch) i zasadniczo mozna liczyć na trochę większy przyrost mocy na tym jednym.. tylko tak jak powiedział PCS daj szansę uszom.

Układy w rajdówkach mają tylko jeden tłumik końcowy i często jest on połączony z katalizatorem.. tylko ze tam to ktoś liczy aby nie przekroczyło XX db
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

w sumie to nie przeszkadza mi to ze bedzie glosno.. bo w sumie.. MA BYC GLOSNO!!! RYK, HALAS, PLACZ CYGANSKICH DZIECI I NAPIER.DALANIE MARCHEWAMI :rotfl:

kusi mnie strasznei wywalic ten srodkowy tylko nie chcial bym na tym stracic. Jesli chodzi o liczcenie wydechow to szczerze mowiac to nie iwem czy El-tec liczy je jakos dokladnie czy tylko patrzy na pojemnosc i do kazdego samochodu robi taki sam. Teraz mam wydech o srednicy 60mm (wewnetrzna; 63,5 zewnetrzna). Musze jeszcze sprawdzic jaka srednice ma wylot z kolektora bo nei wiem czy tam przypadkiem nie ma przewezenia.
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

U mnie po wywaleniu środkowego tłumika seria nie uległa zmianie natomiast pojawiły się kochane pops & bangs :] .
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

A ja chwilowo jeżdze bez... tlumika ostatniego bo sie poluzowal i odpadl (na szczęście nie uszkodzil sie)

Powiem Wam tyle CC sporting bez końcowego tlumika jest glosniejsze niz Pug.
Jeżdze sobie normalnie do pracy i z pracy i tak sobie mysle że mając tlumik końcowy to bez środkowego chyba dalo by sie życ :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

N grupa Pug Sport nie ma środkowego.. tylko mała puszka rezonansowa w miejsce kata jeśli jest usuwany
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Ty mnie już nie nęć tym wydechem - wiesz że taki chce :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Jeżeli dobrze pamiętam to FRP seryjnie nie ma środkowego tłumika.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Szeja do puga robil tutaj http://www.mgmotorsport.pl/ - powiem wam ze nie wiem ile ten wydech daje ale bangla najlepiej z wszystkich moich wydechow jakie mialem.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

he he, wejdzicie sobie na strone tego MG motorsport/galeria/i lecimy ze zdjeciami w prawo :D - sa foty jak robili wydech w moim pugu ;)
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
A ja chwilowo jeżdze bez... tlumika ostatniego bo sie poluzowal i odpadl (na szczęście nie uszkodzil sie)

Powiem Wam tyle CC sporting bez końcowego tlumika jest glosniejsze niz Pug.
Jeżdze sobie normalnie do pracy i z pracy i tak sobie mysle że mając tlumik końcowy to bez środkowego chyba dalo by sie życ :)


Ja jeżdże na samym końcowym i w środku jest cichoo okropnie cichooo. sPokojnie da się rozmawiać przy każdje predkości.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

No ja tez mam rozwiazanie Loko'ea, ale az tak cicho nie jest :/
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Ja tez mam sam koncowy bez kata bez niczego :) I jest git !! Zostaw sam koncowy barto badz twardy !!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 13