kubas - Śro 30 Gru, 2009 a mnie nie ? to ci nie pomogę proszę bardzo ! wypchaj się !Janusz - Śro 30 Gru, 2009 jeżeli wiesz to również Ciebie bardzo proszę o pomoc.Sugerowałem się tym ze chłopaki u siebie robili taka zmianę, wiec pewnie maja temat rozpracowany kubas - Śro 30 Gru, 2009
Janusz napisał/a:
jeżeli wiesz to również Ciebie bardzo proszę o pomoc.Sugerowałem się tym ze chłopaki u siebie robili taka zmianę, wiec pewnie maja temat rozpracowany
Dżon ma u siebie jedynie wahacze z 309gti.
309 jest szersza od 205 o około 3cm.
Co do samochodu twojego kolegi to po pierwsze zastanawia mnie jakie mają tam sanki bo z 205 nie powinny pasować. Żeby założyć którekolwiek wahacze z gti (trójkątne), potrzeba sanek z gti (205, 309). Wynika z tego że sanki u twojego kolegi są z 309. Jeśli wahacze są z 205 to nie będzie negatywu a może być nawet pozytyw co nie jest korzystne. Zastanawia mnie również jakie półosie zastosowali, zakładając że mają półosie z 309 a wahacze z 205 to hmmm jakby to ująć są za długie hehehe. Ogólnie bardzo bezsensowna zmiana... Może całe zawieszenie jest z 309 gti a oni nie są tego świadomi ?Janusz - Śro 30 Gru, 2009 kolega kupił to nie dawno, wiec nie wie co tam było... wie ze gość mu powiedział ze zawias i silnik jest z 205 gti... wiec możliwe ze sanki tez... a zmiana pewnie była dlatego ze koleś tego używał jako treningówki.. może miał 205 a potem ja rozbił... i przełożył do takiej budy po taniości..... nie wiem, wiem ze tam jest jeden stary kubeł, i kiera.... tyle.... wiec raczej takie zlepka robił żeby tanio było i żeby zal budy tez nie było
generalnie fur kosztował mniej niż sam silnik.... a ten akurat chodzi bardzo żwawo kubas - Śro 30 Gru, 2009 No to jeśli cały zespół napędowy jest z 205 to nie ma problemu, jak kolega będzie chciał bardziej poskręcać to niech włoży wahacze z 309 i półosie z 309.Vlodarsky - Śro 30 Gru, 2009 kamil wrc
ja mam taki zestaw eibech -40 + kayaba AGX
po kilkudziesięciu kilometrach nieznaczne osiadł...
wrażenia z jazdy póki co super, a konkretnie wypowiem się po pierwszej jeździe na torze ale to dopiero w maju.kamil - Czw 31 Gru, 2009 podoba mi siewasq - Czw 07 Sty, 2010 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=877501468
KYB AGX kpl do saxo 106kamil - Czw 07 Sty, 2010 drogo, musi być taniejVlodarsky - Czw 07 Sty, 2010 za komplet amorów to jak za darmo wg mnie Anonymous - Czw 07 Sty, 2010
Vlodarsky napisał/a:
:lol2: za komplet amorów to jak za darmo wg mnie
Dokładnie, zgadzam sie z Markiem , a 1400 tyle dałem z komplet b4 do Colta , i nie było praktycznie nic tańszego kamil - Czw 07 Sty, 2010 no cóż, muszą jeszcze postarać się obniżyć ta cene jest nowy rok 2010 i należy się 10% rabatjarek-malopolska - Czw 07 Sty, 2010 Vlodziu i jak to się spisuje, zwłaszcza jak ta regulacja ?? są jakieś wyczuwalne różnice w poszczególnych nastawach.. ??Vlodarsky - Wto 19 Sty, 2010
jarek-malopolsk napisał/a:
Vlodziu i jak to się spisuje, zwłaszcza jak ta regulacja ?? są jakieś wyczuwalne różnice w poszczególnych nastawach.. ??
odpowiem po pierwszym torze na jakim to przetestuje.
A teraz pytanie z inne beczki.
Jakie rozwiązania się stosuje w Pugeot 106/205/306 ze stabilizatorami z przodu i z tyłu ?
Są jakieś firmy które robią grubsze od serii ?
Jakieś patenty na dokładanie drugiego stabi ?
Wiem, że do golfów do hond jest tego masa ale do francuzów ?mi - Wto 19 Sty, 2010
jarek-malopolsk napisał/a:
Vlodziu i jak to się spisuje, zwłaszcza jak ta regulacja ?? są jakieś wyczuwalne różnice w poszczególnych nastawach.. ??
jest różnica w twardości zależnie od ustawienia. Nie przepaść, ale czuć, że samochód jedzie inaczej.
Vlodarsky napisał/a:
Jakie rozwiązania się stosuje w Pugeot 106/205/306 ze stabilizatorami z przodu i z tyłu ?
gadaj z Kubasem, ostatnio to wałkował. Ja po prostu kupiłem sanki i gruby stabi dostałem w komplecie (a może na odwrót, nie pamiętam teraz )