To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Subaru Impreza info pack

martin.h - Pią 29 Maj, 2009

A więc Panowie miał być wykres z eNki to jest. Auto to Impreza N12 z Czech wystrojona na V Power Racing (na sportowym paliwie mogłoby być 10% więcej). Jak widać na wykresie eNka jedzie momentem i z dołu. Po obejrzeniu wyników ktoś powie, że auto nie jedzie, ale mogę Was zapewnić, że nie jedzie a... zapier.dala.



A to dawca wykresu:


Marek23 - Pią 29 Maj, 2009

Nie jedzie momentem, tylko od 3500-5300 obrotów ma 240 koni. I dlatego tak jedzie. Ogólnie według mnie wykres średni, mimo wszystko moc max powinna być koło 280 koni, czy nie?
martin.h - Pią 29 Maj, 2009

Marek23 napisał/a:
Nie jedzie momentem, tylko od 3500-5300 obrotów ma 240 koni. I dlatego tak jedzie. Ogólnie według mnie wykres średni, mimo wszystko moc max powinna być koło 280 koni, czy nie?

Jest na seryjnym paliwie. Podobno to co udało się uzyskać to max.
A moment jest bardzo ważny, zwróć uwagę, że ma prawie 500 Nm przy 3200 obr./min i wkręca się niemiłosiernie :jupi:

qbus - Pią 29 Maj, 2009

ale czemu ma mniej niz seria?
martin.h - Pią 29 Maj, 2009

qbus napisał/a:
ale czemu ma mniej niz seria?


Zwężka 32 mm w dolocie.

GeKo - Pią 29 Maj, 2009

Wszystkie Nki z tego co wiem mają moce mniejsze tak naprawdę niż to co podaje producent, właśnie przez zwężkę. Tylko spójrzcie sobie gdzie jest moc maksymalna. Auta nie trzeba kręcić, dokręca się szybciutko do takich obrotów i trzyma moc przez ponad 1000 obr. Myślę że to tyle w temacie prychających niewystrojonych Nek :D
Anonymous - Pią 29 Maj, 2009

kiedys mialem 238 koni, czyli dwa mniej,
momentem sie przeciez nie jezdzi kazdy wie ze liczy sie moc.
mini jest mniejsze i ma szpere i staly naped na przod, nie zaden haldex.
wniosek - wygram z nim.

k-mart - Pią 29 Maj, 2009

JIMEK napisał/a:
kiedys mialem 238 koni, czyli dwa mniej,
momentem sie przeciez nie jezdzi kazdy wie ze liczy sie moc.
mini jest mniejsze i ma szpere i staly naped na przod, nie zaden haldex.
wniosek - wygram z nim.


Jimek to naprawde Ty napisales?
Czy mozesz to udowodnic?

Marek23 - Pią 29 Maj, 2009

JIMEK napisał/a:
kiedys mialem 238 koni, czyli dwa mniej,
momentem sie przeciez nie jezdzi kazdy wie ze liczy sie moc.
mini jest mniejsze i ma szpere i staly naped na przod, nie zaden haldex.
wniosek - wygram z nim.

238 miałeś ale w jednym momencie. Ta N-ka ma tak przez 1800 obrotów i to chodzi.
Fabia RS ma 320 nm przy 1800 obrotów i robi 9.7 do 100.

M - Pią 29 Maj, 2009

JIMEK napisał/a:
kiedys mialem 238 koni, czyli dwa mniej,
momentem sie przeciez nie jezdzi kazdy wie ze liczy sie moc.
mini jest mniejsze i ma szpere i staly naped na przod, nie zaden haldex.
wniosek - wygram z nim.

Z kim z tym subaru?

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Anonymous - Pią 29 Maj, 2009

on ma duze straty. wygram z nim. mam staly naped i szpere, moze mi skoczyc z tymi naklejkami.
k-mart - Pią 29 Maj, 2009

i wszystko jasne.
ktos sie podszyl pod profil jimka

martin.h - Pią 29 Maj, 2009

:lol2:
Taka eNka na sliku, kłówce i procedurze startu schodzi bez problemu poniżej 5 sekund do 100.

Marek23 - Pią 29 Maj, 2009

Palicie z Alstim jointy w Bentleyu młodego Rywina?
Anonymous - Pią 29 Maj, 2009

martin.h napisał/a:
aka eNka na sliku, kłówce i procedurze startu schodzi bez problemu poniżej 5 sekund do 100.
tez mam slika i kontrole trakcji. bez problemu go pobije. On ma klatke wiec jest ciezszy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group