mi - Śro 03 Cze, 2009 no!Anonymous - Czw 04 Cze, 2009 Dla mnie najwazniejsze bylo odpowiednie ustawienie kolektora wzgledem glowicy. Dlatego zdecydowalem sie na rzezbienie sciany grodziowej. Nie wyglada moze to za estetycznie ale teraz kolektor na prawde dobrze lezy dodatkowo sciana zostala wzmocniona grubsza blacha a spaw polozony co 1cm wiec sztywnosc powinna byc zachowana.
Rozumiem, ze kazdy ma swoje priorytety u mnie akurat wyglad nie jest na I miejscu.
Oczywiscie jak auto wreszcie wyjedzie pojedziemy na hamownie i zobaczymy czy to wszystko bylo warte zachodu. Jednakze nie tylko wydech zostal zmieniony wiec raczej nici z porownania wzgledem starego kolektora.
Tak to teraz wyglada zdj z kom.
W wolnej chwili zaloze PIMPA i juz tam bedziemy "dywagowac" na temat wydechu itp
Anonymous - Czw 04 Cze, 2009
stux napisał/a:
u mnie akurat wyglad nie jest na I miejscu
Widzisz, dla mi np. to jest właśnie priorytet mi - Czw 04 Cze, 2009 o tak!Jacek - Czw 04 Cze, 2009 dlatego się mamy ku sobie (właściwie ku kroczu)Młody Papież - Pią 05 Cze, 2009 spoko, wygląda ciekawie... ale po co tyle kombinowania? toż to nie kolektor pod turbo... trzeba było go wyciągnąć pod samochód a nie zakręcać przed grodzią...mi - Pią 05 Cze, 2009 Bart - Sob 06 Cze, 2009 stux - zzieleniałeś, rób pimpa.Anonymous - Sob 06 Cze, 2009
Dżon napisał/a:
spoko, wygląda ciekawie... ale po co tyle kombinowania? toż to nie kolektor pod turbo... trzeba było go wyciągnąć pod samochód a nie zakręcać przed grodzią...
Co innego jesli kolektor bylby wykonywany od podstaw. Ten jak wyzej pisalem jest przerobionym kolektorem silnika XU10J4RS, przerobionym jedynie na wejsciu.
Kazdy kolektor musi miec odpowiednia dlugosc. Ten byl seryjnie pozawijany poniewaz trudno byloby zmiescic 4 rury pod samochodem. Moze gdybym robil kolektor od podstaw moglbym tego probowac. Prawdopodobnie jednak zdecydowalbym sie na rozwiazanie 4-2-1 wlasnie ze wzgledu na ulozenie kolektora a tak mam 4-1
bart napisał/a:
stux - zzieleniałeś, rób pimpa.
Momento juz sie za to biore Maciusiowy - Pon 08 Cze, 2009
jacek czajka napisał/a:
dlatego się mamy ku sobie (właściwie ku kroczu)
tomecki - Sob 20 Cze, 2009 jesteście w stanie powiedzieć czy to:
jakiś fachowy tłumik czy jakaś podróbka no name?martin.h - Sob 20 Cze, 2009
tomecki napisał/a:
jakiś fachowy tłumik czy jakaś podróbka no name?
Napisz do gościa, jeśli jest jakiś orginalny to powinna być wypisana nazwa firmy, jak podróba to nie będzie nic.
tomecki, mamy w kilka osób plan ściągnięcia Peugeot Sporta (Scorpiona) z UK, jeśli masz sondę lambda w downpipe'ie to się załapiesz, trzeba tylko troszkę poczekać aż funt zejdzie poniżej 5 zł. Wydech wygląda tak -> http://cgi.ebay.co.uk/PEU...%3A1%7C294%3A50 daje zaje.bisty sound , wygląd i przyrosty.tomecki - Sob 20 Cze, 2009 w treści aukcji koleś pisze że nie zna producenta
ja właśnie czegoś szukam w uk bo znajomy wraca za miesiąc do Polski-więc mam transport za frikojarek-malopolska - Sob 11 Lip, 2009 Pany, w kwestii uściśnienia, 2" to... mm?? Bo już się z tyloma przelicznikami spotkałem ze.... Każdy producent wydechów, tłumików podaje co innego, choć najczęściej powtarza się 50,8mm...??Cartoon - Sob 11 Lip, 2009 1 cal = 2,54 centymetra