To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech

mi - Śro 03 Cze, 2009

no!
Anonymous - Czw 04 Cze, 2009

Dla mnie najwazniejsze bylo odpowiednie ustawienie kolektora wzgledem glowicy. Dlatego zdecydowalem sie na rzezbienie sciany grodziowej. Nie wyglada moze to za estetycznie ale teraz kolektor na prawde dobrze lezy dodatkowo sciana zostala wzmocniona grubsza blacha a spaw polozony co 1cm wiec sztywnosc powinna byc zachowana.

Rozumiem, ze kazdy ma swoje priorytety u mnie akurat wyglad nie jest na I miejscu.

Oczywiscie jak auto wreszcie wyjedzie pojedziemy na hamownie i zobaczymy czy to wszystko bylo warte zachodu. Jednakze nie tylko wydech zostal zmieniony wiec raczej nici z porownania wzgledem starego kolektora.

Tak to teraz wyglada zdj z kom.

W wolnej chwili zaloze PIMPA i juz tam bedziemy "dywagowac" na temat wydechu itp :)


Anonymous - Czw 04 Cze, 2009

stux napisał/a:
u mnie akurat wyglad nie jest na I miejscu

Widzisz, dla mi np. to jest właśnie priorytet :>

mi - Czw 04 Cze, 2009

o tak!
Jacek - Czw 04 Cze, 2009

dlatego się mamy ku sobie (właściwie ku kroczu)
Młody Papież - Pią 05 Cze, 2009

spoko, wygląda ciekawie... ale po co tyle kombinowania? toż to nie kolektor pod turbo... trzeba było go wyciągnąć pod samochód a nie zakręcać przed grodzią...
mi - Pią 05 Cze, 2009


Bart - Sob 06 Cze, 2009

stux - zzieleniałeś, rób pimpa.
Anonymous - Sob 06 Cze, 2009

Dżon napisał/a:
spoko, wygląda ciekawie... ale po co tyle kombinowania? toż to nie kolektor pod turbo... trzeba było go wyciągnąć pod samochód a nie zakręcać przed grodzią...

Co innego jesli kolektor bylby wykonywany od podstaw. Ten jak wyzej pisalem jest przerobionym kolektorem silnika XU10J4RS, przerobionym jedynie na wejsciu.
Kazdy kolektor musi miec odpowiednia dlugosc. Ten byl seryjnie pozawijany poniewaz trudno byloby zmiescic 4 rury pod samochodem. Moze gdybym robil kolektor od podstaw moglbym tego probowac. Prawdopodobnie jednak zdecydowalbym sie na rozwiazanie 4-2-1 wlasnie ze wzgledu na ulozenie kolektora a tak mam 4-1 :)

bart napisał/a:
stux - zzieleniałeś, rób pimpa.

Momento juz sie za to biore :P

Maciusiowy - Pon 08 Cze, 2009

jacek czajka napisał/a:
dlatego się mamy ku sobie (właściwie ku kroczu)


:rotfl:

tomecki - Sob 20 Cze, 2009

jesteście w stanie powiedzieć czy to:

http://cgi.ebay.co.uk/Cit...93%3A1|294%3A50

jakiś fachowy tłumik czy jakaś podróbka no name?

martin.h - Sob 20 Cze, 2009

tomecki napisał/a:
jakiś fachowy tłumik czy jakaś podróbka no name?


Napisz do gościa, jeśli jest jakiś orginalny to powinna być wypisana nazwa firmy, jak podróba to nie będzie nic.

tomecki, mamy w kilka osób plan ściągnięcia Peugeot Sporta (Scorpiona) z UK, jeśli masz sondę lambda w downpipe'ie to się załapiesz, trzeba tylko troszkę poczekać aż funt zejdzie poniżej 5 zł. Wydech wygląda tak -> http://cgi.ebay.co.uk/PEU...%3A1%7C294%3A50 daje zaje.bisty sound , wygląd i przyrosty.

tomecki - Sob 20 Cze, 2009

w treści aukcji koleś pisze że nie zna producenta
ja właśnie czegoś szukam w uk bo znajomy wraca za miesiąc do Polski-więc mam transport za friko

jarek-malopolska - Sob 11 Lip, 2009

Pany, w kwestii uściśnienia, 2" to... mm?? Bo już się z tyloma przelicznikami spotkałem ze.... Każdy producent wydechów, tłumików podaje co innego, choć najczęściej powtarza się 50,8mm...??
Cartoon - Sob 11 Lip, 2009

1 cal = 2,54 centymetra


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group