Vlodarsky - Wto 19 Sty, 2010 Już kubasowi wysłałem pw
ale liczyłem, że może ktoś jeszcze coś wie Loko - Wto 19 Sty, 2010
Vlodarsky napisał/a:
Jakie rozwiązania się stosuje w Pugeot 106/205/306 ze stabilizatorami z przodu i z tyłu ?
Do 106 grubsze stabi to tylko peugeot sport grubszy i to tylko do tyłu.kubas - Wto 19 Sty, 2010 Do 205 z przodu się wrzuca gruby stabi z 309 gti, a z tyłu albo całą belkę z 309gti która ma grubsze drążki, stabilizator no i jest szersza o 3cm albo whiteline ma bodajże taki patent na stabilizator dokładany do 205 loko chyba widział to kiedyś i niezbyt chyba to pochwalał. W 306 musiałbyś się dowiedzieć jaki jest stabilizator powiedzmy w 306 gti-6 i od takiego kombinować do przodu i do tyłu. Jak podasz mi długość swojego obecnego i jego grubość (Mowa o tym tylnym) to sprawdzę czy może nie podpasowałby ci z 309 gti No i jaki wieloklin jest też by się przydało. A w ogóle to może zajrzyj do katalogu np na sklep.intercars.pl a tak w ogóle ale to w ogóle to chyba masz doste marku do oficjalnego katalogu peugeota co ?
Z tego co mówi intercars wychodzi na to że z przodu były różne stabilizatory od 17mm począwszy na 21mm skonczywszy. W dieslu też może być grubszy.Loko - Wto 19 Sty, 2010
kubas napisał/a:
whiteline ma bodajże taki patent na stabilizator dokładany do 205 loko chyba widział to kiedyś i niezbyt chyba to pochwalał. .
Nie to zdecydowanie nie ja, jeśli chodzi o whitelina, to oni robią mnówstwo zajebistych produktów jeśli chodzi o zawias, i nie śmiał bym podważać ich autorytetu, jednym słowem jeśli oni tak wymyślili to na pewno musi być dobre saxorulez - Wto 19 Sty, 2010 Loko,
martin pisał ze whiteline to hujnia - proszę ustosunkuj się do tego??
bo jak będe miał Clio to nie wiem czy mam kupować zestaw na tył?Anonymous - Wto 19 Sty, 2010 Skoro martin.h nie poleca,to ja bym się w to nie pakował saxorulez - Wto 19 Sty, 2010 p106rallye,
ale na pewno?? Jeszcze zapytam martinaLoko - Wto 19 Sty, 2010
saxorulez napisał/a:
Loko,
martin pisał ze whiteline to zły czlowiek - proszę ustosunkuj się do tego??
Ja znam whitelina czysto z opinii innych oraz z tego, że śledzę ich poczynania, to co robią, czytam artykuły które piszą i mocno to do mnie przemawia jeśli chodzi o wiedzę to na pewno jedni z guru zawieszeń, nigdy nie miałem w ręce ich produktów, więc ciężko mi się ustosunkować do tego że są słabej jakości, ale z drugiej strony to jest pierwszy raz kiedy spotkałem się z negatywną opinią na ich temat, a ich produkty są bardzo popularne na świecie i w wielu wypadkach ciężko znaleźć alternatywę, wiec chyba tragedii nie ma saxorulez - Wto 19 Sty, 2010 Loko,
no ale Loko, wiesz, martin.h, kłówka, praca dyplomowa, klatak, mitsubishi, rallyart - to mówi samo za siebie.
Moze jednak nie masz racji, a cały świat jeżdzi na
martin.h napisał/a:
A prawda jest taka, że Whiteline to gówno
Bart - Wto 19 Sty, 2010 Prawda jest taka, że whiteline w świecie zawieszeń to przeciwieństwo karbolorejn wśród hamulców, o!saxorulez - Wto 19 Sty, 2010 kyrjelejson dziękujęVlodarsky - Śro 20 Sty, 2010 No dobra to w świecie stabilizatorów do 306/ZX może zamknę temat jeśli chodzi o przód.
Najtańszym rozwiązaniem jest kupienie stabi od każdej Xsary Picasso, 80% Berlingo/Partnerów, Xsary, Xsary II, ZXa, 306 s16/gti/6.
Picasso każde ma 21mm
Berlingo/Partner te z dieselem i większą ładownością
ZX 2,0 16v z obydwoma mocami plus diesel 1,9 TD
306 poza s16 i gti6 jeszcze jakiś diesel
Xsara kombi diesel oraz 2,0 vts
Występuje też 22mm w jakimś ciężarowym z wyżej wymienionych.
Koszt takiego stabi od 50 do 100 zł na allegro i można trafić taki, który nie ma na sobie ryski. Nowy to koszt ok 500 zł.
Dziękuję dobranoc kubas - Śro 20 Sty, 2010 a co z tylnym ? saxorulez - Śro 20 Sty, 2010 tylnego nie ma, tam jest haldexVlodarsky - Śro 20 Sty, 2010