M - Pią 29 Maj, 2009 pewnie nawet z wlosamiAnonymous - Pią 29 Maj, 2009 no co zabraklo argumentow? objade go na kresce na bialym, luznym i kocich lbach. ide o zaklad spotykamy sie na oesie w karpatach, wchodzimy 1500 funtow brytyjskich na glowe, no chyba ze nie ma jaj..
fizyki nie oszukasz.Marek23 - Pią 29 Maj, 2009 Jimek, a nie dosypał diler jakieś szmelcu do tych jointów?dzik - Pią 29 Maj, 2009
martin.h napisał/a:
A moment jest bardzo ważny, zwróć uwagę, że ma prawie 500 Nm przy 3200 obr./min i wkręca się niemiłosiernie
Z tego pogladu o momencie z czasem sie wyrasta (tylko czasami czasu brakuje).
Jedzie bo moc srednia jest wysoka, widac na wykresie mocy dzialanie zwezki.Anonymous - Pią 29 Maj, 2009 no wlasnie dziku mi mowil ze subaru maja straty duze. felerna konstrukcja. kmart zaprzeczysz? a ja na bialym ogarniam, na podpisie przeciez widac. na Nringu nie bylem, nie szkodzi..k-mart - Pią 29 Maj, 2009
JIMEK napisał/a:
no wlasnie dziku mi mowil ze subaru maja straty duze. felerna konstrukcja. kmart zaprzeczysz
straty duze to 1s na 1kmmichool_vt - Pią 29 Maj, 2009 ja to pier.dole ściągam kominiare i ide za jimkiem Marek23 - Pią 29 Maj, 2009 K-mart pisze z konta Jimka.ps - Pią 29 Maj, 2009 hehehehe, Jimek albo chce zobaczyc jak to jest byc jak mistrz k-mart, albo pierwszy raz pisze na forum na pelnej bani Anonymous - Pią 29 Maj, 2009 czesi nie maja takiej tradycji w motorsporcie jak Polacy. Jestem Polakiem. Mam blizej do finlandii.
nie deprecjonowalbym jednak vrsa. ma ciezki przod wiec swietnie klei nawet na markgumie przy koleinie. Mysle ze moglbym sie naciac. Jestem swietnym drajwerem swoje w lesie zrobilem, fizyka stoi po mojej stronie, bylo seminarium hh.org o silnikach, lejby mam odrobione, wiem co mowie. subaru sklepie, ale vrsa bym nie deprecjonowal.Anonymous - Pią 29 Maj, 2009 No qwa Wkręt roku . Kej uspokój się PieQt - Pią 29 Maj, 2009 ke? to chyba prze ciśnienieAnonymous - Pią 29 Maj, 2009 grifin010, PieQt, warn.saxorulez - Sob 30 Maj, 2009
dzik napisał/a:
Z tego pogladu o momencie z czasem sie wyrasta (tylko czasami czasu brakuje).
Jedzie bo moc srednia jest wysoka, widac na wykresie mocy dzialanie zwezki.
Czekałem na tą wypowiedz, jak dla mnie wykres słaby przez tą zwęzkę, równie dobrze mógł by sie do 3500 kręcić, gdyby nie ona to jechał by z moca po samo odcięcie.
Czy jak strojone są Subaraki na ulicę o podobnym setupie to też ustawione są do kręcenia do 3500 rpm ?? Podejrzewam że troszkę inaczej wtedy wygląda ich wykresdzik - Sob 30 Maj, 2009 Odblokowalem, ale za jakiekolwiek smiecenie w temacie beda ostrzezenia.
Wg mnie wykres jest OK, zwezka ogranicza skutecznie moc maks (co widac), wiec celem jest uzyskam jak najwiecej mocy sredniej, im nizej moc maks sie pojawi tym wiecej mocy sredniej.
Gdyby zwezki nie bylo to by pewnie i rozwiazania (turbo) byly inne.