-masaMaciusiowy - Śro 02 Lis, 2011 - droższe oponyAnonymous - Śro 02 Lis, 2011 + splendorfaldzip - Śro 02 Lis, 2011 z tym profilem to nie wiem, bo seryjnie w saxo jest 185/55/R14 (czyli jakies 18/56-14 jesli chodzi o slick), a na 15 to jest 195/45/R15 (wtedy tez 560 srednica) ale takich slickow to nie ma, a 185/55/R15 - taki profil jak przy 14, srednica ponad 580, wiec wychodzi, ze 195/50/R15 - profil troche nizszy, ale srednica kola wieksza a to daje gorsze przyspieszenie, a czy ma jakies plusy ogolnie wieksza srednica kola?Maciusiowy - Śro 02 Lis, 2011
faldzip napisał/a:
a czy ma jakies plusy ogolnie wieksza srednica kola?
+ więcej cm, a większe, znaczy lepszefaldzip - Śro 02 Lis, 2011
Maciusiowy napisał/a:
faldzip napisał/a:
a czy ma jakies plusy ogolnie wieksza srednica kola?
+ więcej cm, a większe, znaczy lepsze
Anonymous - Śro 02 Lis, 2011
faldzip napisał/a:
a czy ma jakies plusy ogolnie wieksza srednica kola?
większa powierzchnia styku z glebą/podłożem.
Z resztą jeśli rozpatrywać opony letnie/slixy itp to jak powiedział kiedyś mędrzec (Miniac), parafrazując: zauważ, że wszystkie wyścigówki torowe jeżdżąc na możliwie dużych i lekkich kołach. Nie dzieje się to bez powodu Maciusiowy - Śro 02 Lis, 2011 AleX_R53, +1
Zdradziłeś najbardziej chronioną informacje... nowy samochód Michała Afroamerykanina! faldzip - Śro 02 Lis, 2011 no to skoro Miniac tak powiedzial to tak jest roj - Śro 02 Lis, 2011
AleX_R53 napisał/a:
zauważ, że wszystkie wyścigówki torowe jeżdżąc na możliwie dużych i lekkich kołach. Nie dzieje się to bez powodu
myślę, że wielkość hamulunku determinuje często rozmiar felg na torach.faldzip - Śro 02 Lis, 2011 no nie wiem, w F1 jezdzo na 13 choc przyznam, ze nie bardzo rozumiem dlaczego klimo - Śro 02 Lis, 2011
faldzip napisał/a:
no nie wiem, w F1 jezdzo na 13 choc przyznam, ze nie bardzo rozumiem dlaczego