GeKo - Sob 11 Lip, 2009 2"=57mm
2,25=60,3mm
2,5"=63,5mm
Z tym ze są to średnice zewnętrzne, przeważnie ścianka ma 1,5mmŁukaszS3 - Sob 11 Lip, 2009 Wujki powiedzcie mi jakby wyglądał wg was rurowy kolektor wydechowy własnej produkcji. Tzn wg jakiegoś wzoru na profesjonalnych maszynach czy jest to sprawa bardziej skomplikowana i nie warto tego robić? Jak myślicie może to działać? Tak dzisiaj chłopaki oglądali kolektor wydechowy od Jaca ze 106 i doszliśmy do wniosku że zrobić go to straszny banał tylko te wszystkie kąty i długości rurek...GeKo - Sob 11 Lip, 2009 ŁukaszS3 Jeśli planujesz to do siebie to chyba jest niezgodne z homo, jeśli Ci na tym zależy.ŁukaszS3 - Nie 12 Lip, 2009 Na razie homo mnie nie obchodzi a taki gadżet myślę że nie wyjdzie mnie więcej niż 200zł. A czemu nie byłoby to zgodne z homo jeśli byłby zrobiony wg np Racelanda? A i zapomniałem jeszcze o jedno zapytać- strumienica, mity i fakty? Zakładać to czy to tylko gadżet dla wieśnioków? Nie spodziewam się z powodu niej przyrostu mocy rzędu 15% tylko czy nie opróżnia się dzięki niej cały układ czy lepiej po prostu rurkę wstawić i koniec?GeKo - Nie 12 Lip, 2009 homologacja to taka książeczka która określa co wolno w danej gr. N lub A zmodyfikować. Z tego co wiem homo do saxo nie zezwala na modyfikacje kolektora wydechowego zarówno w N i A. Jeśli robisz to na ulicę to nie ma żadnego problemu, możesz sobie zrobić kolektor jaki chcesz.saxorulez - Nie 12 Lip, 2009 GeKo,
grupa A chyba pozwala na kolektor bo jest nawet A grupowy kolektor by Citroen SportŁukaszS3 - Nie 12 Lip, 2009 Geko ja wiem co to jest homologacja i nawet ją mam ale w tej chwili pożyczyłem koledze.
saxorulez napisał/a:
rupa A chyba pozwala na kolektor bo jest nawet A grupowy kolektor by Citroen Sport
Wydaje mi się że gr A może mieć kolektor wydechowy i nie wiem czy koniecznie Citroen Sport bo Damian Tomala który odkupił auto od Marcina Świdra ma na pokładzie kolektor Racelanda i jeździ nim w PZM i na bank ma go założony...
Łukasz ja wg Ciebie wygląda sprawa strumienic jak wyżej napisałem?saxorulez - Nie 12 Lip, 2009
ŁukaszS3 napisał/a:
Łukasz ja wg Ciebie wygląda sprawa strumienic jak wyżej napisałem?
Ogólnie nie widziałem auta w LeMans ze strumienincami w wydechu, albo jakiejkolwiek A grupy z takim bajerem. Także odpuść sobieGeKo - Nie 12 Lip, 2009
saxorulez napisał/a:
GeKo,
grupa A chyba pozwala na kolektor bo jest nawet A grupowy kolektor by Citroen Sport
A to jeśli tak to przepraszam W takim razie zakładam, że musi być taki jak w Citroen sport, chyba że jest napisane ze dowolny, to wtedy raceland może być.jarek-malopolska - Nie 12 Lip, 2009
Cartoon napisał/a:
1 cal = 2,54 centymetra
czyli wychodzi z tego 1cal = 25,4mm a wiec:
2"=50,8mm
a wedlug geko:
2"=57mm
i tu właśnie jest "pies pogrzebany" czy jest to 58mm czy 50,8mm... bo to mimo wszystko dość znaczna różniccamartin.h - Nie 12 Lip, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
Cartoon napisał/a:
1 cal = 2,54 centymetra
czyli wychodzi z tego 1cal = 25,4mm a wiec:
2"=50,8mm
a wedlug geko:
2"=57mm
i tu właśnie jest "pies pogrzebany" czy jest to 58mm czy 50,8mm... bo to mimo wszystko dość znaczna różnicca
2" to średnica wewnętrzna i tam powinno być 50,8 [mm], jaka jest zewnętrzna średnica to wszystko zależy od grubości ścianki rury.jarek-malopolska - Nie 12 Lip, 2009 dzięki Martin GeKo - Nie 12 Lip, 2009 Ja mierzyłem ostatnio wydech Leona z KTR i 63,5mm zewnętrzna czyli 2,5" wewnątrz było 60mmleon - Nie 12 Lip, 2009 mi z pomiarów wydechu leona wyszlo tyle samo kubas - Wto 21 Lip, 2009 Obecnie u mnie jest 2 cale od kolektora a później rura chyba 1,75 cala. Robie ta rure z kwasówki na 2 cale i tu moje pytanie bedzie szczelac marchewami ? Tłumik na razie seria a potem coś z kwasówki też wpadnie. Obecnie wydech wydaje odglosy przy schodzeniu z obrotow jakby szczelal ale ogień z dupy nie leci...