To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

martin.h - Śro 20 Sty, 2010

saxorulez napisał/a:
Loko,

no ale Loko, wiesz, martin.h, kłówka, praca dyplomowa, klatak, mitsubishi, rallyart - to mówi samo za siebie.

Moze jednak nie masz racji, a cały świat jeżdzi na
martin.h napisał/a:
A prawda jest taka, że Whiteline to gówno


Widzisz Łukasz, jeśli czegoś nie wiem to nie zabieram głosu, więc zamiast dosrywać komuś weź lepiej coś poczytaj.
O Whiteline'ie akurat dużo mogę powiedzieć bo pracowałem w firmie gdzie sprzedawało się tego bardzo dużo. Co do całego know-how to ludzie z Whitelina mają to opanowane bardzo dobrze, jeśli chodzi o zawieszenia to robią naprawdę wiele świetnych rzeczy jak np. regulowane wahacze, kity zmieniające geometrię, mocowania pod inny stabilizator, łączniki stabilizatora na uniballach itd. itp.
Ale dosyć tego słodzenia, teraz napiszę o słabej stronie tej firmy, mianowicie jest nią jakość i odpustowość sprzedawanych towarów. Pracowałem przy tym rok i reklamacji było bardzo dużo. Z takich ważniejszych to np. rozsypywały się uniballe, pasowanie niektórych elementów było fatalne (luzy pomiędzy poliuretanem, a metalem), rozpórki rdzewiały zanim do nas dotarły. Ze stabilizatorami nic się nie działo, ale były pomalowane ohydnie (tak jakby ktoś to robił gąbką, pewnie nieraz tak malowaliście to wiecie o co chodzi), niewspominając, że w opakowaniu można było trafić na całkiem inny stabilizator lub inne mocowania.
Więc wcale tak dobrze to nie wygląda. Jeśli ktoś wydaje dużo pieniędzy na ich produkty to chyba czegoś oczekuje. Po Whiteline'ie można oczekiwać wszystkiego.
Dziękuję.

saxorulez - Śro 20 Sty, 2010

martin.h napisał/a:
Widzisz Łukasz, jeśli czegoś nie wiem to nie zabieram głosu, więc zamiast dosrywać komuś weź lepiej coś poczytaj.


podrzuć pracę dyplomową o tarciu to poczytam. Śmiem twierdzić ze przeczytałem w swoim życiu i widziałem więcej niż warsztat 4turbo

martin.h - Śro 20 Sty, 2010

saxorulez napisał/a:
martin.h napisał/a:
Widzisz Łukasz, jeśli czegoś nie wiem to nie zabieram głosu, więc zamiast dosrywać komuś weź lepiej coś poczytaj.


podrzuć pracę dyplomową o tarciu to poczytam. Śmiem twierdzić ze przeczytałem w swoim życiu i widziałem więcej niż warsztat 4turbo


Nie neguję tego. Podaj maila to ci wyślę.

kubas - Śro 20 Sty, 2010

ja też chce ! cuba205@gmail.com :D
martin.h - Śro 20 Sty, 2010

Dobra wrzuciłem to na serwer, jest do tego jeszcze dokumentacja techniczna, ale to ponad 20 MB i za długo by to trwało :D

http://rapidshare.com/fil...Marcin.doc.html

saxorulez - Śro 20 Sty, 2010

Ok dzięki. Za 3 tygodnie zapraszam pod katedrę Lansu i Bouncu - dr. saxorulez będzie robił wpisy
martin.h - Śro 20 Sty, 2010

saxorulez napisał/a:
Ok dzięki. Za 3 tygodnie zapraszam pod katedrę Lansu i Bouncu - dr. saxorulez będzie robił wpisy


dr. czy dr ?

saxorulez - Śro 20 Sty, 2010

DYREKTOR :)
kubas - Śro 20 Sty, 2010



ciekawe zdjęcie, z 306 z rurowymi wahaczami, stabilizator mocowany do wahaczy a nie tak jak to zazwyczaj bywa do McPhersona

tutaj to samo tylko że w 205


no i jeszcze jedno zdjęcie


Prosimy inżyniera Loko o wytłumaczenie jaka jest różnica pomiędzy mocowaniem stabilizatora do McPhersona a do wahaczy ?

Vlodarsky - Czw 21 Sty, 2010

Pewnie chodzi o wyeliminowanie dodatkowej pracy jaką wykonują sworznie w łącznikach drążka przez co jest szybsza reakcja stabilizatora, wyeliminowanie elementu który dość szybko się zużywa (łącznika) , prostotę kontrukcji i szybszą wymianę kolumn w trakcie rajdu/wyścigu.

Czy jest jeszcze coś istotnego ?

ade - Czw 21 Sty, 2010

Vlodarsky napisał/a:
Pewnie chodzi o wyeliminowanie dodatkowej pracy jaką wykonują sworznie w łącznikach drążka przez co jest szybsza reakcja stabilizatora, wyeliminowanie elementu który dość szybko się zużywa (łącznika) , prostotę kontrukcji i szybszą wymianę kolumn w trakcie rajdu/wyścigu.

Czy jest jeszcze coś istotnego ?


krotsze ramie, wieksze napiecie, wieksza sztywnosc... tak mi sie wydaje przynajmniej

Kamilbike - Wto 26 Sty, 2010

Panowie szybkie pytanie. Czy na kolumnie mcpersona gdy wcisne tloczek to powinien on wrocic do swojego poprzedniego stanu ? Doszly do mnie amorki co mnie zdziwilo byly scisniete, rozprezylem je ale po scisnieciu amorow nie wracaja one do stanu poprzedniego:/
ade - Wto 26 Sty, 2010

Kamilbike napisał/a:
Panowie szybkie pytanie. Czy na kolumnie mcpersona gdy wcisne tloczek to powinien on wrocic do swojego poprzedniego stanu ? Doszly do mnie amorki co mnie zdziwilo byly scisniete, rozprezylem je ale po scisnieciu amorow nie wracaja one do stanu poprzedniego:/


olejowe tak maja, np. koni sport;

olejowo-gazowe wychodza same, np. kyb excel g

Kamilbike - Wto 26 Sty, 2010

ade - tylne koni sport same wracaly, a sa olejowe
jozekrj - Śro 27 Sty, 2010

czasami trzeba rozruszać kilka razy

przynajmniej tak było w instrukcji dołączonej do KYB ultra sr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group