PieQt - Sob 30 Maj, 2009 martin a masz do porównania wykres cywilnego, mocnego strojeniasaxorulez - Sob 30 Maj, 2009
PieQt napisał/a:
martin a masz do porównania wykres cywilnego, mocnego strojenia
na tym samym turbo of course.
Dziku ten wykres jest zapewne max tego co udało sie osiągnać na tej zwężce - ale nie oszukujmy sie nie tak byśmy chcieli żeby wykres wyglądał.martin.h - Sob 30 Maj, 2009 Niestety Subaraka nie mam (dopiero na poniedziałek), ale mam wykres z mocnej "dziesiątki" (sorki za jakość), wszystko co da się zrobić na seryjnym turbo, inna jest pompa i wydech:
Anonymous - Sob 30 Maj, 2009 kuwa martin jak nie wstawiasz teledyskow a gadasz o samochodach to calkiem sympatyczny jestes k-mart - Sob 30 Maj, 2009 Jimek, czy mozesz dac samemu sobie warna?saxorulez - Sob 30 Maj, 2009 martin.h,
reasumując w cywilu krecimy to normalnie bo nie ma zwężki..
rajdówki z racji na zwęzkę musimy nisko bo inaczje nie jest to efektywne.
A jedzie się mocą - zawsze FreeMan - Sob 30 Maj, 2009
k-mart napisał/a:
Jimek, czy mozesz dac samemu sobie warna?
technicznie jest to wykonalne.k-mart - Sob 30 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
martin.h,
reasumując w cywilu krecimy to normalnie bo nie ma zwężki..
rajdówki z racji na zwęzkę musimy nisko bo inaczje nie jest to efektywne.
A jedzie się mocą - zawsze
Nie zawsze.
Do ciagania lawety potrzebujemy moment.Jacek - Śro 03 Cze, 2009
k-mart napisał/a:
saxorulez napisał/a:
martin.h,
reasumując w cywilu krecimy to normalnie bo nie ma zwężki..
rajdówki z racji na zwęzkę musimy nisko bo inaczje nie jest to efektywne.
A jedzie się mocą - zawsze
Nie zawsze.
Do ciagania lawety potrzebujemy moment.