To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Subaru Impreza info pack

PieQt - Sob 30 Maj, 2009

martin a masz do porównania wykres cywilnego, mocnego strojenia
saxorulez - Sob 30 Maj, 2009

PieQt napisał/a:
martin a masz do porównania wykres cywilnego, mocnego strojenia


na tym samym turbo of course.

Dziku ten wykres jest zapewne max tego co udało sie osiągnać na tej zwężce - ale nie oszukujmy sie nie tak byśmy chcieli żeby wykres wyglądał.

martin.h - Sob 30 Maj, 2009

Niestety Subaraka nie mam (dopiero na poniedziałek), ale mam wykres z mocnej "dziesiątki" (sorki za jakość), wszystko co da się zrobić na seryjnym turbo, inna jest pompa i wydech:


Anonymous - Sob 30 Maj, 2009

kuwa martin jak nie wstawiasz teledyskow a gadasz o samochodach to calkiem sympatyczny jestes :)
k-mart - Sob 30 Maj, 2009

Jimek, czy mozesz dac samemu sobie warna?
saxorulez - Sob 30 Maj, 2009

martin.h,

reasumując w cywilu krecimy to normalnie bo nie ma zwężki..
rajdówki z racji na zwęzkę musimy nisko bo inaczje nie jest to efektywne.

A jedzie się mocą - zawsze :)

FreeMan - Sob 30 Maj, 2009

k-mart napisał/a:
Jimek, czy mozesz dac samemu sobie warna?

technicznie jest to wykonalne.

k-mart - Sob 30 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:
martin.h,

reasumując w cywilu krecimy to normalnie bo nie ma zwężki..
rajdówki z racji na zwęzkę musimy nisko bo inaczje nie jest to efektywne.

A jedzie się mocą - zawsze :)


Nie zawsze.
Do ciagania lawety potrzebujemy moment.

Jacek - Śro 03 Cze, 2009

k-mart napisał/a:
saxorulez napisał/a:
martin.h,

reasumując w cywilu krecimy to normalnie bo nie ma zwężki..
rajdówki z racji na zwęzkę musimy nisko bo inaczje nie jest to efektywne.

A jedzie się mocą - zawsze :)


Nie zawsze.
Do ciagania lawety potrzebujemy moment.

o dobrze gada aaa



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group