MotorSport - [rally]czy Robert Kubica się skończył i dlaczego tak szybko?
Jakarti - Wto 27 Lis, 2012
krzysiek_ napisał/a:
dla "rehabilitacji" jeździ wuracami
myslę, że patrząc na to mniej sportowo to sytuacja win-win. robert jezdzi i cwiczy a citroen umiał się odnaleźć i dogadac tak, ze to wlasnie oni dali mu auto. to ile razy wspomniano o wspolpracy roberta kubicy z citroenem z pewnością wynagrodzi ten rozwalony samochod.. i kilkadziesiat kolejnych czego oczywiscie mu nie zycze Vlodarsky - Wto 27 Lis, 2012
Jakarti napisał/a:
myslę, że patrząc na to mniej sportowo to sytuacja win-win. robert jezdzi i cwiczy a citroen umiał się odnaleźć i dogadac tak, ze to wlasnie oni dali mu auto. to ile razy wspomniano o wspolpracy roberta kubicy z citroenem z pewnością wynagrodzi ten rozwalony samochod.. i kilkadziesiat kolejnych czego oczywiscie mu nie zycze
Mam wrażenie, że Citroen Racing jest na utrzymaniu Citroena i tego typu reklama daje jednak mniej niż zero firmie która nie produkuje samochodów sportowych, a te które mogą być sprzedawane jako sportowe (DS3R) nie są lansowane jak należy tzn nie są lansowane w ogóle.
To by miało sens gdyby Citroen sprzedawał w swoich salonach np odchudzone DS3R , DS4R z opcjami jak w Meganie czyli klatka i inne bajery. Teraz to jest tak jak by Rasta reklamował łańcuchy do opon mając w ofercie tylko opony Jaco - Wto 27 Lis, 2012
krzysiek_ napisał/a:
zresztą jak ktoś dla "rehabilitacji" jeździ wuracami to znaczy, że naprawdę osiągnął wysoki poziom w swojej karierze.
co do wysokiego poziomu Roberta nie mam wątpliwości, ale wydaje mi się, że wsiadł do WRC, bo tylko takimi samochodami może jeździć, ze względu na rękę.... Każde inne auto wymaga dwóch sprawnych rąk...Jakarti - Wto 27 Lis, 2012
Vlodarsky napisał/a:
Mam wrażenie, że Citroen Racing jest na utrzymaniu Citroena i tego typu reklama daje jednak mniej niż zero firmie która nie produkuje samochodów sportowych, a te które mogą być sprzedawane jako sportowe (DS3R) nie są lansowane jak należy tzn nie są lansowane w ogóle.
eee nie zgadzam się
95% narodu 1) uwielbia Kubicę 2) rozpoznaje markę Citroen
tylko HH.org i kilku innych Ułężowych napeleńców wie co to jest DS3R. ludzie wykorzystujący sportowe auta nie potrzebują reklamy. masy "zwykłych" kierowców i bogatsze bubki tak. i to wlasnie jest reklama Loko - Wto 27 Lis, 2012
Jakarti napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
Mam wrażenie, że Citroen Racing jest na utrzymaniu Citroena i tego typu reklama daje jednak mniej niż zero firmie która nie produkuje samochodów sportowych, a te które mogą być sprzedawane jako sportowe (DS3R) nie są lansowane jak należy tzn nie są lansowane w ogóle.
eee nie zgadzam się
95% narodu 1) uwielbia Kubicę 2) rozpoznaje markę Citroen
tylko HH.org i kilku innych Ułężowych napeleńców wie co to jest DS3R. ludzie wykorzystujący sportowe auta nie potrzebują reklamy. masy "zwykłych" kierowców i bogatsze bubki tak. i to wlasnie jest reklama
Tak dokładnie wystarczy pozytywna asocjacja Kubica-Citroen, Pozytywne uczucia w stosunku do niego- pozytywne uczucia do marki.qbus - Wto 27 Lis, 2012
Cytat:
Pierwszej reakcji na pytanie o mityczne modyfikacje można było się spodziewać: – To trzeba zapytać specjalistów w Polsce, dużo będzie różnych możliwości – odparł Robert, po czym już na poważnie opowiedział o wszystkich przeróbkach w C4. Nie zajęło mu to dużo czasu, bo jak się okazuje, nie były one poważne…
– Różniło się tak: jak w Subaru [Imprezie WRC, którą Robert startował po powrocie do sportu], paddle – czyli łopatka [zmiany biegów], którą się operuje z prawej strony, została przesunięta na lewą stronę [kierownicy] – wyjaśnił. – Czas pracy [nad tą modyfikacją] 30 sekund, może minuta. Druga rzecz to dźwignia od hamulca ręcznego, gdzie na dzień dzisiejszy jest mi łatwiej ją pchać niż ciągnąć, czyli przy operowaniu hamulcem ręcznym odpycham go, zamiast ciągnąć do siebie. Tak naprawdę tyle było różnic w tym aucie.
martin.h - Wto 27 Lis, 2012 Podobno Kubica w Monte 2013 w Mini Marek23 - Wto 27 Lis, 2012 Kurde, bede ogladał na żywo, mega mu kibicuje. Zycze mu nadal powrotu do F1,bo wiem,ze to dla niego jest/bylo wazne. Ale w rajdach jeszcze bardziej sie ekscytuję jego startami.qbus - Wto 27 Lis, 2012 Dawaj ten onboard w końcu 106 - Wto 27 Lis, 2012
qbus napisał/a:
Dawaj ten onboard w końcu :)
+1Marek23 - Wto 27 Lis, 2012 Jutro niby ma kumpel wrzucic. Sam czekam, bo to jedyne co mi zostało, poza hejtowaniem osłów qbus - Wto 27 Lis, 2012 ... i czapka...Marek23 - Wto 27 Lis, 2012 No tak czapka tez spoko, dam se to w awatar... Wrzuciłbym tu to foto,ale kurde na imageshacku zapomnialem hasla
Nigdy nie kibicowalem Małyszowi, Kowalczyk Kosciuchowi,itd a nawet na poczatku Kubicy w F1. Dopoki nie obejrzałem jego jazdy w Monaco w deszczu gdzie był 2, jako jedyny nie mając żadnej kolizji. Wtedy skumałem,ze koleś jest z innej planety, dodając do tego jego pasje do wszystkiego co zapi,e,rdala trzymam za niego kciuki na maxa. Normalnie az sie wzruszylem.martin.h - Wto 27 Lis, 2012
qbus - Wto 27 Lis, 2012 Wystarczy poczytać wypowiedzi ludzi z branzy zeby przekonac sie ze to co robi robi maxymalnie dobrze i efektywnie...
tak przy okazji, dzis na to trafilem
Cytat:
Kierowca Forda i zwycięzca Rallye du Var, Jari-Matti Latvala, powiedział, że Robert Kubica powinien zadowolić się podium we Francuskim rajdzie.
Kubica poprowadzi w przyszły weekend Citroena C4 WRC w fabrycznej specyfikacji podczas Rally di Como, by kilka dni później startować tym samym samochodem w ostatniej rundzie rajdowych mistrzostw Francji.
Fin rywalizował w du Var w zeszłym roku i według niego jest to jeden z najtrudniejszych rajdów w jakich startował. „Robert nie powinien za bardzo nakręcać się na zwycięstwo” – powiedział Latvala. „To naprawdę trudny rajd. Pamiętam, że lokalni kierowcy pokonywali mnie podczas pierwszych przejazdów, a ja nie bardzo wiedziałem, jak mógłbym pojechać szybciej. Walka w tym rajdzie jest bardzo zacięta. Myślę, że Robert powinien uznać podium za dobry wynik”.