To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech

Janusz - Czw 23 Lip, 2009

kubas to co wkleiłeś to jest element elastyczny wydechu, i on niweluje drgania, żeby się nie przenosiły całe z silnika który chodzi na poduszkach na resztę tłumika..... to jest coś jak poduszka pod silnik...... nie ma to nic wspólnego z rozprężaniem.
jarek-malopolska - Pią 24 Lip, 2009

a czy ten "łącznik elastyczny" jest w każdym wydechu... ?? znaczy chodzi mi o wydechy sportowe/dedykowane bo w serii to do tej pory w każym aucie widziałem.. :)

Jak dobrać taki łącznik aby był "właściwy" - robiąc wydech 2" to z tego co słyszałem łącznik ma być o średnicy 58mm i wtedy ma 50.8" śr. wewnętrznej, a co z długością, bo te są przeróżne...jak dobrać długość takiego łącznika, bo skoro ich tyle jest to pewnie z jakiegoś powodu....

106 - Pią 24 Lip, 2009

ja go teraz nie mam i w peugoet sport tez go nie mialem....
jarek-malopolska - Pią 24 Lip, 2009

hmm no to ciekawe to jest... jedni twierdzą, że bez tego to ani rusz, ze takie drgania idą z silnika masakra a ty mówisz, że nie masz... a MG jak robi wydechy to wkłada takie łączniki.. ??
Loko - Pią 24 Lip, 2009

Seryjnie w saxo też nie ma takiego łącznika, tylko są sprężynki na śrubach mocujących wydech.
mi - Pią 24 Lip, 2009

...i w pugach (ani seryjnie, ani w magnexie)...
TOXIC - Pią 24 Lip, 2009

Clio sport tez nie ma (ma sprezynki) , ale wczesniejsze Clio 2 1.6 16V ma siatex
wasq - Pią 24 Lip, 2009

ale wszelkie renuary maja przewqaznie plywajace tzw jablko

czyli pierscien stalowy i skrecone srubami ze sprezynami

jarek-malopolska - Sob 25 Lip, 2009

hmm no to mi sie problemos pojawił..czy zakładać taki łącznik czy kombinować coś innego, z łącznikiem jest tyle dobrze, że przykładowo robiąc wydech 2" calowy czyli 50,8mm średnicy, kupuje łącznik o średnicy 58mm i on ma dokładnie 2" w środku...
106 - Sob 25 Lip, 2009

ale po co poprawiac fabryke?

robiac nowy wydech obcinasz kryze ze starej czesci, wspawujesz ja do nowego ukladu
wydechowego i skrecasz srubami ze sprezynkami tak jak oryginalny wydech.. bez
zadnego lacznika elastycznego...

Przem_106 - Sob 25 Lip, 2009

106 napisał/a:
ale po co poprawiac fabryke?

robiac nowy wydech obcinasz kryze ze starej czesci, wspawujesz ja do nowego ukladu
wydechowego i skrecasz srubami ze sprezynkami tak jak oryginalny wydech.. bez
zadnego lacznika elastycznego...


Dokladnie tak i bez zadnych kombinacji.

Kubas zaloz sobie zwykly tlumik przelotowy np. http://www.allegro.pl/ite...trumienica.html
lub jak chcesz, to na wypasie z http://www.allegro.pl/ite..._rm_motors.html

Co do kolektora, to tej przedzialki nie likwiduj!!!
Sprobuj poszukac pozostalego elemuntu wydechu - tego ¨U¨rowniez z ta przedzialka. Moze w innych wersjach silnikowych byly. Np w 106 jest tez taki kolektor, a nastepny element ¨kolano¨wystepowalo z podzialka i bez. I to z podzialka poprawialo osiagi!

jarek-malopolska - Sob 25 Lip, 2009

no właśnie przed chwilą patrzyłem jak wyglądają te "sprężynki" w saxo, no ok można w sumie to wyciąć tylko jak to wmontować w wydech którego średnica będzie większa niż w serii.... ?? :wall:
martin.h - Sob 25 Lip, 2009

Ja razem z wydechem zamówiłem sobie taki zestaw, bez problemu łączy kolektor z 2" wydechem:


Barejka - Sob 25 Lip, 2009

a mi sie zgyubila w trawie ostatnio jak zakaldalem wydech jedna podkladka :/
jarek-malopolska - Nie 26 Lip, 2009

martin wygląda obiecująco..mogłbyś podrzucić linka gdzie coś takiego dostać ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group