Janusz - Czw 23 Lip, 2009 kubas to co wkleiłeś to jest element elastyczny wydechu, i on niweluje drgania, żeby się nie przenosiły całe z silnika który chodzi na poduszkach na resztę tłumika..... to jest coś jak poduszka pod silnik...... nie ma to nic wspólnego z rozprężaniem.jarek-malopolska - Pią 24 Lip, 2009 a czy ten "łącznik elastyczny" jest w każdym wydechu... ?? znaczy chodzi mi o wydechy sportowe/dedykowane bo w serii to do tej pory w każym aucie widziałem..
Jak dobrać taki łącznik aby był "właściwy" - robiąc wydech 2" to z tego co słyszałem łącznik ma być o średnicy 58mm i wtedy ma 50.8" śr. wewnętrznej, a co z długością, bo te są przeróżne...jak dobrać długość takiego łącznika, bo skoro ich tyle jest to pewnie z jakiegoś powodu....106 - Pią 24 Lip, 2009 ja go teraz nie mam i w peugoet sport tez go nie mialem....jarek-malopolska - Pią 24 Lip, 2009 hmm no to ciekawe to jest... jedni twierdzą, że bez tego to ani rusz, ze takie drgania idą z silnika masakra a ty mówisz, że nie masz... a MG jak robi wydechy to wkłada takie łączniki.. ??Loko - Pią 24 Lip, 2009 Seryjnie w saxo też nie ma takiego łącznika, tylko są sprężynki na śrubach mocujących wydech.mi - Pią 24 Lip, 2009 ...i w pugach (ani seryjnie, ani w magnexie)...TOXIC - Pią 24 Lip, 2009 Clio sport tez nie ma (ma sprezynki) , ale wczesniejsze Clio 2 1.6 16V ma siatexwasq - Pią 24 Lip, 2009 ale wszelkie renuary maja przewqaznie plywajace tzw jablko
czyli pierscien stalowy i skrecone srubami ze sprezynamijarek-malopolska - Sob 25 Lip, 2009 hmm no to mi sie problemos pojawił..czy zakładać taki łącznik czy kombinować coś innego, z łącznikiem jest tyle dobrze, że przykładowo robiąc wydech 2" calowy czyli 50,8mm średnicy, kupuje łącznik o średnicy 58mm i on ma dokładnie 2" w środku...106 - Sob 25 Lip, 2009 ale po co poprawiac fabryke?
robiac nowy wydech obcinasz kryze ze starej czesci, wspawujesz ja do nowego ukladu
wydechowego i skrecasz srubami ze sprezynkami tak jak oryginalny wydech.. bez
zadnego lacznika elastycznego...Przem_106 - Sob 25 Lip, 2009
106 napisał/a:
ale po co poprawiac fabryke?
robiac nowy wydech obcinasz kryze ze starej czesci, wspawujesz ja do nowego ukladu
wydechowego i skrecasz srubami ze sprezynkami tak jak oryginalny wydech.. bez
zadnego lacznika elastycznego...
Co do kolektora, to tej przedzialki nie likwiduj!!!
Sprobuj poszukac pozostalego elemuntu wydechu - tego ¨U¨rowniez z ta przedzialka. Moze w innych wersjach silnikowych byly. Np w 106 jest tez taki kolektor, a nastepny element ¨kolano¨wystepowalo z podzialka i bez. I to z podzialka poprawialo osiagi!jarek-malopolska - Sob 25 Lip, 2009 no właśnie przed chwilą patrzyłem jak wyglądają te "sprężynki" w saxo, no ok można w sumie to wyciąć tylko jak to wmontować w wydech którego średnica będzie większa niż w serii.... ?? martin.h - Sob 25 Lip, 2009 Ja razem z wydechem zamówiłem sobie taki zestaw, bez problemu łączy kolektor z 2" wydechem:
Barejka - Sob 25 Lip, 2009 a mi sie zgyubila w trawie ostatnio jak zakaldalem wydech jedna podkladka jarek-malopolska - Nie 26 Lip, 2009 martin wygląda obiecująco..mogłbyś podrzucić linka gdzie coś takiego dostać ??