To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Problemy z Saxo, historia, rozbudowa...?

Loko - Czw 05 Mar, 2009

Jeżeli auto nie jest rajdówką i nie będzie się liczyła kazda sekunda przy zmianie koła to bez sensu je pchać do bagażnika, wyjęcie koła z kosza zajmuje mi jakieś 30 sekund więc jakaś szczególnie wielka przeszkoda to nie jest ;)
kubas - Czw 05 Mar, 2009

i srodek ciezkosci jest nizej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M - Pią 06 Mar, 2009

Ja mam w bagazniku koło. Nie wiem o czym tu piszecie ale ta technologia kojarzy mi sie tylko z 2CV :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Anonymous - Pią 06 Mar, 2009

kubas napisał/a:
i srodek ciezkosci jest nizej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
z tym środkiem ciężkości to mi dałeś do myślenia...

Mnie akurat nie przeszkadza wyjmowanie koła z kosza, w miarę sprawnie mi to idzie, ale przeszkadza mi to, że to wszystko tak widać jak się jedzie :/ a spojlerować to go napewno nie będę.

CHRZANEK - Pią 06 Mar, 2009

Z tym kołem to troche nie rozumiem francuzów...
Zakładam że zamysł był taki że nie trzeba wyjmowac rzeczy z bagaznika po to żeby się dostac do koła zapasowego, ale niestety i tak trzeba wyjąc troche rzeczy (jezeli oczywiście coś wieziemy) żeby się dobrac do tego cudownego koszyczka.
Do tego śruba która go trzyma pracuje w super warunkach i rdzewieje...
W Pugu problemu nie mam ale w moim ex VTS to musiałem zapas wyrwac z nadwozia jak je wiozłem na szrot i bez diaxa sie nie obyło :) :) :)

kubas - Pią 06 Mar, 2009

wystarczy dobrze przesmarowac ta srube i nie ma problemu.
Anonymous - Pią 06 Mar, 2009

Mi akurat nigdy nie zardzewiała w żadnym saxo, ale jechałem ostatnio za sobą :P i tak średnio to wygląda, a śruba jest dokręcona porządnie, więc nic się nie opuściło..
Anonymous - Sob 07 Mar, 2009

Korektor skręcony, moim zdaniem jeszcze troszkę by się przydało, ale była dzisiaj spora mgła więc i ślisko było ;)

Wymieniłem olej w skrzyni tak aby sprawdzić czy wszystko z nią halo.

Amorki z tyłu chyba są do wymiany... Spojrzałem w dowód i zonk, bo przeterminowany trochę ;P

I takie pytanko mam, czy jak się robi badanie powypadkowe to oni tego nie wbijają do dowodu i od tego momentu nie jest rok...? Jak to jest :hm:

Barejka - Sob 07 Mar, 2009

Wbijaja od dnia w ktorym robiles przeglad na rok nie od wtedy co sie skonczyl ;D
Anonymous - Pon 09 Mar, 2009

Barejka napisał/a:
Wbijaja od dnia w ktorym robiles przeglad na rok nie od wtedy co sie skonczyl ;D

Dzwoniłem dzisiaj tam gdzie robiłem przegląd i powiedzieli, że jeśli badanie było robione na rzecz konkretnego organu ( w tym przypadku policji, żeby wydali dowód ) to nie ma takiej opcji żeby to wbijali do dowodu, ale koleś powiedział, żebym w środę podjechał do tego kolesia, co mi robił przegląd i się z nim jakoś dogadał ;)

Barejka - Pon 09 Mar, 2009

Mr Lucky 13 napisał/a:
i się z nim jakoś dogadał ;)
8~t 8~t 8~t 8~t
Anonymous - Czw 12 Mar, 2009

Wrrr dupki jedne - powiedzieli mi, że to w zeszłym roku było i bez kolejnego badania się nie obejdzie :/
Anonymous - Pon 16 Mar, 2009

Dowodzik podbity, ale amorki z tyłu mają juz poniżej 40%, więc zaczynam myśleć o zmianach na b8 :D
Jakarti - Wto 17 Mar, 2009

Mr Lucky 13 napisał/a:
Dowodzik podbity, ale amorki z tyłu mają juz poniżej 40%, więc zaczynam myśleć o zmianach na b8 :D


hmm.. nigdy nie rozumialem tego badania.. nowe amory nawet sie do 100% nie zblizaja..

Anonymous - Wto 17 Mar, 2009

Tez mnie to zawsze dziwiło...

A dzisiaj pozbyłem się prawka ;(;(;(;(;(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group