Nie jaki Marek W. wspominał kiedyś o wielkiej akcji serwisowej związanej z tymi felgami, podobno były wymieniane bo duża cześć była wadliwa... i teraz na rynku wtórnym nigdy nie wiadomo które się kupuje
To była tylko jakaś seria tych felg. I to było pare lat temu, nie wydaje mi się żeby udało się komuś jeszcze na to trafić. Ciekawe jest też to że w UK nigdy nikt nie zgłaszał z tym problemu, może trefna partia poszła tylko do Polski? Jak były wymieniane to chyba powinny być zutylizowane generalnie no ale wiadomo Polska mistrzem Polski więc różnie może być. Ja bym zaryzykował jakbym na 15" jeździł.Janusz - Pon 14 Lis, 2011
kubas napisał/a:
Ja bym zaryzykował jakbym na 15" jeździł.
szczerze powiedziawszy to ja pewnie tez, ale chciałem zabłysnąć kubas - Pon 14 Lis, 2011 chyba raczej zajątrzyć Lejek - Pon 14 Lis, 2011
Janusz napisał/a:
chciałem zabłysnąć
zes karwa zabłysnął, że zgłupłem ale chyba pójde w to ! Janusz - Pon 14 Lis, 2011
Lejek napisał/a:
zes karwa zabłysnął, że zgłupłem ale chyba pójde w to !
tylko pamiętaj żeby pomalować je na biało Lejek - Pon 14 Lis, 2011 Łojtam ! Łojtam ! Zobaczymymartin.h - Pon 14 Lis, 2011
M napisał/a:
Ale stalowka (...) sie wygina.
A aluminiowa nie?
Wszystko zależy od technologi i materiału, moje stalówki przeszły dużo, kupione od zawodnika z PP, sam uderzyłem kilka razy w krawężnik i na wyważarce potrzebują czasem mniej odważników niż alumy
Co do felg z C5 to felga lekka, ale technologia produkcji jest całkowicie nietrafiona, przez co taką felgę łatwo skrzywić. W UK nie narzekają bo tam nie ma dziur rasta - Pon 14 Lis, 2011 Superleggera w 17" 7,5 kgAnonymous - Pon 14 Lis, 2011
Cytat:
Wszystko zależy od technologi i materiału, moje stalówki przeszły dużo, kupione od zawodnika z PP, sam uderzyłem kilka razy w krawężnik i na wyważarce potrzebują czasem mniej odważników niż alumy
Ty to jesteś kat na auta Lejek - Wto 15 Lis, 2011
martin.h napisał/a:
Co do felg z C5 to felga lekka, ale technologia produkcji jest całkowicie nietrafiona, przez co taką felgę łatwo skrzywić. W UK nie narzekają bo tam nie ma dziur
No, ok ale wychodząc z takiego założenia, że skoro felgi z C5 ważącego średnio 1500kg przekładamy na upalanie do auta o ok 500kg lżejszego to myślę, że powinny dać rade przy założeniu, ze jeździmy raczej w pojezdzawkach płaskich (tory, lotniska, itp.) Jeśli ktoś ma nie dobre doswiadczenia z tymi felgami to pisać póki nie kupiłem !! kamil - Wto 15 Lis, 2011 bardzo słuszny argumentM - Wto 15 Lis, 2011 Żeby w pełni to ocenić należy przeliczyć jakie przeciążenia generuje C5 podczas normalnej jazdy a jakie 306 na slicku w szybkich zakrętach - oczywiście liczone w niutonach
Kto chętny?
Szacuję że w przypadku 306 to jest przynajmniej krotność sił w C5was79 - Wto 15 Lis, 2011 od kiedy przeciążenia podaje się w niutonach?Anonymous - Wto 15 Lis, 2011 mam takie stalu-alu,faktycznie bardzo lekkie.tez słyszałem ze są jakies felerne,ale moje sprawdziłem i skoro są proste po kilku latach jeżdzenia w ciężkim aucie to mysle ze nadadzą sie do upalania w lżejszym o połowe aucie,a jak sie pogną to wyrzuce i kupie inne-zapłaciłem 370plnM - Wto 15 Lis, 2011
was79 napisał/a:
od kiedy przeciążenia podaje się w niutonach?
A siły działające na koło w trakcie przeciążenia to w czym się mierzy drogi kolego?