atylko nie kupuj półsyntetyka.. czy to jest polonez ?? Nie to zajebista jednostka Toyoty mająca 86KM z litra - tam musi być olej z najwyższej półki.
nie no... nie przesadzaj z ta zajebistoscia;) moja solniczka ma 106KM z litra a cerberek ponad 180KM z litra i oba sa zadowolone z polsyntetyka;) o wiele wazniejsze sa czeste zmiany oleju niz uzuwanie jakis superhiper wynalazkow za grube $$ ktore tak na prawde sa tylko troszke lepsze od dobrych polsyntetykow i moze by bylo widac roznice ale przy jakis ostrych, dlugich scigankach po torze
pozdrawiam
Artursaxorulez - Pon 05 Lut, 2007 VF500 - nie wiem co honda zaleca, ale do mojego zapyziałego Saxo Citroen zaleca olej Total 9000 Quartz syntetyczny.. do Yarisa też zalecali syntetyczny.. do Cariny ojca Syntetyczny do Hondy 1.8 Civic ojca syntetyczny - jak sam napisałeś Honda nie stosuje przypadkowych rozwiazań. Dlatego ja trzymam sie takiego typu oleju, lub lepszego. Oczywiscie nie ma co popadać w skrajności i zapodawać Motula w pełni wyścigowego Ale uważam że tak jak napisałeś - cześta wymiana olju (ja robie co 8000 - 10000) oraz jego jakość. Ja miałem w silniku motul i powiem ze byłem mega zadowolony - brudził sie mniej, mniej sie nagrzewał i nie byłem w stanie zagrzać go tak jak Castrola np.Anonymous - Pon 05 Lut, 2007 lej pelny sysntetyk jak masz przejechane mniej niz 100tys i jestes pewny silnika,
jak wiecej to pol synt, bo ci sie moze spocic i uszczelkami bedzie wylazil
a firma czy mobil castrol etc to generalnie wszycho jedno ja leje mobila 5w-50 i okiAnonymous - Pon 05 Lut, 2007
saxorulez napisał/a:
VF500 - nie wiem co honda zaleca
no wlasnie to dosyc ciekawe ale w absolutnie zadnej instrukcji obslugi nie znalazlem informacj o typie oleju; wszedzie podawana jest lepkosc i klasa jakosciowa SJ czy SL, a te spelniaja niemal wszystkie polsyntetyki
pozdrawiam
Artursaxorulez - Pon 05 Lut, 2007 To fakt.. ale coś Ci wlewają na przegladach w ASO a to co oni leją jest zalecane przez producenta w jakis sposób. Do Yarisa lali np. dwa oleje... do 100000 jeden a potem jakiś inny..
oba syntetykAnonymous - Pon 05 Lut, 2007
saxorulez napisał/a:
To fakt.. ale coś Ci wlewają na przegladach w ASO a to co oni leją jest zalecane przez producenta w jakis sposób. Do Yarisa lali np. dwa oleje... do 100000 jeden a potem jakiś inny..
oba syntetyk
nie wiem jak jest w ASO innych marek, ale w Hondowych (jedno z najgorszych chyba) leja to na co dostana najlepsza cene;) co innego jest w PL, co innego w DE; kiedys byl u nas motul, teraz jest mobil, niektore aso leja shella... w interesie ASO lezy promowanie dobrych olei bo im drozszy tym wyzsza marza;) a klient na gwarancji i tak musi u nich robic przeglady;)
pozdrawiam
ArturNiemy - Pon 05 Lut, 2007
ArturVF500 napisał/a:
im drozszy tym wyzsza marza;) a klient na gwarancji i tak musi u nich robic przeglady;)
przeglady tak, ale olej, filtry i inne czesci eksploatacyjne mozna przywiezc ze soba i musza je uwzglednicAnonymous - Pon 05 Lut, 2007
Niemy napisał/a:
ArturVF500 napisał/a:
im drozszy tym wyzsza marza;) a klient na gwarancji i tak musi u nich robic przeglady;)
przeglady tak, ale olej, filtry i inne czesci eksploatacyjne mozna przywiezc ze soba i musza je uwzglednic
pewnie ze tak, ale wiekszosc klientow nie zna sie na wyborze odpowiedniego produktu (bo musi byc zgodny z zaleceniami producenta inaczej serwis ich na gwarancji nie wymieni) a po za tym wola oddac wszystko w rece 'wszechwiedzacego ASO' i niczym sie nie przejmowac;)
pozdrawiam
ArturAnonymous - Pon 05 Lut, 2007 ja tam przyjechalem ze swoim olejem mobil 5w-50 do aso i mi zrobili wymianke bez problemow, tylko butla musi byc zamknieta i tyle
tak samo koncowy tlumik wymienilem na sebringa i w aso nic nie powiedzieli
a sorki powiedzieli ze maja koncowy tte do yts w cenie chyba 50% wiecej a rozni sie tylko logiem bo remus i sebring to jest jedna teraz firma i robia tlumiki dla tte
mozesz przyjechac ze swoimi klockami tylko zeby byly nowe i nie oem ponoc
tylko u nas w aso narzucaja swoje najlepsze a dawno ten mit w europie juz nie istnieje,
oczywiscie latwo przyjechac do aso i wywalic kase na przeglad ale mozna zrobic to tez w aso i taniej , oszczedzajac kupujac tez dobre ale o wiele tansze rzeczy
ja nie lubie beczek a teraz w toyocie leja castrola w sumie jest drozszy o mobila w butli i ponoc raz juz dali z beczka catrola ciala jakas partia wjechala i pare autek sie posralo po tym castrolu ale to ponoc sprawa sprzed kilku lat Jakarti - Pon 05 Lut, 2007
mikson napisał/a:
remus i sebring
tzn ze sebring i remus to to samo? i co to jest tte?
ja zawsze na przeglad zabieram wlasne czesci i najczesciej wlasne materialy. jeszcze mi slowa nie powiedzieli.. nic
Toyota Tuning Europe.. prawie jak AMG
www.tte.deMichał - Pon 05 Lut, 2007 tylko ze prawie robi wielką różnice Anonymous - Pon 05 Lut, 2007 dokladnie tte niby nadworny tuner toyoty na europe a nic niema amorek wkladka koncowy jeden kompresor do yarka i kiszka w porownaniu do trd to cienias straszny http://www.toyota-trd.com/
bez porownania wybor do ttesaxorulez - Pon 05 Lut, 2007 TTE ogólnie moim zdaniem kuleje..
Toyota w to nie inwestuje.. jeszcze sie nie nauczyła i szkoda..
bo za chwilę koreance ja przeskoczą.
NIe robi wogóle limitowanych wersji jak konkurencja..