Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów
co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.
Na 2Brally to mnie chyba nie stac
Co do reszty to sie zgadzam, przelozenie glowne bedzie z bacci romano po wakacjach, wydech jest, dolot jest, kable, swiece, reszta eksploatacyjna jest, nawet profilaktycznie kolo faz jest nowe. Zreszta drogi z Clio sa przetarte, nie chce przecierac nowych, zapytalem tylko w jakis dobry warsztat, aby uniknac paprakow.. Yarko - Śro 06 Lip, 2011
Nath napisał/a:
przelozenie glowne bedzie z bacci romano po wakacjach
homologowane 4.83 ?
ja jednak coraz mocniej skłaniam się ku 4.53 z gripperaNath - Śro 06 Lip, 2011 12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)
Wszystko sie u mnie po wkacjach wyjasni i jest zalezne od znajomego.Marek23 - Śro 06 Lip, 2011 Na takim przełożeniu jaki bedzie v-max?
Ja Ci nikogo nie polecam Na pewno spisz sobie umowę na termin,itd...Yarko - Śro 06 Lip, 2011
Nath napisał/a:
12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)
imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/hMarek23 - Śro 06 Lip, 2011
Yarko napisał/a:
imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/h
Do rajdów spoko, ja osobiście wolę ciut dłuższe. Ale na ulicę czy tor to za krótko.Nath - Śro 06 Lip, 2011
Yarko napisał/a:
Nath napisał/a:
12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)
imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/h
na 5.25
kola 195/50R15
ok 153km/h 7200obr/min
ok 166km/h 7800obr/min
na 4.83
ok 167km/h 7200obr/min
ok 180km/h 7800obr/min
Oczywiscie sa to wyliczenia matematyczne dla skrzyni JC5-089 wiec taka jak w c2ph1
Na licznik nie ma co patrzec, bo pewnie przy tych w/w 153km/h bedzie gdzies kolo 170km/h na liczniku.
W sunie jeszcze nie podjalem decyzji na 100% i moze faktycznie bedzie krotko, ale ja nie przypominam sobie (procz 2 imprez) zebym gdziekolwiek przekraczal 180km/h...
Hmm chyba nawet tylko raz udalo i sie gdzies dokrecic 4'ry do konca (jakies 205km/h w/g licznika).
W sumie Clio ma dosc sporo Nm wiec moze i 4.83 bedzie ok..
Marek23, ja tym samochodem nie jezdze na codzien i fakt nie chcialo by mi sie tyle wahlowac, w Seju kiedys jak mialem 6-cio biegowa krotka skrzynie to ruszalem z 2 gdy musialem na kolach gdzies podjechac..Yarko - Śro 06 Lip, 2011 Obliczone dla średnicy koła 58cm i odcinki 7250
Teraz program od GeKo nie przenosi odcinki aż na 7800, ja mam okolice 7500-7600
Przy charakterystyce silnika clio, to będzie idealne przełożenie Wchodzę w to po wakacjach. Nath, jak możesz coś w stylu polaczkowym załatwić taniej to daj znać.