To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Szukam dobrego warsztatu

Nath - Śro 06 Lip, 2011

Yarko napisał/a:
Nath, ma być zrobione profi od początku do końca, więc ja bym wybrał ludzi, którzy mają doświadczenie i już kilka samochodów zbudowali, bez względu na ilość kilometrów

co do modyfikacji, to zbierałbym na szperę i krótkie FD :) silnika bym nie ruszał, bo to bardzo trwała jednostka, załóż kolektory od 182, wydech i zrób program no i przede wszystkim zadbaj o elementy eksploatacyjne takie jak świece, kable itd.



Na 2Brally to mnie chyba nie stac ;)

Co do reszty to sie zgadzam, przelozenie glowne bedzie z bacci romano po wakacjach, wydech jest, dolot jest, kable, swiece, reszta eksploatacyjna jest, nawet profilaktycznie kolo faz jest nowe. Zreszta drogi z Clio sa przetarte, nie chce przecierac nowych, zapytalem tylko w jakis dobry warsztat, aby uniknac paprakow.. :)

Yarko - Śro 06 Lip, 2011

Nath napisał/a:
przelozenie glowne bedzie z bacci romano po wakacjach


homologowane 4.83 ?
ja jednak coraz mocniej skłaniam się ku 4.53 z grippera

Nath - Śro 06 Lip, 2011

12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)
Wszystko sie u mnie po wkacjach wyjasni i jest zalezne od znajomego.

Marek23 - Śro 06 Lip, 2011

Na takim przełożeniu jaki bedzie v-max?

Ja Ci nikogo nie polecam :rotfl: Na pewno spisz sobie umowę na termin,itd...

Yarko - Śro 06 Lip, 2011

Nath napisał/a:
12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)


imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/h

Marek23 - Śro 06 Lip, 2011

Yarko napisał/a:

imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/h

Do rajdów spoko, ja osobiście wolę ciut dłuższe. Ale na ulicę czy tor to za krótko.

Nath - Śro 06 Lip, 2011

Yarko napisał/a:
Nath napisał/a:
12x63 - 5.25 - tak homologowane w/g N5616 (a i tam blad jest tak przy okazji bo podaja 13x63 jako 5.250)


imho będzie zdecydowanie za krótko, 1 i 2 będa w zasadzie bezużyteczne, a vmax w zależności od średnicy koła to okolice 180km/h


na 5.25
kola 195/50R15

ok 153km/h 7200obr/min
ok 166km/h 7800obr/min

na 4.83

ok 167km/h 7200obr/min
ok 180km/h 7800obr/min

Oczywiscie sa to wyliczenia matematyczne dla skrzyni JC5-089 wiec taka jak w c2ph1
Na licznik nie ma co patrzec, bo pewnie przy tych w/w 153km/h bedzie gdzies kolo 170km/h na liczniku.

W sunie jeszcze nie podjalem decyzji na 100% i moze faktycznie bedzie krotko, ale ja nie przypominam sobie (procz 2 imprez) zebym gdziekolwiek przekraczal 180km/h...
Hmm chyba nawet tylko raz udalo i sie gdzies dokrecic 4'ry do konca (jakies 205km/h w/g licznika).
W sumie Clio ma dosc sporo Nm wiec moze i 4.83 bedzie ok..

Marek23, ja tym samochodem nie jezdze na codzien i fakt nie chcialo by mi sie tyle wahlowac, w Seju kiedys jak mialem 6-cio biegowa krotka skrzynie to ruszalem z 2 gdy musialem na kolach gdzies podjechac..

Yarko - Śro 06 Lip, 2011

Obliczone dla średnicy koła 58cm i odcinki 7250
Teraz program od GeKo nie przenosi odcinki aż na 7800, ja mam okolice 7500-7600

Seria PH3 - 4.06

1. 63.148
2. 104.908
3. 147.825
4. 179.017
5. 237.962


4.53

1. 56.597
2. 94.023
3. 132.487
4. 160.444
5. 213.272

4.83

1. 53.081
2. 88.183
3. 124.258
4. 150.478
5. 200.026


5.25

1. 48.835
2. 81.129
3. 114.318
4. 138.44
5. 184.024

GeKo - Śro 06 Lip, 2011

Yarko napisał/a:
Seria PH3 - 4.06

1. 63.148
2. 104.908 wg RStunera przy 7670 odcięło na 106km/h :)
3. 147.825
4. 179.017
5. 237.962

Marek23 - Śro 06 Lip, 2011

Cytat:
4.83

1. 53.081
2. 88.183
3. 124.258
4. 150.478
5. 200.026

Przy charakterystyce silnika clio, to będzie idealne przełożenie :] Wchodzę w to po wakacjach. Nath, jak możesz coś w stylu polaczkowym załatwić taniej to daj znać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group