To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - LANCER EVO X - oficjalne dane

r26rulez - Czw 01 Lis, 2007

problem nastepnego wyboru samochodu rozwiazal sie sam :D
Loko - Czw 08 Lis, 2007

CHRZANEK napisał/a:
Loko: GSX pewno jest cięższy bo ma full wypas klimy, skóry i inne bzdury.
Natomiast RS - którego wagi tak naprawde nigdzie sie nie doczytalem moze być sporo lżejszy.
Myślę że w granicach 80Kg.


Jednak się nie udało ;) , są już dane dotyczące wagi i tak

EVO X GSR ze skrzynią SST - 1540
EVO X GSR z 5 manualem - 1520
EVO X RS z 5 manualem - 1420
EVO IX MR - 1420
EVO IX RS -1310

Wymiary

EVO X/ EVO IX
długość: 4495/ 4490
szerokość: 1810/ 1770
wysokość: 1480/ 1440
rozstaw osi: 2650/ 2625
rozstaw kół: 1545/ 1515

No i z takich mniej miłych, to po pierwszych testach wychodzi na to ze do 100 lancer z manualem jest szybszy, troche lipa bo liczyłem na to że ze skrzynia SST bedzie szybszy tak jak vw z DSG.

CHRZANEK - Czw 08 Lis, 2007

Loko napisał/a:
EVO X GSR z 5 manualem - 1520
EVO X RS z 5 manualem - 1420


60Kg - przestrzelilem o 20 :)

Utyl i urósl.
4cm wzwyż
4cm wszerz
i 110Kg (porównujac wersje E IX RS i E X RS)

No troche szkoda, bo wzrost mocy o 25KM to troche mizerna rekompensata 110Kg.
Ale i tak wole lancka niż subaru lacetti :)

Anonymous - Czw 08 Lis, 2007

A ja się wyłamię i powiem: a Impreza?

EVO X i bardzo ładny, owszem, podczas gdy Impreza jest co najmniej przeciętna.
Wszystko wskazuje jednak na to, że nowe STi będzie i mocniejsze (304 KM w Europie)
i szybsze od EVO X. Dokładnych danych jeszcze nie ma.

A co do wyglądu, dla mnie ten dość niepozorny wygląd Imprezy to raczej zaleta.
I inna jeszcze większa zaleta, to że Prodrive już przygotowuje pakiet podkręcający STi do 400 KM :D

CHRZANEK - Czw 08 Lis, 2007

mAbZ napisał/a:
to że Prodrive już przygotowuje pakiet podkręcający STi do 400 KM
Zgoda mAbZ to prawda ale...

ale nie zapominaj że mitsubishi też przygotowuje wersje specjalne 340/380/400KM
(tzn w oficjalnej sieci sprzedazy w PL takie byly, nie wiem jak w S)

Starajmy się porównać te samochody w podobnych wersjach tzn EVO X i STI
295KM w lancerze vs 305KM w subaru, ale czy tylko o to chodzi ???

Podejrzewam że nie , to fakt że w rajdach (mówię o gr N) ostatnio widoczna jest dominacja subaru, ale w przypadku porównań tych samochodów w wersji "na ulice" raczej lancer oferuje bardziej bezkompromisowe osiągi.

Ale spoko ziom szanuje twoje zdanie. :564:

GOKART - Czw 08 Lis, 2007

ja rozumiem że cichociemny i niepozorny wygląd auta sportowego może być zaletą ale chyba mówimy o różnych samochodach...
Tak skrzywdzonego dizajnu dawno nie widziałem, czuję tu rękę stylisty KIA Rodius :570:

Loko - Czw 08 Lis, 2007

mAbZ napisał/a:
A ja się wyłamię i powiem: a Impreza?

EVO X i bardzo ładny, owszem, podczas gdy Impreza jest co najmniej przeciętna.
Wszystko wskazuje jednak na to, że nowe STi będzie i mocniejsze (304 KM w Europie)
i szybsze od EVO X. Dokładnych danych jeszcze nie ma.

A co do wyglądu, dla mnie ten dość niepozorny wygląd Imprezy to raczej zaleta.
I inna jeszcze większa zaleta, to że Prodrive już przygotowuje pakiet podkręcający STi do 400 KM :D


Na razie nie wiadomo jak rozegra sie walka pomiedzy evo a sti wszystko się wyjaśni jak oba będą w sprzedaży.
Zaleta 400 koni tak samo tyczy się mitsu, nie od dziś mitsubishi wypuszcza evo z róznymi pakietami 340, 360, 400 i to wszystko na gwarancji producenta. W X też zanosi się na to zę będą takie pakiety, w poprzednich generacjach silnik evo byl znacznie lepszy, w serji mozna go było wiecej dmuchać niz subaraka. Teraz jest snowy silnik zobaczymy jak on będzie działał.

Anonymous - Czw 08 Lis, 2007

GOKART: to co pokazałeś na zdjęciu to WRX, STi wygląda znacznie lepiej,
"spuchnięte" nadkola, większe i szersze koła, podwójne wydechy...




Loko: z pakietem Prodrive również zachowuje się gwarancję producenta.

Loko - Czw 08 Lis, 2007

mAbZ napisał/a:
, podwójne wydechy...



Oj tego to nawet nie wspominaj :D

A tutaj mamy temat o nowej Imprezie
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=2784

Anonymous - Czw 08 Lis, 2007

Loko napisał/a:
mAbZ napisał/a:
, podwójne wydechy...



Oj tego to nawet nie wspominaj :D


No nie jest to chyba atrapa jak w Aurisie sport? :553: :D

Loko - Czw 08 Lis, 2007

Polecam strone nr 6 w temacie o nowej subarce. ;)
Loko - Pią 30 Lis, 2007

Porównanie evo IX z evo X

http://www.motortrend.com...ison/index.html

Nowe samochody są super ;)

Evo IX GSR: 2 min 34.56 sec
Evo X GSR: 2 min 36.05 sec

Nie za ciekawy jest to wynik, jednak są też pozytywy, evo X osiagało większe przeciąrzenia na zakretach i miało krótszą droge hamowania, wiec mimo wzrostu wagi lepiej hamuje i trzyma sie w zakretach, a będzie jeszcze lepiej, bo to Evo X nie było w topowej sprzedawanej specyfikacji, nie miało bila/eibacha, dwuczęściowych hamulców brembo, lekkich kółek ani stt.
Wyraźnie za to widać, że jak na razie brakuje mocy i nowe evo tutaj straciło czas na torze.
Na pocieszenie pozostaje fakt, że angoole już przygotowali swoje wersje FQ tego silnika, czyli znów będzie more power od razu z salonu i z normalną gwarancją. Na razie nie chwalą sie ile koni osiągneli, ale nieoficjalnie mówi się o 430 koniach w najmocniejszej wersji FQ430 ;)

Anonymous - Pią 30 Lis, 2007

FYI, upgrade Prodrive w Subaru również pozwala zachować fabryczną gwarancję.
Loko - Pią 30 Lis, 2007

Jest tylko jeden mały problem z kitem prodrive, a mianowicie taki, że prodrive oferuje go tylko w salonach w uk ;)
Anonymous - Pią 30 Lis, 2007

A nieprawda :p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group