r26rulez - Czw 01 Lis, 2007 problem nastepnego wyboru samochodu rozwiazal sie sam Loko - Czw 08 Lis, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Loko: GSX pewno jest cięższy bo ma full wypas klimy, skóry i inne bzdury.
Natomiast RS - którego wagi tak naprawde nigdzie sie nie doczytalem moze być sporo lżejszy.
Myślę że w granicach 80Kg.
Jednak się nie udało , są już dane dotyczące wagi i tak
EVO X GSR ze skrzynią SST - 1540
EVO X GSR z 5 manualem - 1520
EVO X RS z 5 manualem - 1420
EVO IX MR - 1420
EVO IX RS -1310
Wymiary
EVO X/ EVO IX
długość: 4495/ 4490
szerokość: 1810/ 1770
wysokość: 1480/ 1440
rozstaw osi: 2650/ 2625
rozstaw kół: 1545/ 1515
No i z takich mniej miłych, to po pierwszych testach wychodzi na to ze do 100 lancer z manualem jest szybszy, troche lipa bo liczyłem na to że ze skrzynia SST bedzie szybszy tak jak vw z DSG.CHRZANEK - Czw 08 Lis, 2007
Loko napisał/a:
EVO X GSR z 5 manualem - 1520
EVO X RS z 5 manualem - 1420
60Kg - przestrzelilem o 20
Utyl i urósl.
4cm wzwyż
4cm wszerz
i 110Kg (porównujac wersje E IX RS i E X RS)
No troche szkoda, bo wzrost mocy o 25KM to troche mizerna rekompensata 110Kg.
Ale i tak wole lancka niż subaru lacetti Anonymous - Czw 08 Lis, 2007 A ja się wyłamię i powiem: a Impreza?
EVO X i bardzo ładny, owszem, podczas gdy Impreza jest co najmniej przeciętna.
Wszystko wskazuje jednak na to, że nowe STi będzie i mocniejsze (304 KM w Europie)
i szybsze od EVO X. Dokładnych danych jeszcze nie ma.
A co do wyglądu, dla mnie ten dość niepozorny wygląd Imprezy to raczej zaleta.
I inna jeszcze większa zaleta, to że Prodrive już przygotowuje pakiet podkręcający STi do 400 KM CHRZANEK - Czw 08 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
to że Prodrive już przygotowuje pakiet podkręcający STi do 400 KM
Zgoda mAbZ to prawda ale...
ale nie zapominaj że mitsubishi też przygotowuje wersje specjalne 340/380/400KM
(tzn w oficjalnej sieci sprzedazy w PL takie byly, nie wiem jak w S)
Starajmy się porównać te samochody w podobnych wersjach tzn EVO X i STI
295KM w lancerze vs 305KM w subaru, ale czy tylko o to chodzi ???
Podejrzewam że nie , to fakt że w rajdach (mówię o gr N) ostatnio widoczna jest dominacja subaru, ale w przypadku porównań tych samochodów w wersji "na ulice" raczej lancer oferuje bardziej bezkompromisowe osiągi.
Ale spoko ziom szanuje twoje zdanie. :564:GOKART - Czw 08 Lis, 2007 ja rozumiem że cichociemny i niepozorny wygląd auta sportowego może być zaletą ale chyba mówimy o różnych samochodach...
Tak skrzywdzonego dizajnu dawno nie widziałem, czuję tu rękę stylisty KIA Rodius :570:
Loko - Czw 08 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
A ja się wyłamię i powiem: a Impreza?
EVO X i bardzo ładny, owszem, podczas gdy Impreza jest co najmniej przeciętna.
Wszystko wskazuje jednak na to, że nowe STi będzie i mocniejsze (304 KM w Europie)
i szybsze od EVO X. Dokładnych danych jeszcze nie ma.
A co do wyglądu, dla mnie ten dość niepozorny wygląd Imprezy to raczej zaleta.
I inna jeszcze większa zaleta, to że Prodrive już przygotowuje pakiet podkręcający STi do 400 KM
Na razie nie wiadomo jak rozegra sie walka pomiedzy evo a sti wszystko się wyjaśni jak oba będą w sprzedaży.
Zaleta 400 koni tak samo tyczy się mitsu, nie od dziś mitsubishi wypuszcza evo z róznymi pakietami 340, 360, 400 i to wszystko na gwarancji producenta. W X też zanosi się na to zę będą takie pakiety, w poprzednich generacjach silnik evo byl znacznie lepszy, w serji mozna go było wiecej dmuchać niz subaraka. Teraz jest snowy silnik zobaczymy jak on będzie działał.Anonymous - Czw 08 Lis, 2007 GOKART: to co pokazałeś na zdjęciu to WRX, STi wygląda znacznie lepiej,
"spuchnięte" nadkola, większe i szersze koła, podwójne wydechy...
Loko: z pakietem Prodrive również zachowuje się gwarancję producenta.Loko - Czw 08 Lis, 2007
No nie jest to chyba atrapa jak w Aurisie sport? :553: Loko - Czw 08 Lis, 2007 Polecam strone nr 6 w temacie o nowej subarce. Loko - Pią 30 Lis, 2007 Porównanie evo IX z evo X
Evo IX GSR: 2 min 34.56 sec
Evo X GSR: 2 min 36.05 sec
Nie za ciekawy jest to wynik, jednak są też pozytywy, evo X osiagało większe przeciąrzenia na zakretach i miało krótszą droge hamowania, wiec mimo wzrostu wagi lepiej hamuje i trzyma sie w zakretach, a będzie jeszcze lepiej, bo to Evo X nie było w topowej sprzedawanej specyfikacji, nie miało bila/eibacha, dwuczęściowych hamulców brembo, lekkich kółek ani stt.
Wyraźnie za to widać, że jak na razie brakuje mocy i nowe evo tutaj straciło czas na torze.
Na pocieszenie pozostaje fakt, że angoole już przygotowali swoje wersje FQ tego silnika, czyli znów będzie more power od razu z salonu i z normalną gwarancją. Na razie nie chwalą sie ile koni osiągneli, ale nieoficjalnie mówi się o 430 koniach w najmocniejszej wersji FQ430 Anonymous - Pią 30 Lis, 2007 FYI, upgrade Prodrive w Subaru również pozwala zachować fabryczną gwarancję.Loko - Pią 30 Lis, 2007 Jest tylko jeden mały problem z kitem prodrive, a mianowicie taki, że prodrive oferuje go tylko w salonach w uk Anonymous - Pią 30 Lis, 2007 A nieprawda