To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Saxo VTS vs. Clio Sport

Greg - Sob 24 Lis, 2007

dzik napisał/a:
Jesli szukasz czegos co ma byc mile w codziennej jezdzie to clio jest super wyborem.
W phII kazdy ma:
- skorkowo-alcantrowe fotele
- automatyczna klime, dziala doskonale
- ksenon, dobra widocznosc i 10pkt respect u wlascicieli kolibry
- radio sterowane z kierownicy, kocham je :)
- czesto esp/asr - moze nie wypada go miec ale w zime go uwielbiam, jak spada snieg a nie mam ochoty na zabawe wracajac z roboty, nie mecze sie na kazdych swiatlach z ruszaniem, gaz opor a on dostojnie sie rozpedza

Mówisz ogólnie o Clio II, czy o Clio II ph2 ("trójkątne" lampy). Na tego nowszego mnie nie stać jak na chwile obecna.

Rozglądam się za takimi: http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3837411

Anonymous - Sob 24 Lis, 2007

A ja bede bronił ph1 ;) uwielbiam to auto, juz 1.6 16v bylo swietne ale nawet kumpel ktory je ode mnie kupil jak przejechal sie sportem to mu usmiech z mordy nie znikal :D
Auto bez grymasow znosi wszystko, jak narazie ;) nic dziwnego ze jak rano otwieram garaz mowie "witaj skarbie" ;) Bryka faktycznie stabilna okropnie, choc wole jezdzic na 16'' 195/45 przod i 205/45 tyl , bo teraz jak zmienilem na zimowki (w standratowym rozmiarze fabrycznym) to jakos tak mniej stabilnie.

Koszt czesci naprawde nie zabija, wrecz przeciwnie mozna sie mile zaskoczyc, tylko trzeba wiedziec gdzie kupowac.

Cos bylo wczesniej o VTEC'kach :) no ja nie nazekam :) 180konna integra jezdzi tylko ciut lepiej :D ale planuje ja objechac po zimie ;)

Bierz Sporta !! nawet sie nie zastanawiaj, jak nie stac na ph2 to ph1 :) no chyba ze spalanie 10.8 Cie przeraza ;)

Anonymous - Sob 24 Lis, 2007

Greg napisał/a:

Rozglądam się za takimi: http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3837411


i wlasnie te sa najladniejsze :)

dzik - Sob 24 Lis, 2007

Ja sie przesiadalem do sporta z phI 1.4 16v
W srodku to przepasc, dwa rozne samochody.
Z zewnatrz, co kto lubi, chociaz phII jest dla mnie ladniejszy. W poprzednim clio mialem lampy tyl z phII :)

Dodam jeszcze jeden + do clio, na bank brzmi lepiej na stozku :)

Grzesiek VTS - Sob 24 Lis, 2007

Ja sie nie wypowiadam szkoda sie kłocic :564:
Loko - Sob 24 Lis, 2007

dzik napisał/a:
Ja sie przesiadalem do sporta z phI 1.4 16v
W srodku to przepasc, dwa rozne samochody.
Z zewnatrz, co kto lubi, chociaz phII jest dla mnie ladniejszy. W poprzednim clio mialem lampy tyl z phII :)

Dodam jeszcze jeden + do clio, na bank brzmi lepiej na stozku :)


Ja ostatnio strzeliłem trase clio 1.4 i właśnie taką myśl miałem po chwili jazdy " o boże mam nadzieje że do sporta to jest przepaść we wnętrzu i w prowadzeniu" :D
Układ kierowniczy prawdziwa tragedia, wnetrze też raczej rozczarowało.

No i jak dla mnie ph II też o dwa nieba łądniejszy, z zewnątrz, a szczególnie w srodku, w ph I kierownica od razu poszła by do wyrzucenia, a na deske jakąś płachte i można jezdzić :D

No a ogólnie to clio sport to jest następne auto które chce mieć po saxo, jak będe miał wiecej pieniędzy do dyspozycji :D

Vlodarsky - Sob 24 Lis, 2007

Dziku jak tak tani w obsłudze jest ten Clio to czemu nie zrobisz wszystkiego co masz do zrobienia u siebie ? nie gadaj - wielu z nas po prostu nie stać na takie clio ze względu na eksploatacje właśnie. Saxo jest spartańskie - to przy upalaniu akurat zaleta. Inna sprawa, że Clio jest szybsze i lepiej się prowadzi (jechałem twoim z Lublina do Wawki - wrażenia super) ale saxo to zwyczajnie dużo tańsza zabawka do upalania i w kupnie i w eksploatacji. Ja wybrałbym saxo ze względów finansowych napewno.
dzik - Sob 24 Lis, 2007

Mareczku kochany, przyznaje ze sa pierdoly ktore trzeba wyprostowac i niebawem sie za nie biore, obiecuje.
Clio cierpi z tego powodu ze nie jest sam.
A to co zrobic w nim musze nie jest drozsze niz w saxo.

Vlodarsky - Sob 24 Lis, 2007

DZiku to może inaczej : co kupisz zarabiając 2000 zł i nie mając swojego warsztatu ? vts czy sport ?
Anonymous - Sob 24 Lis, 2007

Clio jest zajebiste i daje napewno dużo większy fun niż pug czy citroen, tylko tak jak wcześniej napisał pcs, trzeba mieć odpowiedni budżet.Dużo wyższy niż ten przewidziany na zakup i eksploatacje vts/s16.
dzik - Sob 24 Lis, 2007

ja na serio chce uslyszec co jest drozsze w clio

przy 2kPLN kupilbym golfaII w dieslu

Anonymous - Sob 24 Lis, 2007

dzik napisał/a:
ja na serio chce uslyszec co jest drozsze w clio
W większości są to koszty podobne lub zbliżone.Zawieszenie : clio + za tylne zawieszenie , - koszt bilsteina do 106/saxo 1200zł clio - ile 3,5-4 tyś(wiem ,że gwint to co innego niż B6,ale tańszego rozwiaznia nie ma).Hamulce : przód- koszty podobne,tył - clio tarcze są z piastą i łożyskiem(i mniejsze niż w saxo/106 :) ) koszt wymiany - coś koło 600zł.Silnik:- wspomniany wcześniej koszt rozrządu - wiadomo ,że nie wymienia się go czesto,ale i tak jest 3-4 x droższy niż w vts/s16.Poza tym sama cena silnika jakby ktoś przez przypadek uszkodził go w sposób nie nadający się do naprawy - TU5J4 - można wyrwać nawet za 1200-2000zł F4R - 7000zł(przynajmniej za tyle jest na alledrogo).Każdy jeździ tym na co go stać,więc trzeba mieć 30 tyś na początek na rozsądne clio.
Greg - Pon 26 Lis, 2007

Hmm... Chyba jednak pozostanę przy Saxo... Tak na szybko kalkulując, mogę nie podołać kosztom eksploatacji Clio. Mimo, że bardziej jestem za jego kupnem. Jest super, ale chyba jeszcze nie na moja kieszeń. Muszę to jeszcze rozważyć z moim doradcą finansowym. :DD D
CHRZANEK - Pon 26 Lis, 2007

Greg: no to trzymaj sie celu i szukaj saxofona (saxofonu?)
Może to nir to co Clio ale naprawde fajne autko.

grzech - Wto 27 Lis, 2007

Greg napisał/a:
Hmm... Chyba jednak pozostanę przy Saxo... Tak na szybko kalkulując, mogę nie podołać kosztom eksploatacji Clio. Mimo, że bardziej jestem za jego kupnem. Jest super, ale chyba jeszcze nie na moja kieszeń. Muszę to jeszcze rozważyć z moim doradcą finansowym. :DD D


jesli saxo to radze wybrac ph1 - jest latwiejsze do dlubania ze wzgledu na kompa



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group