To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Problemy z Saxo, historia, rozbudowa...?

Anonymous - Czw 30 Paź, 2008

Niby miało odłączoną kostkę i dlatego nie bylo, kontrolka się nie paliła ze względu na brak podświetlenia zegarów, kontrolek, zresztą czegokolwiek w środku. Najpierw okazało się, że nawet gdyby podlączyć to i tak by nie działał, bo lewa półoś była bez pierścienia ABS, po wymianie w ASO stwierdzili, że wszystkie czujniki ABS są spalone...
Misiek_lbn - Czw 30 Paź, 2008

bez obrazy, ale chyba niezłego szrota kupiłeś...


aż mi się przypomina historia z clio i moja oszczędność :D

Anonymous - Czw 30 Paź, 2008

Może być, a to że muszę trzymać drążek bo inaczej wyskakuje to też wina synchronizatora....?
CHRZANEK - Czw 30 Paź, 2008

saxorulez napisał/a:
można zamienić synchronizator 2 biegu z 1 biegiem bo jedynki nie wrzucasz przy 7 000


Wg mnie nie ma sensu.
To co zainwestujesz w synchronizator to i tak mniej niż robocizna za kolejne zrzucenie i rozebranie skrzyni.
Jak już rzęzi to wymienić na nowy.

Jak synchronizator sie zużyje to nie trzeba 7000rpm zeby zgrzytał....

Anonymous - Czw 30 Paź, 2008

Misiek Ty z pewnością możesz wiedzieć przez co przechodzę. Tak wogóle trafilem tu samperience uk
saxorulez - Czw 30 Paź, 2008

Mr Lucky 13 napisał/a:
Tak wogóle trafilem tu samperience uk


??

Misiek_lbn - Czw 30 Paź, 2008

mówisz jak byś znał historie clio ;D


a powiesz ile już wyszło Cię saxo :?: :)

Anonymous - Czw 30 Paź, 2008

saxperience uk miało być. Może i szrot algo wskrzesze taki mam plan. Dziwna sprawa z tymi hamulcami a mówie wam jakie to niebezpieczne... :/
Anonymous - Czw 30 Paź, 2008

drugie tyle :D
Misiek_lbn - Czw 30 Paź, 2008

czyli ile ;)

i co z fotami :?: :)

aha, i dobra rada ode mnie, jeśli niejaki saxorulez albo prof. chrzanek coś Ci powiedzą/doradzą, to nie szukaj drogi naokoło, tylko zrób to co usłyszałeś :)
wiedzą co mówią...

qbus - Czw 30 Paź, 2008

Mr Lucky 13 napisał/a:
Może być, a to że muszę trzymać drążek bo inaczej wyskakuje to też wina synchronizatora....?


nie... to wina przesuwki...

Anonymous - Czw 30 Paź, 2008

Musi też być walnięta, bo wyskakuje prawie zawsze..

Oba razem. Za chwilę więcej fotek.[img][/img]

Greg - Czw 30 Paź, 2008

To trochę umoczyłeś, niekoniecznie na cieplutko. :ble:

Szkoda, że są takie cwaniaczki w naszym kraju i szkoda, że nie nie sprawdziłeś dokłądniej auta przed zakupem.

Że tak zapytam - opłaca się wkładać drugie tyle w odbudowę? Przecież to niemal never-ending story. Nie taniej i lepiej byłoby rozejrzeć się za drugą sztuką? Chociaż włożonej kasy i tak nie odzyskasz.

A Saxo stawia bokiem. Ten typ chyba tak ma. :devil: Przynajmniej wiele osób mi tak mówiło, a sam doświadczyłem tego przy pierwszym test-drive w Saxo (przed mającym dojść do skutku zakupem), tył chciał mnie wyprzedzić przy awaryjnym hamowaniu. ;D

Misiek_lbn - Czw 30 Paź, 2008

wygląda ładnie... :)

tamto saxo ma felgi na 3 śruby :?: o_O

Anonymous - Czw 30 Paź, 2008

Tyle, że mi się to dzieje nawet przy 30km/h na suchej nawierzchni. Mam gołe blachy z tylu i wyraźnie słyszę jak prawe koło szybciej bierze i później puszcza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group