zastanawia mnie to ogłoszenie. z jednej strony mega baza ale czy tym autem można jeździć na codzień ? 280km - 1150-1200kg, krótka skrzynia... ehhh miodzio...
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7645703
Od siebie mogę dodać tylko tyle że nie widziałem go na żadnym wrocławskim zorganizowanym upalaniu
Poza tym... jak dla mnie przezajebi.sty, BIERZESZStf - Nie 01 Lut, 2009 najpierw golfizna i eliminator musi się sprzedać. na razie wstępnie się rozglądam ale nie o tym temat.
właśnie dobrze byłoby zorientować się jak to jest z częściami do takich wynalazków, kiedyś słyszałem o egzemplarzu po Hołku - wersja z Prodrive którą dostał za miszcza - męczyli się ze sprzedażą i padały hasła że jest nie do ogarnięcia przez ASO, że większość części na specjalne zamówienie itp...Bad-i - Nie 01 Lut, 2009 a ten bialy to co to za model (wersja) ??k-mart - Nie 01 Lut, 2009 Type RA, jak w ogloszeniu.
Loko kiedys dawno temu wkleil genialnego linka o historii imprezy opartego fotkami.
Ale kurde, gdzie on jest?????? Bad-i - Nie 01 Lut, 2009 to widze ze Type RA - ale czym on sie roznil od seriiStf - Nie 01 Lut, 2009 to jest wersja jako baza pod rajdówkę - mocno odelżona, cienkie blachy,brak wygłuszeń, cienkie szyby, krótka skrzynia, odsłonięte miejsca do mocowania klatki, 280kuca w serii na masę (w zależności od źródła) 1150 - 1200kg. to to musi siekać jak evo 340-360km
http://www.youtube.com/watch?v=s3KAwXRWqLgBad-i - Nie 01 Lut, 2009 a wrzucic tam naped od STI k-mart - Nie 01 Lut, 2009 Ale w RA jest juz naped z STi. Bo to jest Sti, z tym ze wystepowalo tylko na JDM.Loko - Nie 01 Lut, 2009
k-mart napisał/a:
Type RA, jak w ogloszeniu.
Loko kiedys dawno temu wkleil genialnego linka o historii imprezy opartego fotkami.
Ale kurde, gdzie on jest??????
Tylko w tej chwili jak chciałem zobaczyć to nie działa, jest napisane, że serwery są maksymalnie obciążone i tymczasowo dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników:(
edit:
o już działa, fajnie ze przypomniałeś bo też z miłą chęcią to oglądnę znów martin.h - Nie 01 Lut, 2009 Egzemplarz po Hołkowy był serwisowany u Nas, jakiś szczególnych problemów z częściami nie było. Po prostu większość części w nim występujących to części firmowane przez STI. Aczkolwiek auto było już bardzo zmęczone upalaniem. W Imprezach jest to fajne, że dużo części jest zamiennych pomiędzy poszczególnymi typami. Jak ktoś potrzebuje jakąś część to dzwoni do Nas, większość albo mamy na miejscu albo jeśli potrzeba ściągamy z Japonii.saxorulez - Nie 01 Lut, 2009 skoro RA to JDM to jest to auto po przekładce.. ?martin.h - Nie 01 Lut, 2009
saxorulez napisał/a:
skoro RA to JDM to jest to auto po przekładce.. ?
Tak, wszystkie STI, RA i inne wersje specjalne przed 2001 rokiem są po przekładce.saxorulez - Nie 01 Lut, 2009 no to mocno trzeba to sprawdzać takie fury.
Opowiem case holownika który facet kupił (holownik Mercedesa) z zepsutym ESP i ABSem.
Przyjechał z tym do Adamanta i co się okazało panowie robiacy przekłdkę aby zmniejszyć koszta używali części rzeczy w układzi ekierowniczym z wersji UK częsci z UE. Końcówka drążka w wersji UK miała czujnik położenia kół działajacy na innej zasadzie niż wersjia UE i auto jak skręcało w lewo to do ECU szedł sygnał zę skręca w prawo i na odwrót - wiecie co sie działo jak ESP zapinało sie w zakręcie
W każdym razie widziałem już kilka fur składanych na siłę.. wiec zalecam wszystkim szczególną ostrożnośćMichał - Nie 01 Lut, 2009 Dzisiaj , na randce z carlose , widzielismy PRAWDZIWE 22B ... JA PIÓRKUJE ... Nie moge zgrać z tel zdjęcia. Srebrne ...Marek23 - Pon 02 Lut, 2009
Cytat:
Dzisiaj , na randce z carlose , widzielismy PRAWDZIWE 22B ... JA PIÓRKUJE ... Nie moge zgrać z tel zdjęcia. Srebrne ...
22B były tylko niebieskie...było bardzo poszerzone i jako jedyne miało silnik 2.2 . Wątpię by było to 22B, może właśnie jakieś P1, RB5 czy cóś...