To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - wydech-Clio?

MoRToN - Wto 19 Maj, 2009

nie do końac ok bo dzikowi po wydechu wy;pluło coś ok 185 Km a z tego co mówi po zminie koncowego na komorową serie moc również wróciła do serii (RS 172).
GeKo - Wto 19 Maj, 2009

ale podobno to było niestabilne 185. Dziku prosimy uporządkuj nam swoją historię i wytłumacz co i jak z tymi tłumikami było.
dzik - Wto 19 Maj, 2009

Po wydechu 186KM, po wsadzeniu seryjnego koncowego spadlo do 166

Wymienilem tylko i wylacznie ze wzgledu na halas, po zalozeniu koncowego seryjnego jest cisza.

GeKo - Wto 19 Maj, 2009

Dziku przeczytaj jeszcze pytania z poprzedniej strony
TOXIC - Wto 19 Maj, 2009

Pozostajac przez chwile przy konstrukcjach komorowych.

Jak myslicie czy takie roznice mocy to tylko problem fabrycznej konstrukcji ?
Czy moze odpowiednio skrojony aftermarketowy tlumik o konstrukcji komorowej pozwoli na taki sam przyrost jak to dalo sie zaobserwowac u dzika ?
Mowimy oczywiscie czysto teoretycznie bo wiadomo, kazde auto jest inne.

Patrzac po ofercie układów w UK to raczej mało tlumikow przelotowych, no ale u nich pewnie mało kto by MOT na takim przeszedl :D Wiec pytanie czy robia komorowe poprostu lepiej czy tez wola poswiecic czesc przyrostu mocy aby auto bylo "road legal"

wasq - Wto 19 Maj, 2009

leon napisał/a:
bylem dzis w mgmotrosport i za dwa tlumiki komorowe + decat na rurce (wszystko 2,5'') zycza sobie w okolicach 2400pln - to taka informacja dla potomnych


zapraszam do lodzi :)

kumpel ladny wydech z nierdzewy ustruga :)


lub dorzucic hajsu i kupic yozza k-teca lub cos innego teoretycznie przetestowanego pod clio

wasq - Wto 19 Maj, 2009

dzik napisał/a:
Po wydechu 186KM, po wsadzeniu seryjnego koncowego spadlo do 166

Wymienilem tylko i wylacznie ze wzgledu na halas, po zalozeniu koncowego seryjnego jest cisza.



hmmm za glosny uklad a jak byl on rozwiazany ???

decat i koncowy przelotowy ?? jaka srednica rurki ??

cos oprocz wydechu wtedey Miales zdlubane ze taki wynik wyszedl ??

dzieki pozdro

TOXIC - Śro 20 Maj, 2009

Nie chce nikomu krasc tematu ale skoro juz o wydechu do Clio mowimy to musze kontynułowac :)

Zastanowiliscie mnie tym komorowym wiec sie zakrecilem i stanalem przed wyborem sposrod 3 :)




Magnex - nierdzewka srednica wlotowa 60mm (uzywka, troche poobijany od spodu)





OBX Racing - nierdzewka srednica wlotowa 60mm (totalny przelot :) z 110mm koncowka ale dzieki bogu jest dodatkowy silencer :) )

No i 3 ewentualnosc rozpruc tego mojego REMUSA i przerobic go na wewnetrzna srednice 60mm

Czy przelot wedlug was da najlepszy rezultat jesli chodzi o moc ??

KonradMK - Śro 20 Maj, 2009

pruj remusa, jak ci się nie spodoba to magnex
Rudello - Śro 20 Maj, 2009

:wall: tragedia... ja bym wstawił serie.. :faja:
TOXIC - Śro 20 Maj, 2009

Rudello napisał/a:
:wall: tragedia... ja bym wstawił serie.. :faja:


:D moc ma byc na pierwszym miejscu

A tak serio to musze zaczac jakas alternatywe uprawiac bo cos ta moc za wolno przybywa. Majac 3 tlumiki do testow mozna sie pobawic i sprawdzic co tak naprawde dziala.

saxorulez - Śro 20 Maj, 2009

TOXIC,

działa cały układ wydechowy, a nie prócie tłumików. Co to wogóle za pomysły.. nie żyjemy w Afryce. Kup porządny układ Yozza, Ktec, Magnex, Milltek jest spory wybór. Jeśli są poza budżetem polecam rozwiązanie z Polski (aczkolwiek kasa podobna) - może tak jak Rudello zrobił to w El-Tecu, końcówka schowana nie wieje wsią w stylu DTM lub imitacją JDM (OBX ?? WTF?? Amerykańska firma w Europejskim aucie...)

Kombinujesz tak jak z wałkami, wybrałeś model zbyt ostry co Ci już tłumaczyłem jak zdecydowałeś się na zakup ich z w UK moim zdaniem możesz nadal walczyć z ECU a nic nie uzyskasz w momencie gdy wałki były projektowane pod 4P lub co najmniej stopień sprężania o 20% wyższy

Rudello - Śro 20 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:
może tak jak Rudello zrobił to w El-Tecu,

zrobił pcs, a ja jestem zadowolony. Mocowo jest super, akustycznie mile :)
Co do wyboru koncówki (wyglad) to kwestia charakterku i osobowosci ;-)

saxorulez napisał/a:
końcówka schowana nie wieje wsią w stylu DTM lub imitacją JDM
moim zdaniem w clio ciężko zrobić tak żeby wyglądało rasowo (wystająca koncówka) a cieńcie zderzaka nie jest cool ;-)
TOXIC - Śro 20 Maj, 2009

No ale co w tym zlego ze skladam sobie to powoli kawalek po kawalku ??

Układ mam juz dokladnie taki jaki chcialem, kolektorek 4-2-1 bezposrednio za nim ladna nierdzewka 60mm z jednym tlumikiem srodkowym.

została sama koncowa sekcja z tlumikiem dosłownie 40-50cm zebym wszystko miał tak jak planowalem na 60mm srednicy. Przy okazji moge pokombinowac z tlumikiem.
Wiec skoro rozmawiamy o wydechu to rozmawiajmy :)

Poza tym nie wracajmy tu do walkow bo chyba wszyscy sie nieco zdziwili jak juz sie okazalo ze to jednak potrafi jezdzic na seryjnym kompie i to jeszcze strojonym na odleglosc. Nie jest idealnie ale zdecydowanie lepiej niz seria.

To ze mi nadal za malo mocy nie znaczy ze skopalem cos po drodze :D ....
Poprostu jeszcze wszystkiego nie zrobilem :D

A teraz wracajac do tematu.
Czy z waszych doswiadczen tlumik przelot czy ten komorowy magnex moze poprawic osiagi auta? I nie mowcie "aaa bo nie wiadomo czy dobrze policzony itp" wiadomo ze rozmawiamy czysto teoretycznie.

Jesli chodzi o amerykanskie do europejskiego nie mam nic przeciwko takiemu mariazowi, o ile wszystko jest ladnie spasowane to niech se bedzie JDM DTM dzerman stajl i inne.
Mnie chwilowo interesuje max moc w ramach dostepnego budzetu i mozliwych do wykonania samemu modyfikacji.

Bad-i - Śro 20 Maj, 2009

kurde jakos nie bardzo rozumiem takie projekty (chodzi o taki tlumik). Jezeli chcesz wkladac i robic cos kroczkami to rob te kroczki małe ale profesjonalne i porządne. Dla mnie wywalanie kasy na takie scierwo (wszystkie 3 zaprezentowane koncowe) to wyrzucenie kasy w błoto.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group