Anonymous - Śro 22 Wrz, 2010 już wiem rallyfilip - Pon 27 Wrz, 2010 Przewagą Megane oprócz niższej masy będą równiez wymiary.
Dołączam do opinii, że w rękach dobrego drivera auto może namieszać, wystarczy wziąć pod uwage bardzo udany debiut DS3 R3 w Ulster rally, gdzie auto dojechało na 5 w generali a ma 1,6 210, a nie 2.0 310 Jaco - Czw 30 Wrz, 2010 http://rallyonline.pl:84/...=pnews&&s=29874
Coś się dzieje i pojawiają się pierwsze filmy z testów nowej N4rkiJanusz - Pią 01 Paź, 2010 tak, w temacie.
Ostatnio wpadłem na jakąś stara gazetę, z 98r chyba... gdzie była relacja z rajdu Wisły I kulig tam klepał wszystkich równo Megan Maxi, a jego konkurenci mieli WRC itp itd wiec dobra oska dobry drajwer może ostro powalczyć Jacek - Pią 01 Paź, 2010 mit..tylko duża moc i bez napiny wyjmujesz wszystko
CHRZANEK - Pią 01 Paź, 2010
Janusz napisał/a:
Ostatnio wpadłem na jakąś stara gazetę, z 98r chyba... gdzie była relacja z rajdu Wisły I kulig tam klepał wszystkich równo Megan Maxi, a jego konkurenci mieli WRC itp itd
Bugalski kit carem bez turbo zlał wszystkie WRC na korsyce...
No ale tam było 300KM i jakaś waga piórkowa, tu tak piknie nie bedzie.Janusz - Pią 01 Paź, 2010
CHRZANEK napisał/a:
No ale tam było 300KM i jakaś waga piórkowa, tu tak piknie nie bedzie.
ale wrc to tez co innego niż n4... Pożyjemy zobaczymy, ale skreślać na dzień dobry nie ma co martin.h - Pią 01 Paź, 2010
CHRZANEK napisał/a:
No ale tam było 300KM i jakaś waga piórkowa, tu tak piknie nie bedzie.
Tam było dużo więcej, wtedy nie było zwężek na dolocie
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, a nie był to egzemplarz fabryczny.Janusz - Pią 01 Paź, 2010
Cytat:
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, a nie był to egzemplarz fabryczny.
a teraz z nowszej konstrukcji tego silnika nie idzie wycisnąć 200 ade - Sob 02 Paź, 2010
Janusz napisał/a:
Cytat:
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, a nie był to egzemplarz fabryczny.
a teraz z nowszej konstrukcji tego silnika nie idzie wycisnąć 200
przygotuj kilka plnow i 200 kunia bedzie kwestia 2ch-3ech tygodni;]Janusz - Sob 02 Paź, 2010
ade napisał/a:
przygotuj kilka plnow
mam 5 wystarczy ??
moc jest ostatnia rzeczą która bym się zajął wasq - Nie 03 Paź, 2010
ade napisał/a:
Janusz napisał/a:
Cytat:
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, a nie był to egzemplarz fabryczny.
a teraz z nowszej konstrukcji tego silnika nie idzie wycisnąć 200
przygotuj kilka plnow i 200 kunia bedzie kwestia 2ch-3ech tygodni;]
tylko taki silnik (300 kunia) nie byl zbyt wytrzymaly TOXIC - Pon 04 Paź, 2010 jak się dorobisz własnego TIR'a serwisowego i 6 mechaników na etacie to machniesz ręka na wytrzymałość rallyfilip - Pon 04 Paź, 2010
martin.h napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
No ale tam było 300KM i jakaś waga piórkowa, tu tak piknie nie bedzie.
Tam było dużo więcej, wtedy nie było zwężek na dolocie
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, .
i 7 biegów do przodu Jaco - Śro 20 Paź, 2010
rallyonline.pl napisał/a:
Robert Kubica na oesach popisuje się za kierownicą nieco wiekowego Renault Clio S1600 - już z polską rejestracją - ale krakowianin poznał już także najnowsze rajdówki swojego pracodawcy. Na początku października Robert złożył wizytę w Renault Sport Technologies.
Kubica miał okazję przyjrzeć się pracom nad Megane RS N4, które będzie najmocniejszym rajdowych Renault od czasów Megane Maxi. Robert spotkał w fabryce kilku starych znajomych z czasów swoich występów w Formule Renault.
Polak poznał też Twingo R1 i R2 - ale już w akcji. Robert zaliczył małymi rajdówkami kilka okrążeń na przyfabrycznym torze