To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Renault Sport i N4

Anonymous - Śro 22 Wrz, 2010

już wiem :)
rallyfilip - Pon 27 Wrz, 2010

Przewagą Megane oprócz niższej masy będą równiez wymiary.
Dołączam do opinii, że w rękach dobrego drivera auto może namieszać, wystarczy wziąć pod uwage bardzo udany debiut DS3 R3 w Ulster rally, gdzie auto dojechało na 5 w generali a ma 1,6 210, a nie 2.0 310 :)

Jaco - Czw 30 Wrz, 2010

http://rallyonline.pl:84/...=pnews&&s=29874


Coś się dzieje i pojawiają się pierwsze filmy z testów nowej N4rki

Janusz - Pią 01 Paź, 2010

tak, w temacie.
Ostatnio wpadłem na jakąś stara gazetę, z 98r chyba... gdzie była relacja z rajdu Wisły :D I kulig tam klepał wszystkich równo Megan Maxi, a jego konkurenci mieli WRC itp itd :) wiec dobra oska dobry drajwer może ostro powalczyć :)

Jacek - Pią 01 Paź, 2010

mit..tylko duża moc i bez napiny wyjmujesz wszystko


















































:rotfl:

CHRZANEK - Pią 01 Paź, 2010

Janusz napisał/a:
Ostatnio wpadłem na jakąś stara gazetę, z 98r chyba... gdzie była relacja z rajdu Wisły I kulig tam klepał wszystkich równo Megan Maxi, a jego konkurenci mieli WRC itp itd


Bugalski kit carem bez turbo zlał wszystkie WRC na korsyce...

No ale tam było 300KM i jakaś waga piórkowa, tu tak piknie nie bedzie.

Janusz - Pią 01 Paź, 2010

CHRZANEK napisał/a:
No ale tam było 300KM i jakaś waga piórkowa, tu tak piknie nie bedzie.

ale wrc to tez co innego niż n4... Pożyjemy zobaczymy, ale skreślać na dzień dobry nie ma co :)

martin.h - Pią 01 Paź, 2010

CHRZANEK napisał/a:
No ale tam było 300KM i jakaś waga piórkowa, tu tak piknie nie bedzie.

Tam było dużo więcej, wtedy nie było zwężek na dolocie ;D
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, a nie był to egzemplarz fabryczny.

Janusz - Pią 01 Paź, 2010

Cytat:
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, a nie był to egzemplarz fabryczny.

a teraz z nowszej konstrukcji tego silnika nie idzie wycisnąć 200 :rotfl:

ade - Sob 02 Paź, 2010

Janusz napisał/a:
Cytat:
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, a nie był to egzemplarz fabryczny.

a teraz z nowszej konstrukcji tego silnika nie idzie wycisnąć 200 :rotfl:


przygotuj kilka plnow i 200 kunia bedzie kwestia 2ch-3ech tygodni;]

Janusz - Sob 02 Paź, 2010

ade napisał/a:
przygotuj kilka plnow


mam 5 :D wystarczy ?? :D

moc jest ostatnia rzeczą która bym się zajął :P

wasq - Nie 03 Paź, 2010

ade napisał/a:
Janusz napisał/a:
Cytat:
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, a nie był to egzemplarz fabryczny.

a teraz z nowszej konstrukcji tego silnika nie idzie wycisnąć 200 :rotfl:


przygotuj kilka plnow i 200 kunia bedzie kwestia 2ch-3ech tygodni;]


tylko taki silnik (300 kunia) nie byl zbyt wytrzymaly :D

TOXIC - Pon 04 Paź, 2010

jak się dorobisz własnego TIR'a serwisowego i 6 mechaników na etacie to machniesz ręka na wytrzymałość :D
rallyfilip - Pon 04 Paź, 2010

martin.h napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
No ale tam było 300KM i jakaś waga piórkowa, tu tak piknie nie bedzie.

Tam było dużo więcej, wtedy nie było zwężek na dolocie ;D
Janusz miał swego czasu w Meganie 325 KM, .


i 7 biegów do przodu :)

Jaco - Śro 20 Paź, 2010

rallyonline.pl napisał/a:

Robert Kubica na oesach popisuje się za kierownicą nieco wiekowego Renault Clio S1600 - już z polską rejestracją - ale krakowianin poznał już także najnowsze rajdówki swojego pracodawcy. Na początku października Robert złożył wizytę w Renault Sport Technologies.

Kubica miał okazję przyjrzeć się pracom nad Megane RS N4, które będzie najmocniejszym rajdowych Renault od czasów Megane Maxi. Robert spotkał w fabryce kilku starych znajomych z czasów swoich występów w Formule Renault.

Polak poznał też Twingo R1 i R2 - ale już w akcji. Robert zaliczył małymi rajdówkami kilka okrążeń na przyfabrycznym torze


:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group