To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - tłoki+korby gr.A vs. kitcar/s1600

Bad-i - Pią 22 Lip, 2011

poczekaj odloz - nie rob dwa razy ;)
Greg - Pią 22 Lip, 2011

Badi, a ile Ciebie kosztowała konwersja na mechanikę, jeśli to nie tajemnica? :) Może być PW. Nie mogę znaleźć takiego info.

No i to nie jest wyścig o złota patelnię, wywalić kasę i żeby auto stało to nie sztuka, ale ja chcę jeździć :D Nie wiem jak się lata takim pryszczem ze 175KM czy coś, będę musiał się nauczyć i trochę pewnie minie zanim będę to wykorzystywał i ogarniał :) więc póki co 200KM nie potrzeba :)

kubas - Pią 22 Lip, 2011

Cytat:
No i to nie jest wyścig o złota patelnię, wywalić kasę i żeby auto stało to nie sztuka, ale ja chcę jeździć Nie wiem jak się lata takim pryszczem ze 175KM czy coś, będę musiał się nauczyć i trochę pewnie minie zanim będę to wykorzystywał i ogarniał więc póki co 200KM nie potrzeba


Cytat:
Jeśli używasz wyłącznie pełnego gazu oraz pełnego hamowania, to znaczy, że opanowałeś dany samochód na 100% i potrzebujesz mocniejszego silnika.

CHRZANEK - Wto 26 Lip, 2011

No i co jest lepsze ???

W końcu nie wiem :)

Greg - Wto 26 Lip, 2011

Lepsze kitcarowe, ale nikt tego później ewentualnie nie kupi, więc pozostaje jednak opcja tych A-grupowych, ale w wersji pod głowicę JP4 z większymi zaworami. :)

kubas napisał/a:
Jeśli używasz wyłącznie pełnego gazu oraz pełnego hamowania, to znaczy, że opanowałeś dany samochód na 100% i potrzebujesz mocniejszego silnika.

Mam dużo pokory w podejściu do swojej jazdy i raczej na chwilę obecną nie wykorzystam 100%, poza tym zawsze będą szybsi kierowcy nawet w tym samym aucie - i do tego zamierzam dążyć tuningiem wkładki mięsnej. :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group