jedynie jedną sprawę mi rozwiejcie - niby według załącznika w tych mocowaniach mają być wspawane wkładki gwintowane - dobrze doczytałem, czy źle interpretuję załącznik A jeśli tak to skąd to cholerstwo wziąć, bo jak narazie na nic takiego nigdzie nie natrafiłem na wiosce
ja wspawałem coś takiego:
Wrobel - Wto 28 Sie, 2012
korek171 napisał/a:
Wrobel poratuj fotami bo ty masz te mocowanie zrobione z tego co widziałem....
przegladnolem wszystko nie mam ani jednego zdjecia mocowania kobylek, ale widze ze juz rozkminiles korek171 - Wto 28 Sie, 2012
Też nad tym myślałem - nie będzie z tym problemu na bk ??
Dzisiaj wziąłem na próbę ten łącznik M8 ze zdjęcia - kolejne pytanie ten lącznik ma 25 mm długości, poprzeczki mają mieć 35 mm - wspawać te krótsze jakoś, czy muszę być przez cały przekrój poprzeczki....qbica - Śro 29 Sie, 2012 tego nie widac, od dołu rozwiercasz profil tak zeby tam weszła ta "nakrętka" i obspawujesz od dołu. Z góry rozwiercasz tylko otwór na fi m żeby śruba przeszła. Tak przynajmniej ja robiłemjarek-malopolska - Czw 01 Lis, 2012 Pany, jeszcze jedno pytanie-pośrednio zwiazane z tematem, jak usunać "gume" ktorą pokryte sa we wnętrzu przednie nadkola-cienka, gumowa warstwa? Mechanicznie (skrobanie, szczotka druciana) to-zwłaszcza w miejscach nie skorodowanych- mission imposible, piskować tez sie tego za bardzo nie da bo piasek sie od gumy obija.. Ma ktoś jakis sprawny sposób? Moze jakoś na ciepło...?Jaco - Czw 01 Lis, 2012 jarek-malopolska - Czw 01 Lis, 2012 tez spróbuje tylko zebym budy tym nie przedarł Kenet - Czw 01 Lis, 2012 Ja miałem właśnie taki druciak na wiertarce i robił robotę.Jaco - Pią 02 Lis, 2012
Kenet napisał/a:
Ja miałem właśnie taki druciak na wiertarce i robił robotę.
też można , tylko ma mniejsze obroty.
jarek-malopolska napisał/a:
tez spróbuje tylko zebym budy tym nie przedarł
Nie ma opcji, tylko uważaj, bo ja czymś takim dostałem po nosie ( złapało krawędź nadkola) , na szczęście zagoiło się i nie ma śladu Greg - Pią 02 Lis, 2012 Dokładnie. Maska, a przynajmniej okulary koniecznie! Ja kiedyś dostałem w twarz kawałkiem tarczki tnącej od Dremela. Kilka razy. luki - Wto 20 Lis, 2012
olek napisał/a:
typ z club106 tlucze takie wzmocnienia z blachy o grubosci 3mm.
to ja to ja...
odnośnie wzmocnienia kielichów, można różne blachy wyciąć wszystko zależy od widzimisie kupującego i zasobności jego portfela
np
takie zaś dodatkowo pod wspawanie rury od mocowania wahacza do kielicha.
takie zaś dodatkowo pod wspawanie rury od mocowania wahacza do kielicha.
z tego co wiem rozwiazanie nie homologowane... nie potrafie znalezc na to paragrafu tak sie mi przypomina z jakis klotni na BK
edit:
patent zaporzyczony z klatki hmm sparco!? i generalnie samemu wedlug zalacznika sobie tego nie wolno wspawac... cos takiego nie wiem ide spacluki - Wto 20 Lis, 2012
Wrobel napisał/a:
z tego co wiem rozwiazanie nie homologowane...
mnie to tam rybka, ktoś se zamówił to zrobiłem
wracając jeszcze do wzmocnienia kielichów zwykłych odnośnie grubości można zrobić grubsze, ale wtedy może być problem ze śrubami w poduszce i trzeba je zmieniać na dłuższe. Blacha 3 mm + rozporka i śruby wystarczają tak na styk.
tutaj jeszcze macie co nieco na temat obspawywania 106
http://www.106maxi.co.uk/...ta/S2_Shell.pdfGreg - Śro 21 Lis, 2012 Ten patent z dłuższymi blachami i rurą był w kitcarach.Przem_106 - Śro 21 Lis, 2012 Ja miałem tak w swoim czarnym rallye z awatara. Auto przejechało tylko 2 RPP i nikt nie zdązył się przyczepic. Patent jest zabroniony dla gr. N, natomiast w A mozna bez problemow. Knopta 106 przez ten mod w 2010 nie została dopuszczona do N-ki.