jarek-malopolska - Pon 16 Kwi, 2012 Pekanie felg nie było spowodowane upalaniem po dziurach tylko wadliwym wykonaniem felg przy otworach na sruby.. W tych "poprawionych" felgach trafiłem na forum z UK na dwa przypadki pekniecia-ale w obu przypadkach własciciele przyznali sie do stosowania nieodpowiednich srub do tych felg Anonymous - Pon 16 Kwi, 2012 a jakie to są odpowiednie śruby do tych felg??serio pytamkamil - Pon 16 Kwi, 2012 gniazda są takie jak w stalówkach, wiec pewnie takie jak do stalówek.kosmita - Pon 16 Kwi, 2012 np. stożkowe, kuloweAnonymous - Pon 16 Kwi, 2012 a to chyba mam niewłaściwe,bo wcześniej były nimi alusy przykręconekosmita - Pon 16 Kwi, 2012 Zależy od producenta, ja w VW mam takie same śruby do alu i stalówekjarek-malopolska - Pon 16 Kwi, 2012 rabarbar, alusy masz zapewne mocowane srubami z płaska podkładka-przynajmniej tak jest w wiekszosci francuzów, ori sruba do felg z C5 jest taka:
korek171 - Pon 16 Kwi, 2012
Kurde, a np to są te felgi?? Bo gniazda wyglądają jakby były pod śruby z podkładką??
A tu taki ciekawy opis z jednej aukcji na alledrogo
"Przedmiotem aukcji sa felgi aluminiowe 15"
(deseń stalówek)
CITROEN C5 ; PEUGOT
Rozmiar: 6J15" Rozstaw: 4x108 , ET18
Prezentowane felgi są wykonane z tytanu z domieszką aluminium,
w efekcie są bardzo lekkie i wytrzymałe.
Ich waga to zaledwie ok 2kg/szt.
Felgi fabrycznie stosowane na indywidualne zamówienie,
znajdują zastasowanie w nowoczesnych modelach Citroena serii C.
Ich zmniejszona waga ma wpłynąć na zmiejszenie spalania w aucie.
Felgi typowe pod opony Run-Flat ale nie tylko."Anonymous - Pon 16 Kwi, 2012
jarek-malopolska napisał/a:
rabarbar, alusy masz zapewne mocowane srubami z płaska podkładka-przynajmniej tak jest w wiekszosci francuzów, ori sruba do felg z C5 jest taka:
[url=http://img820.images...fot.jpg]Obrazek[/URL]
no to mam niewłasciwe ale chyba to oleje,cena tych śrubek pewnie przekracza cene felgkamil - Pon 16 Kwi, 2012 no ciekawy opis, pewnie wcześniej koleś magnetyzery sprzedawałkubas - Pon 16 Kwi, 2012
rabarbar napisał/a:
jarek-malopolska napisał/a:
rabarbar, alusy masz zapewne mocowane srubami z płaska podkładka-przynajmniej tak jest w wiekszosci francuzów, ori sruba do felg z C5 jest taka:
[url=http://img820.images...fot.jpg]Obrazek[/URL]
no to mam niewłasciwe ale chyba to oleje,cena tych śrubek pewnie przekracza cene felg
Rabi te śruby do stalówek są tanie 3pln/szt około. Jeśli przykręciłeś te stalufelgi śrubami od ory 15 speedlina to jesteś mistrz Anonymous - Pon 16 Kwi, 2012
kubas napisał/a:
rabarbar napisał/a:
jarek-malopolska napisał/a:
rabarbar, alusy masz zapewne mocowane srubami z płaska podkładka-przynajmniej tak jest w wiekszosci francuzów, ori sruba do felg z C5 jest taka:
[url=http://img820.images...fot.jpg]Obrazek[/URL]
no to mam niewłasciwe ale chyba to oleje,cena tych śrubek pewnie przekracza cene felg
Rabi te śruby do stalówek są tanie 3pln/szt około. Jeśli przykręciłeś te stalufelgi śrubami od ory 15 speedlina to jesteś mistrz
ory to one raczej nie były bo poprzednik tez był mistrz a dla mnie śruba to śruba,wazne ze sie trzyma kubas - Pon 16 Kwi, 2012 Musiały być ory, bo raczej na stożek tego ten gej nie przykręcił. Oryginalne są płaskie, one są drogie koło 8zł/szt. czasami nawet.Anonymous - Pon 16 Kwi, 2012
kubas napisał/a:
Musiały być ory, bo raczej na stożek tego ten gej nie przykręcił. Oryginalne są płaskie, one są drogie koło 8zł/szt. czasami nawet.
Różne tam są ale płaskiej to nie zauważyłem (jeśli tak samo rozumiemy płaskie)Bart - Czw 06 Wrz, 2012 Dobra wiadomość dla niektórych