To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Amortyzatory KONI

Niemy - Śro 02 Sty, 2008

Loko napisał/a:
Nie mam pojęcia, ale z tego co pamietam to kiedyś chyba Ref wklejał zdjecie b8 i seryjnego amora do puga, i b8 było na grubej ladze wiec jeśli nic nie pomylił to . Zreszta najlepiej będzie wiedział Grzesiek jak to jest z b8 :)

Ale generalnie to i tak zostaje Ci do wyboru tylko przód, bo od tyłu nie ma b6.


jak to nie ma B6 do tylu

a to co?

http://www.mts24sklep.pl/index.php/cPath/1_233_234

Loko - Śro 02 Sty, 2008

W saxo gwintuje się kolumne mc phersona, talerzyki trzymajace spręzyne, wąska spręzyna i też jest, nieważne jakie są amory bo jest takie dziwne rozwiązanie, że amor jest tylko wkłądem w kolumne.
Loko - Śro 02 Sty, 2008

Niemy napisał/a:
Loko napisał/a:
Nie mam pojęcia, ale z tego co pamietam to kiedyś chyba Ref wklejał zdjecie b8 i seryjnego amora do puga, i b8 było na grubej ladze wiec jeśli nic nie pomylił to . Zreszta najlepiej będzie wiedział Grzesiek jak to jest z b8 :)

Ale generalnie to i tak zostaje Ci do wyboru tylko przód, bo od tyłu nie ma b6.


jak to nie ma B6 do tylu

a to co?

http://www.mts24sklep.pl/index.php/cPath/1_233_234


To jest b8, popatrz na numer tego amora który jest opisany jako b6 do saxo i numery b8 do puga 106 ;) Z tyłu jest tylko b8, amor jest na normalnej cieńkiej ladze.

Tutaj całe zestawienie billi do saxo jest
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=3083

Niemy - Śro 02 Sty, 2008

dzieki Loko, pamietalem ze gdzies byl taki temat
odpisali Ci w koncu z tego Bilsteina?

czyli B8 przod i motorsport tyl brac ?

Loko - Śro 02 Sty, 2008

Nie odpisali, a potem nie drązyłem juz bo kupiłem b6, więc nie bardzo wiadomo o co chodzi z tymi motorsportami.
W katalogu bila przy zestawieniu b6+motorsport, albo b8 + motorsport jest napisane firmer setting, czyli wychodzi z tego że motorsport jest sztywniejszy.
Możesz spróbować popytać na saxperience, bo jest tam troche saxofonów na motorsportach.
Ale jeśli faktycznei motorsport jest sztywniejszy to ja bym nie zakładał przód
b8 + motorsport, tylko raczej szedł bym w strone miększego tyłu, saxo i tak ma "skoczny" tył.

Niemy - Śro 02 Sty, 2008

czyli wychodzi na B8 + B8
qbus - Śro 02 Sty, 2008

Cytat:
Bilstein B6 ma wstepnie ustawiona charakterystyke, ktora do rajdow raczej sie nie nadaje, a B-motorsport ma "ustawienia naprezone". Zerkopol zaprzeczal ze jest cos takiego, dopoki nie dostali do utwardzania moich BM.


Cytat:
Na przykladzie tylnych amortyzatorow do XSi - oprocz charakterystyki - BM jest duzo grubszy



z innego forum...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group