To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - kute graty

Anonymous - Śro 19 Gru, 2007

CHRZANEK napisał/a:

Ja wiem z doświadczenia że fiatowskie silniki FIRE zniosą 8000rpm. Tyle że tam nie ma hydrauliki tylko plytki...
Inna sprawa że za którymś razem może to być ostatni raz ;)

Ale reasumując problem może sprawiać "hydraulika" ?? ?? ??
Dobrze rozumuję ??


tylko ta astra to była rajdówka z prawdziwego zdarzenia :D

co do hydrauliki to napewno jest to przeszkoda.

CHRZANEK - Śro 19 Gru, 2007

PumaRST napisał/a:
tylko ta astra to była rajdówka z prawdziwego zdarzenia

Cienias o którym pisze to była niestety tylko N grupa ;)

Anonymous - Śro 19 Gru, 2007

co do hydrauliki - u mnie w kicie Kenta ( lajcikowy kit podnoszący moc tak aby auto nadal choc trochę pozostało drogowe ) sa mocniejsze sprężynki ( i to dużoo ) ale kasowacze pozosatją hydrauliczne - zestaw przygotowany do kompa z oryginalną odcinką . Ale w zestawach do n/a z podniesioną odcinką dają już mechanikę - czyli nie tylko ostrośćwałka , ale przede wszystkim obroty .

Fordowska hydraulika jest słaba ( dlatego min mamy chłodnicę oleju ) , ale sąznane przypadki kiedy chciał ktyoś cośtakiego kręcić do 7 - 8 tyś obr ( silnik CVH ) naszczęście lekarze byli w pobliżu i chory dostał swoją codzienną dawke dropsów i spokojnie zasnął .

Anonymous - Śro 19 Gru, 2007

CHRZANEK napisał/a:
PumaRST napisał/a:
tylko ta astra to była rajdówka z prawdziwego zdarzenia

Cienias o którym pisze to była niestety tylko N grupa ;)


chopdziło mi raczej o to że to auto cały czas było dokręcane a nie czasem tylko. :D Nie kwestionowałem tego cieniasa, a jesli tak wyszło to sorry

CHRZANEK - Śro 19 Gru, 2007

(dwa emotikony uderzające się kuflami z piwem)

Niestety mamy świąteczne emotikony i nie mogłem tego inaczej wyrazić ;)

Anonymous - Śro 19 Gru, 2007

ee znaczy się pijemy :)

Ja jezdem za :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group