Anonymous - Czw 25 Cze, 2009 Ja H&R miąłem w Bmw a teraz mam w Colcie , nie sa jakieś na maxa twarde , ale zapewniają lepsze prowadzenie i czucie auta , Dziękuje skończyłem Swoja Wypowiedz mi - Czw 25 Cze, 2009
Vlodarsky napisał/a:
z b8 z przodu i z b6 z tyłu
hmmm... Żebyś też z twardością nie przesadził, ten samochód przecież nie ma przesadnie sztywnej budy...Vlodarsky - Czw 25 Cze, 2009
CHRZANEK napisał/a:
-35mm to czasem wogóle jest niezauwazalna zmiana...
W przypadku eibachów nie widac wogóle
a w przypadku Vogtland ?CHRZANEK - Czw 25 Cze, 2009 Vlodziu - na to pytanie to rzeczowo może odpowiedziec tylko ktoś kto załozył Vogtlandy do 306 cabrio.
Przykłady o których mówie dotyczyły cinquecento. Ja miałem Eibachy -35mm, a mój dobry kolega Vogtlandy -40mm.
Po załozeniu u mnie przód -20 tył bez zmian, a u niego mniej więcej -20-25 przód i tył.Vlodarsky - Czw 25 Cze, 2009 no to już wiem, że z wyścigu odpada Eibech. Dzięki Radek. Będe się tym sugerował.Vlodarsky - Czw 25 Cze, 2009 Dobra kolejne pytanie. Jak z przodu sprężyna -50 Vogtland to z tyłu jeden ząb w dół ? dwa to już będzie za dużo chyba nie ?CHRZANEK - Czw 25 Cze, 2009 Vlodziu zasłyszalem jeszcze że w miare dobre są sprężyny WEITEC
Oczywiście to też są raczej sprężynki uliczne niż wyczynowe - ale jakościowo nie odstają od pozostałych niemieckich (Eibach i Vogtland)
CO do obniżania tyłu to chyba wspólnie doświadczyliśmy na przykładzie mojego samochodu ile to jest jeden a ile dwa ząbki (ząbki latajo ? )
Wg mnie na ulice -1.
-2 to już tylko dla hardkorów Vlodarsky - Pią 26 Cze, 2009 ooo i tam jest akuracik !! -40 bo -50 to chyba za dużo jednak żeby się normalnie przemieszczać.MoRToN - Pią 26 Cze, 2009 w sprawie weiteca zadzwoń do zender szczecin i powołaj sie na KRC Vlodarsky - Pią 26 Cze, 2009 http://weitec.pl/
to moja daaaaleka rodzina - myślę, że tam też dam radę ale dziękuje MoRToN Jacek - Sob 27 Cze, 2009 mam springi -30 w aygo z WEITEC'a i są lepsze niż z TTE i połowe tańsze, nie ma to jak niemiecka technologia:)Kamilbike - Pon 29 Cze, 2009 vlodziu jakbys chcial vogtlandy kupowac to w Blue City w tym tuning shopie kup, maja tam b dobre ceny.
Co do twardosci tych sprezyn to po zalozeniu do Punto nie zauwazylem duzej roznicy w twardosci a mimo tego ze mialy zglebic fur o 35mm nie zglebily go wcale Vlodarsky - Wto 30 Cze, 2009
Kamilbike napisał/a:
Co do twardosci tych sprezyn to po zalozeniu do Punto nie zauwazylem duzej roznicy w twardosci a mimo tego ze mialy zglebic fur o 35mm nie zglebily go wcale
a jakie miałeś wcześniej ? wiesz chodzi mi o to do czego masz porównanie ?
A ja chyba uderze w Weitec jednak...MoRToN - Wto 30 Cze, 2009 Wczesniej miał wyklepaną serie Vlodarsky - Wto 30 Cze, 2009 Aha qrcze ciężko jest coś wybrać... powinno być do wyboru miękie - twarde i koniec... a nie tyle firm