CHRZANEK - Śro 20 Paź, 2010 Obejrzałem ten filmik z prezentacji.
Fajne to reno.
Naprawde ciekawy wynalazek.saxorulez - Śro 20 Paź, 2010 a gdzie można to zobaczyć?Koto - Śro 20 Paź, 2010 To chyba to
GeKo - Śro 20 Paź, 2010 Dziwne ze się dokręca tak wysoko, chyba nie ma podtrzymania.martin.h - Śro 20 Paź, 2010
GeKo napisał/a:
Dziwne ze się dokręca tak wysoko, chyba nie ma podtrzymania.
A co ma wspólnego podtrzymanie z dokręcaniem ?GeKo - Śro 20 Paź, 2010 No zwyczajnie auta z podtrzymaniem nie ma potrzeby kręcić wysoko bo swoją optymalną moc mają znacznie niżej, dopiero na ostatnim biegu się kręci opór. A tu widać ze do okolic 200km/h to jeszcze sporo brakuje.kosmita - Śro 20 Paź, 2010
GeKo napisał/a:
No zwyczajnie auta z podtrzymaniem nie ma potrzeby kręcić wysoko bo swoją optymalną moc mają znacznie niżej, dopiero na ostatnim biegu się kręci opór.
A to nie odnosi się bardziej do aut ze zwężką? Co ma do tego podtrzymanie? Dużo momentu na dole można mieć i bez podtrzymania.GeKo - Śro 20 Paź, 2010 tak tak ze zwężką, to chyba oczywiste że musi posiadać zwężkę.martin.h - Śro 20 Paź, 2010
GeKo napisał/a:
tak tak ze zwężką, to chyba oczywiste że musi posiadać zwężkę.
Mozna zrobić auto na podtrzymaniu i bez zwężki.CHRZANEK - Śro 20 Paź, 2010 Wg mnie to co widzieliśmy na filmie to dopiero początek testów i bardzo możliwe że na razie konstruktorzy jeszcze sobie nie poradzili ze "zwężką".
Tak czy inaczej pali się "CHECK ENGINE" czyli coś jest nie tak
GeKo - Śro 20 Paź, 2010
martin.h napisał/a:
Mozna zrobić auto na podtrzymaniu i bez zwężki.
Oczywiście i wtedy mamy +350 ale regulamin Nki i Agr wymaga zwężki. Chyba że chłopcy się bawią na bogato A dopiero potem będą silnik ogarniać.saxorulez - Śro 20 Paź, 2010 ja nie widze problemu w kreceniu tego silnika wysokoade - Śro 20 Paź, 2010
saxorulez napisał/a:
ja nie widze problemu w kreceniu tego silnika wysoko
no ale jak masz zwezke to turbo zaczyna stawiac juz opor i dlawic fure:/GeKo - Śro 20 Paź, 2010 saxorulez, nie w tym rzecz, EVO i STI Nki są kręcone przeważnie do 4500 (po prostu nie opłaca się kręcić wyżej) dopiero ostatni bieg się ciągnie do końca. Tak jest tam moc rozłożona. Założyłem że jak tu będzie podtrzymanie i zwężka powinno być podobnie.ictus - Czw 21 Paź, 2010 enki ze zwezka maja charakterystyke TDI