To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Renault Sport i N4

CHRZANEK - Śro 20 Paź, 2010

Obejrzałem ten filmik z prezentacji.
Fajne to reno.
Naprawde ciekawy wynalazek.

saxorulez - Śro 20 Paź, 2010

a gdzie można to zobaczyć?
Koto - Śro 20 Paź, 2010

To chyba to ;)


GeKo - Śro 20 Paź, 2010

Dziwne ze się dokręca tak wysoko, chyba nie ma podtrzymania.
martin.h - Śro 20 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
Dziwne ze się dokręca tak wysoko, chyba nie ma podtrzymania.


A co ma wspólnego podtrzymanie z dokręcaniem ?

GeKo - Śro 20 Paź, 2010

No zwyczajnie auta z podtrzymaniem nie ma potrzeby kręcić wysoko bo swoją optymalną moc mają znacznie niżej, dopiero na ostatnim biegu się kręci opór. A tu widać ze do okolic 200km/h to jeszcze sporo brakuje.
kosmita - Śro 20 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
No zwyczajnie auta z podtrzymaniem nie ma potrzeby kręcić wysoko bo swoją optymalną moc mają znacznie niżej, dopiero na ostatnim biegu się kręci opór.

A to nie odnosi się bardziej do aut ze zwężką? Co ma do tego podtrzymanie? Dużo momentu na dole można mieć i bez podtrzymania.

GeKo - Śro 20 Paź, 2010

tak tak ze zwężką, to chyba oczywiste że musi posiadać zwężkę.
martin.h - Śro 20 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
tak tak ze zwężką, to chyba oczywiste że musi posiadać zwężkę.


Mozna zrobić auto na podtrzymaniu i bez zwężki.

CHRZANEK - Śro 20 Paź, 2010

Wg mnie to co widzieliśmy na filmie to dopiero początek testów i bardzo możliwe że na razie konstruktorzy jeszcze sobie nie poradzili ze "zwężką".

Tak czy inaczej pali się "CHECK ENGINE" czyli coś jest nie tak :) :) :) :) :)




:rotfl: :rotfl: :rotfl:

GeKo - Śro 20 Paź, 2010

martin.h napisał/a:
Mozna zrobić auto na podtrzymaniu i bez zwężki.

Oczywiście i wtedy mamy +350 :D ale regulamin Nki i Agr wymaga zwężki. Chyba że chłopcy się bawią na bogato :] A dopiero potem będą silnik ogarniać.

saxorulez - Śro 20 Paź, 2010

ja nie widze problemu w kreceniu tego silnika wysoko
ade - Śro 20 Paź, 2010

saxorulez napisał/a:
ja nie widze problemu w kreceniu tego silnika wysoko


no ale jak masz zwezke to turbo zaczyna stawiac juz opor i dlawic fure:/

GeKo - Śro 20 Paź, 2010

saxorulez, nie w tym rzecz, EVO i STI Nki są kręcone przeważnie do 4500 (po prostu nie opłaca się kręcić wyżej) dopiero ostatni bieg się ciągnie do końca. Tak jest tam moc rozłożona. Założyłem że jak tu będzie podtrzymanie i zwężka powinno być podobnie.
ictus - Czw 21 Paź, 2010

enki ze zwezka maja charakterystyke TDI


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group