kaziu1985pn - Pon 21 Cze, 2010 kosmita, zwykły wydech nie malowany po kontakcie z solą długą zima itp potrafi ostro dostać po du.ie, farba zawsze dodatkowo zabezpiecza w końcu farba nie rdzewieje.kosmita - Pon 21 Cze, 2010 kaziu1985pn, ale co cho ? Pytałeś czy mild steel to zwykła stal tylko pomalowana. Nie ma to raczej nic wspólnego z malowaniem. Nie wnikałem czy trzeba wydech malować czy nie.kaziu1985pn - Pon 21 Cze, 2010 kosmita, pytałem jaka stal bo to angole i im wszytko może wpaść do głowy, może to być zwykła stal albo aluminium.Anonymous - Pon 21 Cze, 2010 ja yebie, google nie boli
http://www.google.pl/#hl=...aab9c0088964830Anonymous - Pon 21 Cze, 2010 ja chciałem sam robic wydech do clio na tłumikach z tej firmy - http://www.rm-motors.pl/index.php -mieli mi zrobic przelotówki na zamowienie ,moze i jest to badziewie ale caly wydech wyniosł by mnie z 700 plnAnonymous - Pon 21 Cze, 2010 Na 90% będzie jednak K-tec na jednym tłumiku. Potem wytnę kata i za niego wleci tłumik z rm
A wy odchodzicie od tematu karwa!!!
Anonymous - Pon 21 Cze, 2010 a jaki był temat??Anonymous - Pon 21 Cze, 2010
rabarbar napisał/a:
a jaki był temat??
Napewno nie o tłumaczeniu słów mild steel GeKo - Pon 21 Cze, 2010
wasq napisał/a:
do clio jest tez np OMP tzw. drogowy ma tez mala srednice i mial go u sieb ie GEKO i darl morde okropnie i nic nie dawal
Miałem...? Pierwsze słyszę
Agentczor na jednym tłumiku na bank będzie za głośno, bo w zakresie 2500-3500 jest mocno basowo w środku, dopiero jak dasz w palnik to po prostu nie robi się głośniej, a nawet jakby ciszej.
Leon ma w sumie 3 tłumiki u siebie a i tak ma chyba ciut głośniej niż ja. jak coś weź Ktec ale tego z dwoma tłumikami bo środkowy mają eliptyczny ładnie się chowający w tunelu.
Mild steel to zwykła stal u nas zima go zeżreleon - Pon 21 Cze, 2010
agentczor napisał/a:
Leon ten Twój końcowy to przelot? Czy supersport na 1 tłumiku spełnia normy głośności?
hmm jest to niby komorowy ale gada jak przelot nie rozcinałem więc nie wiem...
ja kupiłem na początku stealtha supersports czyli bez środkowego tłumika - od początku było głośno - nawet momentami za.. później dostrugałem w MG środkową przelotową sekcje i zmieniła się zdecydowanie barwa - o wiele przyjemniejsza na dłuższe strasy.. na koniec wywaliłem kata i MG wstawił coś na wzór tłumika - również przelot (zdjęcia u mnie w pimpie)... ten zabieg właściwie nic nie zmienił w głośności...
tak jak pisał Geko jeśli bierzesz Kteca weź z środkową sekcją - na pewno nie stracisz pozostaje kwestia czy chcesz stealtha czy recessed ?
i tak każdy ktec spełnia normy głośności - więcej na blogu chłopaków z yozzy http://www.readyforthetrack.co.uk/Anonymous - Śro 07 Lip, 2010 No więc Wylądowały 2 tłumiki środkowe z RM Motors - 2,5 cala 110mm średnicy i 350mm długości. Jest ciszej niż na serii Czekam więc na kóncowy leonie kaziu1985pn - Śro 07 Lip, 2010 agentczor, tak patrząc na fotki to weszła by średnica 120-130mm nie wiem tylko jak od góry to wygląda Anonymous - Śro 07 Lip, 2010
kaziu1985pn napisał/a:
agentczor, tak patrząc na fotki to weszła by średnica 120-130mm nie wiem tylko jak od góry to wygląda
Zamiast kata może. Ale z tyłu miejsca brak. Teraz jest niżej już niż seria.leon - Śro 07 Lip, 2010
agentczor napisał/a:
Czekam więc na kóncowy leonie
drogi kolego agentczor wszystko zostanie sfinalizowane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami - czyli na okolice 04.08.2010 przyszykuj $
tymczasem gratuluje nierdzewki na pokładzie kaziu1985pn - Śro 07 Lip, 2010 agentczor, na fotkach ciężko ocenić ale dobrze wiedzieć jakie wymiary muszą być