MotorSport - [rally]czy Robert Kubica się skończył i dlaczego tak szybko?
bizon - Pią 12 Kwi, 2013 chyba dobrze pojechal ss3 Bartli - Pią 12 Kwi, 2013 Szybszy od Kościuszko Lappi był szybszy o 0.9sShymek - Pią 12 Kwi, 2013 Kiepściuszko na flaku leciał
ten odcinek lecieli za pierwszym razem - Robert poprawił swój czas o 33 sekund.... gdzie wszyscy średnio poprawia o parę do max 16 sekund bizon - Pią 12 Kwi, 2013 3.1 sek straty do pudla w klasie Kenet - Pią 12 Kwi, 2013 Raściak też kiedyś łatał chłodnicę na Ułężu także wie co to rajdy...
Go Robert!Rasputin - Pią 12 Kwi, 2013 0,1s straty na 4 os do pierwszego w klasie Lappiego kubas - Pią 12 Kwi, 2013 i to z kapciem mi - Pią 12 Kwi, 2013 kapeć kapciem - to już nie wina rywali, że nie zdążył obu butów założyć...Anonymous - Pią 12 Kwi, 2013 Czemu nie jest pierwszy?? WTF?was79 - Pią 12 Kwi, 2013 suabo, jednak skończył się na Kill`em Alllayer - Pią 12 Kwi, 2013 Szkoda
Robert Kubica musi skorzystać z systemu Rally2 podczas Rajdu Portugalii. Uszkodzona opona, z którą załoga jechała 200-kilometrową dojazdówkę rozerwała się i tym sposobem RK nie dojedzie do startu OS 5.
Na polską załogę naliczone zostanie 10 minut kary i tym sposobem załoga spadnie do szóstej dziesiątki (pozycję 58-60). WRC Newsleszq - Pią 12 Kwi, 2013 http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Na bogato
RK nie ma już szans na jakiś dobry wynik czasowy, ale za to bez spiny może lecieć kolejne oesowe kilometry zdobywając doświadczenie .michool_vt - Pią 12 Kwi, 2013 po godzinach przycina krzaki w rowach Kenet - Pią 12 Kwi, 2013 Szedł po krzakach bo inaczej iść nie szło roj - Pią 12 Kwi, 2013 kurde, słabo na maksa.. tu był nieduży rów i krzaki a na kanarach barierka ale błąd w sumie podobny więc równie dobrze jakby trafił tu na "mostek Januszka" to by się skończyła nauka, rehabilitacja, trening i zdobywanie doświadczenia w Portugalii.
Uważam, że jest jednym z najlepszych kierowców na świecie jeśli chodzi o wszechstronność i był w top5 najlepszych w f1.
ale ja jestem zdania (chyba w przeciwieństwie do wielu), że lepiej dowozić furę i szukać co raz szybszej bezpiecznej jazdy niż zacząć od 110% i szukać momentu kiedy w końcu się nie przepałuje..