MotorSport - [rally]czy Robert Kubica się skończył i dlaczego tak szybko?
Stf - Wto 23 Kwi, 2013 mgła,
brzozy,
...
...
https://www.youtube.com/watch?v=C5wSYYWeUMEmartin.h - Wto 23 Kwi, 2013 Ciekawe ile w tym prawdy, bo jeśli to się potwierdza to myślę, że powrót do F1 będzie szybciej niż się niektórym wydaje
http://f1.autoklub.pl/new...zwija-w04,48641roj - Wto 23 Kwi, 2013 chociaż mam mega nadzieję, że uda mu się wrócić do f1
to nie wiem jak się ma do tego pomoc w rozwoju bolidu w symulatorze? M - Śro 24 Kwi, 2013 Kolejny news bidonowy martin.h - Śro 24 Kwi, 2013
roj napisał/a:
chociaż mam mega nadzieję, że uda mu się wrócić do f1
to nie wiem jak się ma do tego pomoc w rozwoju bolidu w symulatorze?
A no taki symulator to zachowuje się podobnie jak bolid jak nie tak samo, zresztą nie przypadkowo kosztuje grube miliony. Dwa, Robert ma non stop kontakt z F1 pomimo iż w niej nie jeździ. Trzy, jest jednym z najlepszych w tej branży jeśli chodzi o kontakt z maszyną, wie jak co powinno być ustawione aby zrobić najlepszy czas, zresztą czekam na asfaltowe rajdy w MŚ i występy fabrycznego teamu, bo po tym jak Robert wprowadził zmiany w ustawieniach RRC to inżynierowie z Citroena zrobili wielkie oczy, o czymś takim nawet nie wiedzieli.
Poczekamy, zobaczymy, ale nie zdziwiłbym się gdyby rajdy były tylko jednoroczną przygodą kamil - Śro 24 Kwi, 2013 chyba się zgodze z przedmówcą M - Śro 24 Kwi, 2013 Spiseg!Młody Papież - Śro 24 Kwi, 2013
martin.h napisał/a:
po tym jak Robert wprowadził zmiany w ustawieniach RRC to inżynierowie z Citroena zrobili wielkie oczy, o czymś takim nawet nie wiedzieli
Jakarti - Śro 24 Kwi, 2013
martin.h napisał/a:
bo po tym jak Robert wprowadził zmiany w ustawieniach RRC to inżynierowie z Citroena zrobili wielkie oczy, o czymś takim nawet nie wiedzieli.
mnie tez to zaciekawiło. o jakie zmiany chodzi? pytam bo nie wiem, a nie zeby sie doyebac Anonymous - Śro 24 Kwi, 2013
martin.h napisał/a:
bo po tym jak Robert wprowadził zmiany w ustawieniach RRC to inżynierowie z Citroena zrobili wielkie oczy, o czymś takim nawet nie wiedzieli.
mnie tez to zaciekawiło. o jakie zmiany chodzi? pytam bo nie wiem, (oraz trochę zeby sie doyebac) Gaydek - Śro 24 Kwi, 2013 Roberta chcą w Lotusie i Mercedesie, klęska urodzaju . I tradycyjnie, jak wszystkich dobrych w Ferrari.
Symulator ważna rzecz, pamiętajcie ile prawdziwych dni testowych jest w roku... Nędza.
roj - Śro 24 Kwi, 2013 różnica jest taka, że w symulatorze można dostosować kokpit do możliwości ręki. w bolidzie nie. Robert nie dlatego nie wraca do F1, że zapomniał jak jeździć i jak ustawiać bolid tylko z powodu ograniczeń fizycznych a tu symulator ma się do tego nijak.martin.h - Śro 24 Kwi, 2013
AleX napisał/a:
martin.h napisał/a:
bo po tym jak Robert wprowadził zmiany w ustawieniach RRC to inżynierowie z Citroena zrobili wielkie oczy, o czymś takim nawet nie wiedzieli.
mnie tez to zaciekawiło. o jakie zmiany chodzi? pytam bo nie wiem, (oraz trochę zeby sie doyebac)
Chodzi o ustawieniach auta, tj. zawiasu, geometri itp. rzeczy. Jak wiadomo rajdy mają się nijak do wyścigów, a zmiany przyniosły pozytywny rezultat Kenet - Śro 24 Kwi, 2013
martin.h napisał/a:
AleX napisał/a:
martin.h napisał/a:
bo po tym jak Robert wprowadził zmiany w ustawieniach RRC to inżynierowie z Citroena zrobili wielkie oczy, o czymś takim nawet nie wiedzieli.
mnie tez to zaciekawiło. o jakie zmiany chodzi? pytam bo nie wiem, (oraz trochę zeby sie doyebac)
Chodzi o ustawieniach auta, tj. zawiasu, geometri itp. rzeczy. Jak wiadomo rajdy mają się nijak do wyścigów, a zmiany przyniosły pozytywny rezultat
Konkrety, konkrety!106 - Śro 24 Kwi, 2013 zowa mowi, ze wie ale nie powie