MoRToN - Wto 30 Cze, 2009 Nikt cie niestety nie powie co mientkie a co twarde a co śrenie. Za duzo czynnikow wpływa na to jak pracuje zawias... koła, rozstaw osi, masa samochodu... Do tego pojęci względne "twardości" JA uważam, że mój zawias jest do przyjęcia a jak wioze kumpla to po 30 min prosie o przerwe bo mu sie na pawia zbiera
Co do samych spręzyn ja bym sie tam nie rozczulał za bardzo, wybieranie dziuruf w większej połowie zależne jest od amora, progresywnośc zawiasu, przechyły boczne itp to już bardziej spring a tutaj większość ulicznych dostępnych na rynku pracuje podobnie.
Duża przepaść następuje dopiero przy różnicu KIT - Gwint sam do końca nie wiem dalczego ale na gwincie auto jedzie jak przyklejone do asfaltu nie wiem jak to dokąłdnie opisać ale każda nierówność przejeżzda "przyklejone" nie ma tendencji do podskakiwania i przestawiania... czym to jest spowodowane - nie wiem Natomiast bardoz mi to odpowiada z drugiej strony gdy trafiał sie małe dzioorki-dołki to marzę o delikatnym kicie ajbacha Vlodarsky - Wto 30 Cze, 2009
MoRToN napisał/a:
Co do samych spręzyn ja bym sie tam nie rozczulał za bardzo, wybieranie dziuruf w większej połowie zależne jest od amora, progresywnośc zawiasu, przechyły boczne itp to już bardziej spring a tutaj większość ulicznych dostępnych na rynku pracuje podobnie.
rozumiem - dzięki dobrze to ująłeś.Stacho - Pon 17 Sie, 2009 Chłopaki opłaca się zainwestować w te spręzyny za tą cene ?
http://cgi.ebay.com/ebaym...d=p4506.c0.m245jozekrj - Pon 17 Sie, 2009 w poprzednim samochodzie miałem weitec hicon gtn (przod gwint tyl na talezykach) i nie mam do czego sie przyczepic golf mk3 prowadził sie na tym zawiasie bardzo dobrze , nie miałem takich akcji jak opisał MoRToN, moze to zalezy od samochodu i jego wagi
ale i tak jak kupowac to wersje TX plus z regulacja siły tłumieniaQukie - Pon 17 Sie, 2009 Stacho, H&R to dobra firma i jeśli są to oryginały to na pewno warto. Mam u siebie na przodzie H&R i nie jest ani za twardy ani za miękki, do jazdy na co dzień, ale jak na tor to mógłby być trochę twardszy. Skunk2 MEGA twardy, kumpel miał takowe w qp 6gen na seryjnym amorku i było na prawdę twardo, więc w połączeniu z dobrym amorem będzie beton.
Chce takie do siebie Stacho - Pon 17 Sie, 2009 no bardziej wole Skunk2 bo będzie nisko i twardo M - Wto 18 Sie, 2009 Stacho wez to co sprawdzwone, bo skunkiem to i owszem mozna zablysnac na ckp albo na spasłordzie ale jak przyjdzie co do czego to lepiej miec cos dobrego.Qukie - Wto 18 Sie, 2009 Oj i tutaj się nie zgodzę. Skunk2 jest dobry i jesli ktoś chce mieć twardzy zawias, ale taki twardy twardy, a nie tylko prawie twardy, to Skunk2 bedzie dobrym rozwiązaniem. pod warunkiem połączenia tego z dobrym amorkiem.Anonymous - Wto 18 Sie, 2009 Tylko ze Stacho używa hądy na codzień ,i kto miał ten wie jak się jeździ na maksa twardym zawieszeniu . I jazda na takim zawieszeniu wymaga o wiele więcej od kierowcy podczas codziennego użytkowania .Michał - Wto 18 Sie, 2009
grifin010 napisał/a:
Tylko ze Stacho używa hądy na codzień ,i kto miał ten wie jak się jeździ na maksa twardym zawieszeniu . I jazda na takim zawieszeniu wymaga o wiele więcej od kierowcy podczas codziennego użytkowania .
no co ty nie powiesz...
fajnie sie jedzi na betonie, ale jest to troche męczące M - Wto 18 Sie, 2009 bez sęsu jest jezdzic na betonie,
jak wracam z toru to ustawiam caly zawias na max miekko i jade sobie jak na tapczanie do domu.
Jakbym mial jechac na torowym ustawieniu to bym sie dwa razy zastanowił.Michał - Wto 18 Sie, 2009 moj pug ma niesamowite tapczanowe zawieszenie. Na maxa tapczan. Dam sie karnąć to sie przekonasz
Ustawienie Turbo EmerytM - Wto 18 Sie, 2009 domyslam sie,
kiedys przejechalem sie pugiem jakims z poczatku lat 80-tych, mojego wujka, notabene mysliwy.
TAPCZAN, dosłownie tapczan z kołamiMichał - Wto 18 Sie, 2009
Cytat:
mysliwy
Tadek Myśliwy ?? M - Wto 18 Sie, 2009 nie, CZESŁAW