Techniczne - Problemy z Saxo, historia, rozbudowa...?
Anonymous - Pią 31 Paź, 2008 No szczyt szczytów!!! Nie zamierzam sie poddać, bo już zasmakowałem co to autko potrafi, ale jednak safety first Anonymous - Pią 31 Paź, 2008 A jeszcze podpytam o zawieszenie: czytałem już trochę na forum, interesowałem się Bilsteinem B6 i B8. Choć jakiś czas temu gdzieś w internecie wyszukałem promocję - 4 amortyzatory koni ze sprężynami - 35mm. Na co powinienem zwrócic szczególną uwagę przy wyborze zawieszenia? Słyszałem, że nawet kolor sprężyn w zestawie ma znaczenie. Pragnę zaznaczyć, że auto raczej nie będzie już startowało w kjs, także sprawa właściwych homologacji rajdowych mnie aż tak bardzo nie interesuje poza tym nie chcę bardziej obniżać auta, bo jednak będę nim jezdził po polskich drogach, you know what I mean CHRZANEK - Pią 31 Paź, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
Czy znacie jakieś firmy, które zajmują się takim montażem klatek gdzieś w północnej części PL..
W północnej to nie - jezeli Olsztyn moze byc to znam w Olsztynie
Mr Lucky 13 napisał/a:
To kompleksowe obspawanie samochodu też wykonują w takim zakładzie..?
Tak
Mr Lucky 13 napisał/a:
widziałem też na fotkach w środku saxo jakby rozpórkę - mniej więcej w tym miejscu gdzie właśnie mi pękało. Widziałeś coś takiego
Widziałem można ale jak wsadzisz klatke to nie ma takiej potrzeby, bo wtedy na te zgtrzewy nie działaja juz takie siły i podłoga nie ma ochoty "wpaść" do bagażnika
Mr Lucky 13 napisał/a:
I czy można zachować kokpit i palsitki z przodu przy montażu klatki, jeśli mógłbyś podać mi cenę takiej usługi byłbym wdzięczny
No deska rozdzielcza powinna być zawsze
Jeżeli nie zrobisz w drzwiach tzw "krzyży" tylko jeden zastrzał to nie bedzie konieczności siekać deski żeby nic z niej nie zostało
Oczywiście pewne modyfikacje trzeba bedzie zrobic ale deska bedzie na swoim miejscu i będzie wygladac tak jak wygladała
KOSZT - Najprostsza klatka z przebiciem do Mc persona to pewnie ok 2000pln - byc moze poza Warszawą jest troche taniej ale myslę że maxymalnie o 10%...fydi - Pią 31 Paź, 2008 Co do skrzyni.... To Loko ma namiary na warsztat gdzie robią skrzynie tylko do francuzów Niestety w Małopolsce, ale robią to szybko(w kilka godzin), dobrze(nie robią nic innego : ) i tanio. Loko kupił od nich cała skrzynię i jest zadowolony.Anonymous - Pią 31 Paź, 2008 No deska rozdzielcza powinna być zawsze
Jeżeli nie zrobisz w drzwiach tzw "krzyży" tylko jeden zastrzał to nie bedzie konieczności siekać deski żeby nic z niej nie zostało
A masz może jakieś foto takie gdzię jest bez krzyży, bo szczerze mówiąc zależy mi na wzmocnieniu głównie tyłu samochodu. Poza tym wsiadanie też nie chciałbym żeby było zbyt utrudnione.Anonymous - Pią 31 Paź, 2008
fydi napisał/a:
Co do skrzyni.... To Loko ma namiary na warsztat gdzie robią skrzynie tylko do francuzów Niestety w Małopolsce, ale robią to szybko(w kilka godzin), dobrze(nie robią nic innego : ) i tanio. Loko kupił od nich cała skrzynię i jest zadowolony.
z oryginalnym przełożeniem. Tylko, ze pytali mnie czy skrzynia z jednym czy z dwoma wybierakami, a ja nie wiem jak to sprawdzić i wogóle o co z tym chodzi..Stacho - Pią 31 Paź, 2008 Powiem Ci szczerze ,że daleka droga przed Tobą
Szkoda tylko że sprzedający nie pucował się że troche nim rajdował..
No ale mam nadzieje, że wytrwasz do końca i będzie wszystko cacy Anonymous - Pią 31 Paź, 2008 Długa nie długa z waszą pomocą zamierzam to do przyszłego sezonu ogarnąć. Już sporo rzeczy jest ok, wycieki polikwidowane, auto pracuje równo i jest gotowe na grubsze zmiany. chciałbym tylko żeby ktoś zdiagnozował mój silnik (w jakim jest stanie) wiem tylko, że nie gubi ciśnienia na tłokach nażadnym biegu. Docelowo zastanawiam się nad szlifem głowicy, wałkami itd. ale chyba zawczasu lepiej sprawdzić stan, co nie? Dodam, że autko ma lekko ponad 130tys km przebiegu.GeKo - Pią 31 Paź, 2008 Mr Lucky 13, Do czego ty auto budujesz. Do jazdy na co dzień, typowo do sportu czy jakieś Track day jako drugie auto? To nam ułatwi sprawę, bo to co jest dobre do sportu niekoniecznie na ulice i na odwrót.CHRZANEK - Pią 31 Paź, 2008
GeKo napisał/a:
to co jest dobre do sportu niekoniecznie na ulice i na odwrót.
A no właśnie
To dość istotne - w sumie klatka zasugerowała mi użytek sportowy...GeKo - Pią 31 Paź, 2008 Też tak na początku pomyślałem, ale jak przeczytałem ze homologacje Luckyego nie interesują to się trochę z tropu zbiłem.Loko - Pią 31 Paź, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
fydi napisał/a:
Co do skrzyni.... To Loko ma namiary na warsztat gdzie robią skrzynie tylko do francuzów Niestety w Małopolsce, ale robią to szybko(w kilka godzin), dobrze(nie robią nic innego : ) i tanio. Loko kupił od nich cała skrzynię i jest zadowolony.
z oryginalnym przełożeniem. Tylko, ze pytali mnie czy skrzynia z jednym czy z dwoma wybierakami, a ja nie wiem jak to sprawdzić i wogóle o co z tym chodzi..
To jest właśnie firma w której kupiłem skrzynie, nie wiem o co chodzi z tymi wybierakami, są dwa rodzaje skrzyń do vtsa, jak oni to określają na grubych satelitach i na cieńkich, do tego trzeba pomierzyć wyjętą pół oś od strony skrzyni, chyba lewą chcieli.Vlodarsky - Pią 31 Paź, 2008 Co do odpowietrzników to muszą być na zacisku, żeby dokładnie odpowietrzyć heble...
Ślusarz Ci to zrobi... tylko sam tego nie rób bo przewiercisz zacisk na wylot.CHRZANEK - Pią 31 Paź, 2008
Vlodarsky napisał/a:
Co do odpowietrzników to muszą być na zacisku
Choc zdarza się ze ich jednak nie ma
Ja miałem podobnie ...Anonymous - Pią 31 Paź, 2008 Generalnie auto nie będzie jezdzić codziennie, w sumie nawet teraz nie jeździ, głównie weekendy, jakieś spoty, tory. Nie nastawiam się na luźne nawierzchnie. To odnośnie moich zainteresowań homologacjami, robie to bardziej dla siebie.
Odnosnie zacisków, mam już dobrzego ślusarza na oku, który wierci we wszystkim i jestem już z nim wstepnie umówiony. Jeśli odpowietrzenie nie pomoże, to nie będzie już co wymieniać i nie wiem co wtedy zrobie... Zobaczymy jak będzie po dokładnym odpowietrzeniu.