To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - wydech-Clio?

106 - Śro 20 Maj, 2009

ja po zmianie ukladu wydechowego od kolektora odczulem zmiane na lepsze do
tego wyraznie poprawil sie srodek. przedtem auto jechalo glownie w wysokich
obrotach po zmianie wyraznie mocniejsze zrobily sie tez srodkowe oberoty.
(dupohamownia)

w rajdowce w kadecie ziomek bawil sie na hamowni ukladem wydechowym.
wyspawal katalizator i srodkowy tlumik i moc spadla do 140 KM. z zamontowanym
katem i tlumikiem bylo 170KM. zmian innych nie bylo, auto caly czas stalo na tej
samej hamowni, nikt nie kombinowal z wykresami, pomiary robione byly 2, 3 krotnie.

Rudello - Śro 20 Maj, 2009

KonradMK napisał/a:
Rudello napisał/a:
cieńcie


xD


bo cięcie zderzaka to takie ciencie :D

saxorulez - Śro 20 Maj, 2009

czyli prosta rura się nie sprawdziła?
106 - Śro 20 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:
czyli prosta rura się nie sprawdziła?

zdecydowanie nie choc moze to tylko w tym silniku (c20xe) lub samochodzie...

saxorulez - Śro 20 Maj, 2009

jutro poszukam podonych testów.. nie wiem czy nie na C20 i też tu wkleje z wynikami
TOXIC - Śro 20 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:

Nie ma odpowiedzi na to pytanie, żaden z nas nie projektował tego układu ani nie ma wiedzy (tak sądzę) na tyle dobrej w kwestii ukłądów zeby stiwerdzić czy ta puszka magnexa o konstrukcji X będzie paswał do wydechu o konstrukcji Y.

Reasumując poprostu nie wiemy czy puszka która dobrze działa w połaczeniu z całym układem Magnexa da cokolwiek poza dzwiękiem z ukłądem Y


AAA :) a mowilem zebysmy nie szli w strone "a nie wiadomo jak to bylo policzone" :D

Przeciez rozmawiamy teoretycznie :) Czy taki Magnex komorowy moze byc rownie dobry/lepszy jak przelot ? Jesli dobrze pamietam jakies tam back pressure w ukladzie musi wystepowac wiec cakowite rozprezenie tez chyba nie jest wskazane ?
Wiadomo ze wszystko pozniej pokaze wykres ale mozna sie wczesniej pobawic w jakies zgadywanki :)

GeKo - Czw 21 Maj, 2009

Dziku O to mi chodziło, z tego co pamiętam mówiłeś kiedyś coś też o niestabilnej mocy wtedy.
GeKo napisał/a:
dzik napisał/a:
Ostatni komorowy to najwiekszy korek w calym seryjnym wydechu.
Zalozenie seryjnej ostatniej puszki wrocilo moc do serii.
Bez kata mialem blad ale nie wplywalo to na moc.



Dziku nie rozumiem, to ostatni jest seryjny komorowy czy jak??? bo piszesz że to korek a potem że jak włoży się serię to jest OK


dzik napisał/a:
po wydechu pojawil sie pierwszy raz problem utraty przyczepnosci na I-ce przy 5krpm.

U mnie to częste zjawisko :D

wasq - Czw 21 Maj, 2009

to ja powtorze swoje pytanko :)

Dzik jak wygladal u ciebie wydech w sporcie ten ktory dal najlepsze rezultaty ??

dzieki za info

TOXIC - Pią 22 Maj, 2009

Koniec koncow poszedl przelot :D u mnie prace nad wydechem skonczone :)
Montaz - 160pln
Miny kolesi z warsztatu - bezcenne :D

pP - Pią 22 Maj, 2009

przyrost - 2KM,
głośność 120 dB
:jupi:

TOXIC - Pią 22 Maj, 2009

pP napisał/a:
przyrost - 2KM,
głośność 120 dB
:jupi:

dwoma kunmi nie pogardze
i przynajmniej nie ma ch**a we wsi :D

A tak serio rolki prawde nam powiedza, przeciez dla zabawy tego nie robie :) (no moze troszke ;) )

GeKo - Pią 22 Maj, 2009

To teraz poprosimy hamownie :)
TOXIC - Pią 22 Maj, 2009

Jeszcze została mała poprawka dolotu.... i hamownia
tak czy inaczej bedziecie pierwszymi ktorzy sie dowiedza :)

Bart - Pią 22 Maj, 2009

może jeszcze jakiś filmik z efektami dźwiękowymi?
KonradMK - Pią 22 Maj, 2009

bart napisał/a:
może jeszcze jakiś filmik z efektami dźwiękowymi?


proszę



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group