106 - Śro 20 Maj, 2009 ja po zmianie ukladu wydechowego od kolektora odczulem zmiane na lepsze do
tego wyraznie poprawil sie srodek. przedtem auto jechalo glownie w wysokich
obrotach po zmianie wyraznie mocniejsze zrobily sie tez srodkowe oberoty.
(dupohamownia)
w rajdowce w kadecie ziomek bawil sie na hamowni ukladem wydechowym.
wyspawal katalizator i srodkowy tlumik i moc spadla do 140 KM. z zamontowanym
katem i tlumikiem bylo 170KM. zmian innych nie bylo, auto caly czas stalo na tej
samej hamowni, nikt nie kombinowal z wykresami, pomiary robione byly 2, 3 krotnie.Rudello - Śro 20 Maj, 2009
KonradMK napisał/a:
Rudello napisał/a:
cieńcie
bo cięcie zderzaka to takie ciencie saxorulez - Śro 20 Maj, 2009 czyli prosta rura się nie sprawdziła?106 - Śro 20 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
czyli prosta rura się nie sprawdziła?
zdecydowanie nie choc moze to tylko w tym silniku (c20xe) lub samochodzie...saxorulez - Śro 20 Maj, 2009 jutro poszukam podonych testów.. nie wiem czy nie na C20 i też tu wkleje z wynikamiTOXIC - Śro 20 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
Nie ma odpowiedzi na to pytanie, żaden z nas nie projektował tego układu ani nie ma wiedzy (tak sądzę) na tyle dobrej w kwestii ukłądów zeby stiwerdzić czy ta puszka magnexa o konstrukcji X będzie paswał do wydechu o konstrukcji Y.
Reasumując poprostu nie wiemy czy puszka która dobrze działa w połaczeniu z całym układem Magnexa da cokolwiek poza dzwiękiem z ukłądem Y
AAA a mowilem zebysmy nie szli w strone "a nie wiadomo jak to bylo policzone"
Przeciez rozmawiamy teoretycznie Czy taki Magnex komorowy moze byc rownie dobry/lepszy jak przelot ? Jesli dobrze pamietam jakies tam back pressure w ukladzie musi wystepowac wiec cakowite rozprezenie tez chyba nie jest wskazane ?
Wiadomo ze wszystko pozniej pokaze wykres ale mozna sie wczesniej pobawic w jakies zgadywanki GeKo - Czw 21 Maj, 2009 Dziku O to mi chodziło, z tego co pamiętam mówiłeś kiedyś coś też o niestabilnej mocy wtedy.
GeKo napisał/a:
dzik napisał/a:
Ostatni komorowy to najwiekszy korek w calym seryjnym wydechu.
Zalozenie seryjnej ostatniej puszki wrocilo moc do serii.
Bez kata mialem blad ale nie wplywalo to na moc.
Dziku nie rozumiem, to ostatni jest seryjny komorowy czy jak??? bo piszesz że to korek a potem że jak włoży się serię to jest OK
dzik napisał/a:
po wydechu pojawil sie pierwszy raz problem utraty przyczepnosci na I-ce przy 5krpm.
U mnie to częste zjawisko wasq - Czw 21 Maj, 2009 to ja powtorze swoje pytanko
Dzik jak wygladal u ciebie wydech w sporcie ten ktory dal najlepsze rezultaty ??
dzieki za infoTOXIC - Pią 22 Maj, 2009 Koniec koncow poszedl przelot u mnie prace nad wydechem skonczone
Montaz - 160pln
Miny kolesi z warsztatu - bezcenne pP - Pią 22 Maj, 2009 przyrost - 2KM,
głośność 120 dB
TOXIC - Pią 22 Maj, 2009
pP napisał/a:
przyrost - 2KM,
głośność 120 dB
dwoma kunmi nie pogardze
i przynajmniej nie ma ch**a we wsi
A tak serio rolki prawde nam powiedza, przeciez dla zabawy tego nie robie (no moze troszke )GeKo - Pią 22 Maj, 2009 To teraz poprosimy hamownie TOXIC - Pią 22 Maj, 2009 Jeszcze została mała poprawka dolotu.... i hamownia
tak czy inaczej bedziecie pierwszymi ktorzy sie dowiedza Bart - Pią 22 Maj, 2009 może jeszcze jakiś filmik z efektami dźwiękowymi?KonradMK - Pią 22 Maj, 2009