To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Renault Sport i N4

Jaco - Czw 21 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
saxorulez, nie w tym rzecz, EVO i STI Nki są kręcone przeważnie do 4500 (po prostu nie opłaca się kręcić wyżej) dopiero ostatni bieg się ciągnie do końca. Tak jest tam moc rozłożona. Założyłem że jak tu będzie podtrzymanie i zwężka powinno być podobnie.



Nawet Kajto to kiedyś mówił w wywiadzie dla WRC chyba, że taką N żeby lecieć szybko to trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery... bez zbędnego przeciągania na obrotach..

Bart - Pią 22 Paź, 2010

Jaco napisał/a:
trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery...


kurde, jeżdżę jak ciota :]


prawdziwi twardziele zmieniają biegi losowo, potrafią nawet ruszać z czwórki!

kubas - Pią 22 Paź, 2010

Bart napisał/a:
Jaco napisał/a:
trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery...


kurde, jeżdżę jak ciota :]


prawdziwi twardziele zmieniają biegi losowo, potrafią nawet ruszać z czwórki!


w żuku się da ruszyć z czwórki :)

martin.h - Pią 22 Paź, 2010

Ja kiedyś ruszyłem pugiem z trójki :D

A swoją drogą N4 (Evo, subaru) ma max moment i moc w okolicach do 4-5k rpm, w zależności od tego jaka zwężka, jak wystrojone, na czym itp.
Megane albo nie jest na zwężce, albo taka jest charakterystyka silnika i już.

Janusz - Pią 22 Paź, 2010

martin.h napisał/a:
Ja kiedyś ruszyłem pugiem z trójki :D


za to w normalnym ruchu jej nigdy nie zapiołes :P

martin.h - Śro 01 Gru, 2010

Moc i moment słabe, ale masa mega xD

http://rajdy.autoklub.pl/...megane-n4,33260

ictus - Śro 01 Gru, 2010

nie taka znowu mega... raptem 80kg mniej
GeKo - Śro 01 Gru, 2010

Pewnie miał na myśli w stosunku do Lancerów. Wg mnie to będzie porażka na naszych OSach.
martin.h - Śro 01 Gru, 2010

ictus napisał/a:
nie taka znowu mega... raptem 80kg mniej


W porównaniu do Lancera mamy 150-200 kg mniej, a do tego mniejsze straty w napędzie. Na asfalcie dobry driver (Kubica) może naklepać 4x4.
Dopóki nie wejdzie R4 bo to zmasakruje wszystko :D

GeKo napisał/a:
Pewnie miał na myśli w stosunku do Lancerów. Wg mnie to będzie porażka na naszych OSach.

A ja uważam, że wręcz przeciwnie, S1600 potrafiło walczyć o zwycięstwo to i Megane da radę, potrzeba tylko dobrego ogarniacza ośki.

GeKo - Śro 01 Gru, 2010

martin.h napisał/a:
A ja uważam, że wręcz przeciwnie, S1600 potrafiło walczyć o zwycięstwo to i Megane da radę, potrzeba tylko dobrego ogarniacza ośki.

Pamiętaj że wtedy Lancery były na małym hamulcu i na mniejszej zwężce.

ictus - Czw 02 Gru, 2010

martin.h napisał/a:
W porównaniu do Lancera mamy 150-200 kg mniej, a do tego mniejsze straty w napędzie. Na asfalcie dobry driver (Kubica) może naklepać 4x4.

1350-1370 impreza/lancer
1270 meganka
u nas nie ma racji bytu... po pierwsze to nie bedzie homologowany inny zestaw niz asfaltowy, o ile w przypadku zawieszenia to nie jest jakis problem bo mozna by to obejsc to na 18 jechac szutry czy sniegi nie ma opcji
no i wiadomo ze na naszych oesach 4 napedy maja handicap

ale juz na jakims mille miglia spokojnie da rade

Anonymous - Pon 11 Kwi, 2011

http://rajdy.autoklub.pl/...megane-n4,35467 Jak japońskie złomy się psują to megana wygrywa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group