saxorulez, nie w tym rzecz, EVO i STI Nki są kręcone przeważnie do 4500 (po prostu nie opłaca się kręcić wyżej) dopiero ostatni bieg się ciągnie do końca. Tak jest tam moc rozłożona. Założyłem że jak tu będzie podtrzymanie i zwężka powinno być podobnie.
Nawet Kajto to kiedyś mówił w wywiadzie dla WRC chyba, że taką N żeby lecieć szybko to trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery... bez zbędnego przeciągania na obrotach..Bart - Pią 22 Paź, 2010
Jaco napisał/a:
trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery...
kurde, jeżdżę jak ciota
prawdziwi twardziele zmieniają biegi losowo, potrafią nawet ruszać z czwórki!kubas - Pią 22 Paź, 2010
Bart napisał/a:
Jaco napisał/a:
trzeba jechać trochę jak "ciota" czyli jeden,dwa,trzy,cztery...
kurde, jeżdżę jak ciota
prawdziwi twardziele zmieniają biegi losowo, potrafią nawet ruszać z czwórki!
w żuku się da ruszyć z czwórki martin.h - Pią 22 Paź, 2010 Ja kiedyś ruszyłem pugiem z trójki
A swoją drogą N4 (Evo, subaru) ma max moment i moc w okolicach do 4-5k rpm, w zależności od tego jaka zwężka, jak wystrojone, na czym itp.
Megane albo nie jest na zwężce, albo taka jest charakterystyka silnika i już.Janusz - Pią 22 Paź, 2010
martin.h napisał/a:
Ja kiedyś ruszyłem pugiem z trójki
za to w normalnym ruchu jej nigdy nie zapiołes martin.h - Śro 01 Gru, 2010 Moc i moment słabe, ale masa mega
http://rajdy.autoklub.pl/...megane-n4,33260ictus - Śro 01 Gru, 2010 nie taka znowu mega... raptem 80kg mniejGeKo - Śro 01 Gru, 2010 Pewnie miał na myśli w stosunku do Lancerów. Wg mnie to będzie porażka na naszych OSach.martin.h - Śro 01 Gru, 2010
ictus napisał/a:
nie taka znowu mega... raptem 80kg mniej
W porównaniu do Lancera mamy 150-200 kg mniej, a do tego mniejsze straty w napędzie. Na asfalcie dobry driver (Kubica) może naklepać 4x4.
Dopóki nie wejdzie R4 bo to zmasakruje wszystko
GeKo napisał/a:
Pewnie miał na myśli w stosunku do Lancerów. Wg mnie to będzie porażka na naszych OSach.
A ja uważam, że wręcz przeciwnie, S1600 potrafiło walczyć o zwycięstwo to i Megane da radę, potrzeba tylko dobrego ogarniacza ośki.GeKo - Śro 01 Gru, 2010
martin.h napisał/a:
A ja uważam, że wręcz przeciwnie, S1600 potrafiło walczyć o zwycięstwo to i Megane da radę, potrzeba tylko dobrego ogarniacza ośki.
Pamiętaj że wtedy Lancery były na małym hamulcu i na mniejszej zwężce.ictus - Czw 02 Gru, 2010
martin.h napisał/a:
W porównaniu do Lancera mamy 150-200 kg mniej, a do tego mniejsze straty w napędzie. Na asfalcie dobry driver (Kubica) może naklepać 4x4.
1350-1370 impreza/lancer
1270 meganka
u nas nie ma racji bytu... po pierwsze to nie bedzie homologowany inny zestaw niz asfaltowy, o ile w przypadku zawieszenia to nie jest jakis problem bo mozna by to obejsc to na 18 jechac szutry czy sniegi nie ma opcji
no i wiadomo ze na naszych oesach 4 napedy maja handicap