NBL - Wto 24 Maj, 2011 kamil, decyzja jeszcze nie zapadła spokojnie na razie badam rynekkubas - Wto 24 Maj, 2011 kamil ja bym np. brał gwint gaz-a zamiast billa dejot - Wto 24 Maj, 2011 tłumnik, jak będziesz dalej jeździł jak emeryt to MTS też Ci długo wytrzyma NBL - Wto 24 Maj, 2011 dejot, spokojnie, robi się coraz ciekawiej ostatnio 7 poty z tego silniczka
wydusiłem.. po prostu byłem przekonania no że szkoda go pałować ale teraz już czasem
mu przypierd.le
BTW. +1 he heroj - Wto 24 Maj, 2011
kamil napisał/a:
musisz kupić Ap fahwerke mega mix 2000 zulu tango vol.2
faldzip - Wto 24 Maj, 2011 jezdzil kto kiedy na szutrowych springach PugSporta z gwintem? jestem ciekaw jak to dziala.NBL - Wto 24 Maj, 2011 ok poczytałem , poszukałem i kupie jednak coś dobrego , nie będę bawił się w pół-środki.
PS. Albo koni albo kyb ultra SR to na moje potrzeby w zupełności starczy na bank.jarek-malopolska - Wto 07 Cze, 2011 Byłem dziś sprawdzić stan zawieszenia w aucie, amorków oraz wszystkich łaczników, itp.. nie jest najgorzej ale diagnosta powiedział ze mam w.y.j.e.b.a.n.e sworznie, zrówno w prawym jak i lewym wachaczu.. I teraz pytańko, mozna w saxo wymienić sam sworzeń czy trzeba kupić cały wachcz? Jesli sie da wymienić sam sworzeń (na co licze ) to jest on jakoś nabijany czy jak? Przem_106 - Wto 07 Cze, 2011 Same swoznie nabijane na prasie ok 40-50zł szt.. Sprawdz otwory w zwrotnicy czy nie mają kształtu jajek misiek86electro - Wto 07 Cze, 2011 oczywisciew ze da sie sam sworzen wymienic , potgrzebujesz prase mlotkiem sie tego nie da zrobić TRW ok 50 za sztukejarek-malopolska - Wto 07 Cze, 2011 dzieki ziomy, pocieszyliscie mnie Szczerze mowiąc tez myslałem zeby wziac TRW, chwilke temu wrzuciłem łacznik stabilizatra tej firmy i jest cały czas jak nówka w przeciwienstwie do innych marek kamil - Pon 13 Cze, 2011 ale chyba trwalsze rozwiązanie to wymiana kompletnych wahaczy. Robiłem coś takiego w saabie i kolejna nauka...lepiej wymienić całe wahacze niż "niby oszczędzać " i za 10 k km wymieniać znowu NBL - Wto 14 Cze, 2011
jarek-malopolska napisał/a:
Byłem dziś sprawdzić stan zawieszenia w aucie, amorków oraz wszystkich łaczników, itp.. nie jest najgorzej ale diagnosta powiedział ze mam w.y.j.e.b.a.n.e sworznie, zrówno w prawym jak i lewym wachaczu.. I teraz pytańko, mozna w saxo wymienić sam sworzeń czy trzeba kupić cały wachcz? Jesli sie da wymienić sam sworzeń (na co licze ) to jest on jakoś nabijany czy jak?
Ja nabijałem 7500 tyś temu i do teraz wszystko jest na cacy, oczywiście nie najtańsze
sworznie tylko firmowe, dobry sworzeń + prasa = nie ma potrzeby kupowania nowego kompletu, bo wytrzmya Tobie tyle samo chyba że żle wpresowany jest bądz kiepskiej jakości
sworzeń.
PS. Gumy stabilizatora masz OK? też potrafią się sypać
PS2. Dzięki wszystkim za rady , na aucie mam założone już Koni STR.T o sprężyny Ultimate
Super suspension i jest malina.w sam rak jak dla mnie.
_________________________________________
Teraz ja mam pytanie:
Koledzy czy w garażowym zaciszu z nie dużym doświadczeniem jestem w stanie obniżyć
belkę? potrzebuje około 3-4 cm do szczęscią. bo nie co wyżej mi tył siedzi.. Jakieś
rady spostrzeżenia? czy mogę coś popsuć?iQ - Wto 14 Cze, 2011 tłumnik, poszukaj. Pamietam ze kiedys wklejalem link do strony gdzie bylo napisane wszystko krok po kroku