To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

NBL - Wto 24 Maj, 2011

kamil, decyzja jeszcze nie zapadła spokojnie :P na razie badam rynek
kubas - Wto 24 Maj, 2011

kamil ja bym np. brał gwint gaz-a zamiast billa :)
dejot - Wto 24 Maj, 2011

tłumnik, jak będziesz dalej jeździł jak emeryt to MTS też Ci długo wytrzyma ;D
NBL - Wto 24 Maj, 2011

dejot, :jupi: spokojnie, robi się coraz ciekawiej ostatnio 7 poty z tego silniczka
wydusiłem.. po prostu byłem przekonania no że szkoda go pałować :) ale teraz już czasem
mu przypierd.le ^^

BTW. +1 he he

roj - Wto 24 Maj, 2011

kamil napisał/a:
musisz kupić Ap fahwerke mega mix 2000 zulu tango vol.2

:rotfl:

faldzip - Wto 24 Maj, 2011

jezdzil kto kiedy na szutrowych springach PugSporta z gwintem? jestem ciekaw jak to dziala.
NBL - Wto 24 Maj, 2011

ok poczytałem , poszukałem i kupie jednak coś dobrego , nie będę bawił się w pół-środki.

PS. Albo koni albo kyb ultra SR to na moje potrzeby w zupełności starczy na bank.

jarek-malopolska - Wto 07 Cze, 2011

Byłem dziś sprawdzić stan zawieszenia w aucie, amorków oraz wszystkich łaczników, itp.. nie jest najgorzej ale diagnosta powiedział ze mam w.y.j.e.b.a.n.e sworznie, zrówno w prawym jak i lewym wachaczu.. I teraz pytańko, mozna w saxo wymienić sam sworzeń czy trzeba kupić cały wachcz? Jesli sie da wymienić sam sworzeń (na co licze ;) ) to jest on jakoś nabijany czy jak? :>
Przem_106 - Wto 07 Cze, 2011

Same swoznie nabijane na prasie ok 40-50zł szt.. Sprawdz otwory w zwrotnicy czy nie mają kształtu jajek ;D
misiek86electro - Wto 07 Cze, 2011

oczywisciew ze da sie sam sworzen wymienic , potgrzebujesz prase mlotkiem sie tego nie da zrobić TRW ok 50 za sztuke
jarek-malopolska - Wto 07 Cze, 2011

dzieki ziomy, pocieszyliscie mnie :jupi: Szczerze mowiąc tez myslałem zeby wziac TRW, chwilke temu wrzuciłem łacznik stabilizatra tej firmy i jest cały czas jak nówka w przeciwienstwie do innych marek ;)
kamil - Pon 13 Cze, 2011

ale chyba trwalsze rozwiązanie to wymiana kompletnych wahaczy. Robiłem coś takiego w saabie i kolejna nauka...lepiej wymienić całe wahacze niż "niby oszczędzać " i za 10 k km wymieniać znowu :)
NBL - Wto 14 Cze, 2011

jarek-malopolska napisał/a:
Byłem dziś sprawdzić stan zawieszenia w aucie, amorków oraz wszystkich łaczników, itp.. nie jest najgorzej ale diagnosta powiedział ze mam w.y.j.e.b.a.n.e sworznie, zrówno w prawym jak i lewym wachaczu.. I teraz pytańko, mozna w saxo wymienić sam sworzeń czy trzeba kupić cały wachcz? Jesli sie da wymienić sam sworzeń (na co licze ;) ) to jest on jakoś nabijany czy jak? :>



Ja nabijałem 7500 tyś temu i do teraz wszystko jest na cacy, oczywiście nie najtańsze
sworznie tylko firmowe, dobry sworzeń + prasa = nie ma potrzeby kupowania nowego kompletu, bo wytrzmya Tobie tyle samo chyba że żle wpresowany jest bądz kiepskiej jakości
sworzeń.

PS. Gumy stabilizatora masz OK? też potrafią się sypać
PS2. Dzięki wszystkim za rady , na aucie mam założone już Koni STR.T o sprężyny Ultimate
Super suspension i jest malina.w sam rak jak dla mnie.





_________________________________________
Teraz ja mam pytanie:

Koledzy czy w garażowym zaciszu z nie dużym doświadczeniem jestem w stanie obniżyć
belkę? potrzebuje około 3-4 cm do szczęscią. bo nie co wyżej mi tył siedzi.. Jakieś
rady spostrzeżenia? czy mogę coś popsuć?

iQ - Wto 14 Cze, 2011

tłumnik, poszukaj. Pamietam ze kiedys wklejalem link do strony gdzie bylo napisane wszystko krok po kroku :)

edit:
http://www.suzukituning.c...on/Lowering.htm

NBL - Wto 14 Cze, 2011

iQ, Dzięki za info , a ktoś z was sam to robił? tak pytam bo ciekaw jestem.. czy
dam radę..

Zapodłabym pomuka ale nie mam jak ;/ pozdro IQ



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group