To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech

Michał - Pią 09 Sie, 2013

roj napisał/a:
Nie liczę godzin i lat...

:rotfl: :rotfl:

klimo - Pią 16 Sie, 2013

Przejrzałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie jak zrobić wydech w Saxo 16V żeby było dobrze? W tej chwili mam kolektor 4-2-1 na końcu fi 2 cale, dalej rura też 2cale i na końcu przelotowy tlumik InoxCar w kształcie takiej przerośniętej puszki po coli :) Nie ma tłumika środkowego, nie ma kata, nie ma niczego innego i zastanawiam się czy dołożenie któreś z tych rzeczy może dodatnio wpłynąć na osiągi. Jakiś metalowy kat albo przynajmniej strumienica? Ten patent o którym pisaliście czyli kat przed końcowym tłumikiem daje coś czy tylko robi się to po to żeby na BK było okej? Fachowców proszę o opinie :)
faldzip - Sob 17 Sie, 2013

klimo napisał/a:
albo przynajmniej strumienica

kazda strumienica daje +10KM wiec wstaw od razu ze trzy

M - Sob 17 Sie, 2013

koniecznie naddzwiekowa
kaziu1985pn - Sob 17 Sie, 2013

z dodatkiem łusek :D
klimo - Sob 17 Sie, 2013

OK, cenne uwagi :) No właśnie te strumienice łuskowe mają jakikolwiek sens? Nie mówię tu jakiś allegrowych szitach w cenie złomu, ale np taka jak tutaj http://allegro.pl/profesj...3414495330.html ? Próbował ktoś z Was czegoś takiego i wie czy warto się w to bawić?
Janusz - Sob 17 Sie, 2013

wstaw rure, najtaniej i najlepiej ;)
klimo - Sob 17 Sie, 2013

Ma być dobrze a nie tanio ;D Rura jest w tej chwili i sie zastanawiam czy wsadzenie czegoś między kolektor a tłumik może coś poprawić poza samopoczuciem
bizon - Sob 17 Sie, 2013

jak dobrze policzysz odleglosci, nakladanie sie cofajacych fal, zeby spotegowac efekt zasysajacy z komory spalania, to cos da.
Sibu - Sob 17 Sie, 2013

Nad czym się tu zastanawiać. Wystarczy zobaczyć jak wygląda a-grupowy wydech Peugeot/Citroen Sport. Lepiej jak oni tego nie załatwisz.
klimo - Sob 17 Sie, 2013

Sibu, i tak i nie :) A-grupowy wydech robiony jest pod a-grupowe mody, a u mnie seria motor. Z drugiej strony praktycznie każdy dedykowany zestaw wygląda tak samo, a jedynie co mnie zastanawiało to czy katy lub strumienice są w nich montowane dlatego że faktycznie coś mogą dać czy tylko po to żeby spełniać przepisy, a potem jeszcze przeczytałem tutaj o montażu kata tuż przed końcowym tłumikiem. Kupię chyba te strumienice łuskową Michaela i zobacze czy coś sie zmieni (w sumie wątpie), a jak będzie lepiej to zrobię tak jak proponował faldzip, i bede miał pierdyliard kunia ;D
PiTT - Sob 17 Sie, 2013

slabo czytales :)
ja u siebie mialem wywalonego kata i na koncu przelotowy powerflowa z tego co pamietam
ale jak wstawilem prosta rurke w miejsce kata bo byl bardzo glosny metaliczny dzwiek ktory mi nie odpowiadal, po wstawieniu zwyklego tlumika przelotowego w to samo miejsce zrobilo sie optymalnie jesli chodzi o poziom glosnosci ;)



i z dodanym tlumikiem


faldzip - Nie 18 Sie, 2013

klimo napisał/a:
Sibu, i tak i nie A-grupowy wydech robiony jest pod a-grupowe mody, a u mnie seria motor

no to zostaje Ci to co bizon napisał, to wtedy będziesz miał idealnie pod swój silnik. Kat wstawiany jest po to, że teoretycznie musi być. Poszukaj może w tematach Bad-iego jak on ma. Ktoś kiedyś wrzucał fotki jakiegoś grubego projektu saxo i tam był kat na samym końcu jak w focusach wrc. A tak na serio to ja bym zostawił tak jak masz.

Muzykant - Pon 02 Wrz, 2013

No dobra, planuje "coś" zrobic z wydechem, napewno musze cos zrobic z Katalizatorem, ktory juz w srodku lata i generalnie z racji konstrukcji wydechu, lamie sie on zaraz za katem. Auto ma 2 sondy, jakos wyroslem juz z czasow gdy pierwszym modem bylo wycinanie kata wiec pomyslalem sobie ze na sam poczatem zrobie sobie caly element z katalizatorem metlowym. Czy to jest pomysl wart zachodu?? czy faktycznie lepiej go wyrzucic i nie montowac ??
Muzykant - Czw 12 Wrz, 2013

No dobra, ja juz po, auto sie fajnie odetkalo, nareszcie jakos tam brzmi... polecam uklady millteka...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group