klimo - Pią 16 Sie, 2013 Przejrzałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie jak zrobić wydech w Saxo 16V żeby było dobrze? W tej chwili mam kolektor 4-2-1 na końcu fi 2 cale, dalej rura też 2cale i na końcu przelotowy tlumik InoxCar w kształcie takiej przerośniętej puszki po coli Nie ma tłumika środkowego, nie ma kata, nie ma niczego innego i zastanawiam się czy dołożenie któreś z tych rzeczy może dodatnio wpłynąć na osiągi. Jakiś metalowy kat albo przynajmniej strumienica? Ten patent o którym pisaliście czyli kat przed końcowym tłumikiem daje coś czy tylko robi się to po to żeby na BK było okej? Fachowców proszę o opinie faldzip - Sob 17 Sie, 2013
klimo napisał/a:
albo przynajmniej strumienica
kazda strumienica daje +10KM wiec wstaw od razu ze trzyM - Sob 17 Sie, 2013 koniecznie naddzwiekowakaziu1985pn - Sob 17 Sie, 2013 z dodatkiem łusek klimo - Sob 17 Sie, 2013 OK, cenne uwagi No właśnie te strumienice łuskowe mają jakikolwiek sens? Nie mówię tu jakiś allegrowych szitach w cenie złomu, ale np taka jak tutaj http://allegro.pl/profesj...3414495330.html ? Próbował ktoś z Was czegoś takiego i wie czy warto się w to bawić?Janusz - Sob 17 Sie, 2013 wstaw rure, najtaniej i najlepiej klimo - Sob 17 Sie, 2013 Ma być dobrze a nie tanio Rura jest w tej chwili i sie zastanawiam czy wsadzenie czegoś między kolektor a tłumik może coś poprawić poza samopoczuciembizon - Sob 17 Sie, 2013 jak dobrze policzysz odleglosci, nakladanie sie cofajacych fal, zeby spotegowac efekt zasysajacy z komory spalania, to cos da.Sibu - Sob 17 Sie, 2013 Nad czym się tu zastanawiać. Wystarczy zobaczyć jak wygląda a-grupowy wydech Peugeot/Citroen Sport. Lepiej jak oni tego nie załatwisz.klimo - Sob 17 Sie, 2013 Sibu, i tak i nie A-grupowy wydech robiony jest pod a-grupowe mody, a u mnie seria motor. Z drugiej strony praktycznie każdy dedykowany zestaw wygląda tak samo, a jedynie co mnie zastanawiało to czy katy lub strumienice są w nich montowane dlatego że faktycznie coś mogą dać czy tylko po to żeby spełniać przepisy, a potem jeszcze przeczytałem tutaj o montażu kata tuż przed końcowym tłumikiem. Kupię chyba te strumienice łuskową Michaela i zobacze czy coś sie zmieni (w sumie wątpie), a jak będzie lepiej to zrobię tak jak proponował faldzip, i bede miał pierdyliard kunia PiTT - Sob 17 Sie, 2013 slabo czytales
ja u siebie mialem wywalonego kata i na koncu przelotowy powerflowa z tego co pamietam
ale jak wstawilem prosta rurke w miejsce kata bo byl bardzo glosny metaliczny dzwiek ktory mi nie odpowiadal, po wstawieniu zwyklego tlumika przelotowego w to samo miejsce zrobilo sie optymalnie jesli chodzi o poziom glosnosci
i z dodanym tlumikiem
faldzip - Nie 18 Sie, 2013
klimo napisał/a:
Sibu, i tak i nie A-grupowy wydech robiony jest pod a-grupowe mody, a u mnie seria motor
no to zostaje Ci to co bizon napisał, to wtedy będziesz miał idealnie pod swój silnik. Kat wstawiany jest po to, że teoretycznie musi być. Poszukaj może w tematach Bad-iego jak on ma. Ktoś kiedyś wrzucał fotki jakiegoś grubego projektu saxo i tam był kat na samym końcu jak w focusach wrc. A tak na serio to ja bym zostawił tak jak masz.Muzykant - Pon 02 Wrz, 2013 No dobra, planuje "coś" zrobic z wydechem, napewno musze cos zrobic z Katalizatorem, ktory juz w srodku lata i generalnie z racji konstrukcji wydechu, lamie sie on zaraz za katem. Auto ma 2 sondy, jakos wyroslem juz z czasow gdy pierwszym modem bylo wycinanie kata wiec pomyslalem sobie ze na sam poczatem zrobie sobie caly element z katalizatorem metlowym. Czy to jest pomysl wart zachodu?? czy faktycznie lepiej go wyrzucic i nie montowac ??Muzykant - Czw 12 Wrz, 2013 No dobra, ja juz po, auto sie fajnie odetkalo, nareszcie jakos tam brzmi... polecam uklady millteka...