nox - Czw 24 Sty, 2008 gdzieś kiedyś na sr.pl czytałem o takim sprzęcie w wawie ...saxorulez - Czw 24 Sty, 2008 dobra mam - są na krasnobrodzkiej
koszt 300PLN
jeah zawożę tam moją nox - Czw 24 Sty, 2008 no widzisz pysiu zawozisz tam seryjną i potem drugi raz po obrobce czy bazujesz na wynikach z CNC ??saxorulez - Czw 24 Sty, 2008 bazuje na CNC..
moja już jest po.
POjechaliśmy z OT Bad-i - Czw 24 Sty, 2008 ciekawe ile by na mojej wyszlo
ale wywalic 300 i uzyskac jakis wynik ktorego i tak juz pewnie nie zmienimy ...........Anonymous - Czw 24 Sty, 2008
saxorulez napisał/a:
Wracajac do średnic tak naprawde nie ma reguły przu układach do aut NA
teoria mówi że do 1.6 max 2"
ale praktyka mówi co innego zupełnie.
.
.
.
Także nie zawsze szeroko znaczy zle, nie zawsze jedne tłumik to dobro rozwiazanie.
W kwestii wałków (i powstajacych fal) to moim zdaniem istotniejszy jest kolektor i miejsce łączenia sie poszczególnych rur.
Ja bardzo chcialbym zobaczyc wykresy przed i po bo jestem wrecz przekonany ze taki 3 calowy wydech w porownaniu do 2.0 to jedynie pogorszyl
A ze ktos tak zalozyl to niech zaklada.
Chyba ze dodal tez turbine Gaydek - Czw 24 Sty, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Ze wzgledu na homologacje to ostatni tlumik jest razem z katalizatorem, takie 2 in 1
Bad-i akurat katalizator na końcu ukadu wydechowego w rajdówkach robi się gównie z tego powodu:
-Na końcu ukadu spaliny mają najmniejszą prędkość a więc katalizator najmniej szkodzi
-Ponadto sluchajac kolegów Stux'a i Nox'a wydaje mi się że w tym miejscu świetnie sie sprawdza jako "spowalniacz"
-Kat na końcu mają teraz prawie wszystkie WuRCe co widać przez końcówkę wydechu:D
Z ciekawości... czy ktoś poza Bad-i ma kata razem z końcowym tłumikiem lub kata zaraz przed końcowym tłumikiem?Bad-i - Czw 24 Sty, 2008 no co ty, przeciez tutaj same buły rasta - Czw 24 Sty, 2008
saxorulez napisał/a:
z doświadczenia takiego ze co nieco czasami sprowadzam, widze ze wyniki na tych samych częściach co w UK, FR są u nas słabsze
Ale tylko na papierze, z doświadczen wiem, że konie UK są wyjątkowo optymistyczne i niejak się mają do naszych, to samu USA ich konie na kołach są równe naszym koniom na silniku !saxorulez - Czw 24 Sty, 2008
stux napisał/a:
A ze ktos tak zalozyl to niech zaklada.
Ten człowiek to nie "że ktoś"
Tylko ludize z GMC.
Wykresów nie widziałem ale przy ilości zbudowanych przez niego z sukcesem aut jestem w stanie uwierzyć że to co napisał jest prawdą. Dla mnie średnica tego ukłądu jest mega duża.. sam wcześniej miałem 2" i uwarzam ze w zupełności to wystarcza do jazdy po ulicy i lajtowych modów w silniku TU5J4.
Aczkolwiek skłaniam sie ku 2,25" na przyszłość.Gaydek - Czw 24 Sty, 2008
Bad-i napisał/a:
no co ty, przeciez tutaj same buły
Sorry Bad-i, ale nie rozumiem ( ).Anonymous - Sob 26 Sty, 2008
saxorulez napisał/a:
Aczkolwiek skłaniam sie ku 2,25" na przyszłość.
Ciekawy jestem wtedy Twojej opinii. tym bardziej dlatego ze wielokrotnie spotkalem sie z wypowiedziami m.in. na SR jak to po wymianie wydechu na taki o wiekszej srednicach koni ubywa, a halas rosnie. Tym bardziej cenne sa wszystkie opinie, ktore pokazuja, ze np. zmiana na wydech o wiekszej srednicy niz "ogolnie rekomendowany" niesie za soba zyski, a nie straty.
Spotkalem sie tez z takimi radami aby pierwsza czesc ukladu wydechowego budowac o troche wiekszej srednicy, a powiedzmy od polowy gdy gazy wydechowe juz sie troche ochlodza zwezyc go delikatnie (oczywiscie bez zadnych progow).saxorulez - Nie 27 Sty, 2008
stux napisał/a:
na SR jak to po wymianie wydechu na taki o wiekszej srednicach koni ubywa, a halas rosnie
ja też sie tego obawiałem..
ale nie opłaca mi się kupować teraz układu 2" żeby za rok przechodzić na 2,25" z powodu np. zwyżki w mocy BaRtO_206GT - Pon 28 Sty, 2008
saxorulez napisał/a:
ja też sie tego obawiałem..
ale nie opłaca mi się kupować teraz układu 2" żeby za rok przechodzić na 2,25" z powodu np. zwyżki w mocy
to jest kokot.. ja cos czuje ze moze jeszcze nie teraz ale za pol roku-rok Saxorulez odjebie cos takiego ze nam wszystkim szczeki opadna Anonymous - Śro 30 Sty, 2008 Czy ktos wie jakiej srednicy (zewnetrznej) jest rura wlotowa tlumika z 206 S16 ?
Wymiary puszki oraz srednica rury wylotowej tez milo widziane