To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech

nox - Czw 24 Sty, 2008

gdzieś kiedyś ;) na sr.pl czytałem o takim sprzęcie w wawie ...
saxorulez - Czw 24 Sty, 2008

dobra mam - są na krasnobrodzkiej
koszt 300PLN :)
jeah zawożę tam moją :D

nox - Czw 24 Sty, 2008

no widzisz pysiu :D zawozisz tam seryjną i potem drugi raz po obrobce czy bazujesz na wynikach z CNC ??
saxorulez - Czw 24 Sty, 2008

bazuje na CNC..
moja już jest po.

POjechaliśmy z OT :D

Bad-i - Czw 24 Sty, 2008

ciekawe ile by na mojej wyszlo

ale wywalic 300 i uzyskac jakis wynik ktorego i tak juz pewnie nie zmienimy ...........

Anonymous - Czw 24 Sty, 2008

saxorulez napisał/a:
Wracajac do średnic tak naprawde nie ma reguły przu układach do aut NA

teoria mówi że do 1.6 max 2"
ale praktyka mówi co innego zupełnie.
.
.
.
Także nie zawsze szeroko znaczy zle, nie zawsze jedne tłumik to dobro rozwiazanie.
W kwestii wałków (i powstajacych fal) to moim zdaniem istotniejszy jest kolektor i miejsce łączenia sie poszczególnych rur.


Ja bardzo chcialbym zobaczyc wykresy przed i po bo jestem wrecz przekonany ze taki 3 calowy wydech w porownaniu do 2.0 to jedynie pogorszyl
A ze ktos tak zalozyl to niech zaklada.
Chyba ze dodal tez turbine :)

Gaydek - Czw 24 Sty, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Ze wzgledu na homologacje to ostatni tlumik jest razem z katalizatorem, takie 2 in 1


Bad-i akurat katalizator na końcu ukadu wydechowego w rajdówkach robi się gównie z tego powodu:

-Na końcu ukadu spaliny mają najmniejszą prędkość a więc katalizator najmniej szkodzi
-Ponadto sluchajac kolegów Stux'a i Nox'a wydaje mi się że w tym miejscu świetnie sie sprawdza jako "spowalniacz"
-Kat na końcu mają teraz prawie wszystkie WuRCe co widać przez końcówkę wydechu:D :D :D

Z ciekawości... czy ktoś poza Bad-i ma kata razem z końcowym tłumikiem lub kata zaraz przed końcowym tłumikiem?

Bad-i - Czw 24 Sty, 2008

no co ty, przeciez tutaj same buły :lol2:
rasta - Czw 24 Sty, 2008

saxorulez napisał/a:
z doświadczenia takiego ze co nieco czasami sprowadzam, widze ze wyniki na tych samych częściach co w UK, FR są u nas słabsze


Ale tylko na papierze, z doświadczen wiem, że konie UK są wyjątkowo optymistyczne i niejak się mają do naszych, to samu USA ich konie na kołach są równe naszym koniom na silniku !

saxorulez - Czw 24 Sty, 2008

stux napisał/a:
A ze ktos tak zalozyl to niech zaklada.


Ten człowiek to nie "że ktoś" :)
Tylko ludize z GMC.

Wykresów nie widziałem ale przy ilości zbudowanych przez niego z sukcesem aut jestem w stanie uwierzyć że to co napisał jest prawdą. Dla mnie średnica tego ukłądu jest mega duża.. sam wcześniej miałem 2" i uwarzam ze w zupełności to wystarcza do jazdy po ulicy i lajtowych modów w silniku TU5J4.

Aczkolwiek skłaniam sie ku 2,25" na przyszłość.

Gaydek - Czw 24 Sty, 2008

Bad-i napisał/a:
no co ty, przeciez tutaj same buły :lol2:

Sorry Bad-i, ale nie rozumiem :/ ( :lol2: ).

Anonymous - Sob 26 Sty, 2008

saxorulez napisał/a:


Aczkolwiek skłaniam sie ku 2,25" na przyszłość.


Ciekawy jestem wtedy Twojej opinii. :-) tym bardziej dlatego ze wielokrotnie spotkalem sie z wypowiedziami m.in. na SR jak to po wymianie wydechu na taki o wiekszej srednicach koni ubywa, a halas rosnie. Tym bardziej cenne sa wszystkie opinie, ktore pokazuja, ze np. zmiana na wydech o wiekszej srednicy niz "ogolnie rekomendowany" niesie za soba zyski, a nie straty.

Spotkalem sie tez z takimi radami aby pierwsza czesc ukladu wydechowego budowac o troche wiekszej srednicy, a powiedzmy od polowy gdy gazy wydechowe juz sie troche ochlodza zwezyc go delikatnie (oczywiscie bez zadnych progow).

saxorulez - Nie 27 Sty, 2008

stux napisał/a:
na SR jak to po wymianie wydechu na taki o wiekszej srednicach koni ubywa, a halas rosnie


ja też sie tego obawiałem..

ale nie opłaca mi się kupować teraz układu 2" żeby za rok przechodzić na 2,25" z powodu np. zwyżki w mocy :D

BaRtO_206GT - Pon 28 Sty, 2008

saxorulez napisał/a:
ja też sie tego obawiałem..

ale nie opłaca mi się kupować teraz układu 2" żeby za rok przechodzić na 2,25" z powodu np. zwyżki w mocy :D


to jest kokot.. ja cos czuje ze moze jeszcze nie teraz ale za pol roku-rok Saxorulez odjebie cos takiego ze nam wszystkim szczeki opadna :D

Anonymous - Śro 30 Sty, 2008

Czy ktos wie jakiej srednicy (zewnetrznej) jest rura wlotowa tlumika z 206 S16 ?

Wymiary puszki oraz srednica rury wylotowej tez milo widziane :)

http://moto.allegro.pl/it...ni_tlumik_.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group