tylko sie zastanawiam jakie maja zaplecze technologiczne skoro zaczęli się tak cenić
chodzi mi o porównanie np. z miltekiem lub supersprintem którzy z tego co wiem dosyć precyzyjnie badają swoje produkty
mi sie mg kojarzyl zawsze z zakladem tłumikarskim który dobrze wyczaił potrzeby rynku i zaczął tłuc wydechy z nierdzewki pod różne furu, ale nie do końca się one różniły od siebie jeśli chodzi o same bebechy
może się mylę, ale nie widziałem jakoś na stronie istotnych informacji i warunkach testowych, laboratorium itd.
Laboratorium to ma ale supersprint, tyle że ceny wydechów są w cenie zadbanego saxo.
A zaplecze, mają wszystko co potrzebne, giętarki numeryczne, spawarki przecinarki taśmowe, wyoblarki itd.
Ostatnio nawet robili jakieś wersje z regulowaną głośnością tłumików, za pomocą przepustnic.
Niekwestionowanym plusem jest to że nawet jak coś się zdupi z Twojej winy to to poprawią za free, a przynajmniej tak było w moim przypadku.
Ceny niestety dawno przestały być atrakcyjne. W przypadku tańszych aut taniej wychodzi ściągnąć coś markowego niż robić.
i to właśnie zaplecze robi taką cenę, bo uspawac wydech z kolanek, a wygiąć go na giętarce za kilkadziesiąt tys. to dwie inne bajki.
Co do obliczeń to można sobie liczyć i liczyć, ale co z tego jak na rynku jest kilka średnic rur i tylko na tym możesz się opierać Bonczek - Śro 20 Lis, 2013 Pewnie się nie znam - ale skoro np taki Militek robi catback z jednym tłumikiem na końcu, z rury o średnicy która jest powszechnie znana bo sam podaje ją w katalogu i np. taki Eltec lub SSG wykonają z rury o takiej samej średnicy wydech spawany z kolanek lub cały gięty i dadzą na końcu tłumik to chcecie mi powiedzieć, że to nie ma prawa działać albo będzie gorsze niż Militek?
Nie chce wchodzić w to czy to dobrze, że coś skopiowali/podpatrzyli (zwał jak zwał) ale i tak ogranicza wszystkich kształt podłogi a z ilością tłumików i hamownią można po prostu poeksperymentować - tym bardziej w autach gdzie zmiana wydechu daje nam maksymalnie ~20KM. To nie są bolidy na tor gdzie się wszyscy zabijają o 0,5KM lub Nm lub ich przebieg na wykresie.
Ufff Barejka - Śro 20 Lis, 2013 wolalbym poswiecic te kilka marnych koni a wydech pozostawic w miare cichy Qukie - Pią 24 Paź, 2014 Nie chcę zakładać nowego tematu więc mam nadzieję na experckie informacje tutaj
gdzie mi pospawają mój kolektor wydechowy z nierdzewki - niestety dwa spawy kompletnie pęknięte dookoła i przeokrutnie brzęczy łodź/warszawa/okolice tych dwóch miast