MotorSport - Klatka bezpieczenstwa zgodna z zalacznikiem ¨J¨do 106
Tomcat - Pią 05 Lis, 2010 Muszę to na prawdę dobrze wymierzyć, bo wolałbym mieć krzyż w pałąku głównym. Można go odsunąć maksymaknie tyle ile pozwala konstrukcja podłogi, czyli tam gdzie zaczyna się siedzisko tylnej kanapy. Plus dodatkowo Piotrek mówił, że pałąk główny można odchylić o 6% od poziomu, więc powinno wystarczyć, ale pewności nie ma. Jeśli chodzi o wzmocnienie dachu, to ten sam Piotr uważa, że wystarczająca będzie jedna przekątna, którą można by ustawić tak, żeby dla mnie było więcej miejsca nad głową. Ewentualnie V też wchodzi w grę.
Wzrostu mam 190 cm, wagi 87 kg
Muszę się przymierzyć może do matt'a... Auto oddaje do roboty w styczniu więc, jeszcze jest trochę czasu, ale powoli trzeba już nad tym myśleć.
Powiedzcie mi dlaczego V przy pałąku głównym miałoby być niezgodne z załącznikiem J ? Skoro tyle ludzi tak jeździ bez problemu...Jaco - Pią 05 Lis, 2010
Tomcat napisał/a:
Powiedzcie mi dlaczego V przy pałąku głównym miałoby być niezgodne z załącznikiem J ? Skoro tyle ludzi tak jeździ bez problemu...
ale jak sam napisałeś wiele ludzi ma takie coś jeździ i nie ma problemów... Napisałem o tym jako takiej małej ciekawostce więc nie róbmy z tego problemu.106 - Pią 05 Lis, 2010 ... do czasu az ktorys z komisarzy technicznych na to wpadnie GeKo - Pią 05 Lis, 2010 myśle że rysunek 253-6 to właśnie to są rurki na pałąku głównym są a gdzie to juz inna sprawa Jaco - Pią 05 Lis, 2010 no jak by nie brać pod uwagę tego że..
"Górna krawędź przekątnej musi połączyć się z pałąkiem głównym mniej niż 100 mm
od jej połączenia z tylną podporą lub podpora tylna mniej niż 100 mm od jej
połączenia z pałąkiem głównym"
ale myślę, że zrobił się mały OT i może lepiej będzie to posprzątać