Michał - Śro 15 Lut, 2006 Temat postu: zużycie belki skrętnejWitam
Mam pytanko, po czym poznać ze tylna belka w saxo jest zuzyta/do wymiany/ do naprawy ?Vlodarsky - Śro 15 Lut, 2006 Temat postu: nnnnna dobrą sprawe nie da się tego ocenić bez rozbierania... mierzenia czopów i oglądania płaszczyzny czopów, a zacząć należy od łożysk na wahacczach...saxorulez - Czw 16 Lut, 2006 popodniesieniu na podnosniku:
spróbuj ruszyć tylnym kołem( ale nietak jak się kręci, tylko horyzontalnie), jeśli wyczuwasz luzy to może to być najwyższy czas
gdy auto stoi i widzisz że koła się zaczynają chować w nadkola.. tzn mają ustawienie negatywne.. czyli góra jest bardzxiej schowana do wewnątrz to tez może oznaczać końcówkę belkiVlodarsky - Czw 16 Lut, 2006 Temat postu: zxczŁukasz to już jest faza końcowa... jak się sprawdzi wcześniej to jeszcze można ratować sie wymianą lożysk. Bo jak lozyska się wysypią to belka bardzo zwieksza predkosc zuzycia.saxorulez - Czw 16 Lut, 2006 ale wczesniejszą faze to raczej tylko specjalista zdjagnozuje .. bo my nie mamy wiedzy takiejVlodarsky - Czw 16 Lut, 2006 Temat postu: .,.....................no tak zostaje kontrola luzówAnonymous - Nie 19 Lut, 2006 Wlasnie.. belka...
Jakies 20 kola temu wymienilem lozyska i powinno byc OK, a teraz dzieje sie cos bardzo niedobrego...
Na powazniejszych nierownosciach, dochodza mnie z tylnej czesci samochodu, takie "sprezyste", metaliczne pykniecia...
Wpadlem do pobliskiego Pezota i po dokladnych ogledzinach stwierdzili, ze to belka
Wiec mam do Was pytanie, gdzie to mozna dobrze zrobic, bo nie che, zeby sie furka rozelciala
Z gory dzieki za porady...
Pzd!Vlodarsky - Nie 19 Lut, 2006 Temat postu: aaaaAUTOSZLIF na Białołęckiej sprawdź - swego czasu zostawiałem tam belke starą a oni dawali zregenerowaną ale nie wiem czy do saxo też robią bo do berlingo, zxa, 306 robią. Nie wiem jak ceny ale tak na dobrą sprawe to lepiej poszukać używanej ale igiełki niż tych regenerowanych bo to wszystko jest robione na polskich czopach które można kupić w intercarsie po 150 zł za szt. Więc ja bym polecał szukać ładnej używki. Ale na wszelki wypadek masz tu link
AUTO-SZLIFAnonymous - Nie 19 Lut, 2006 Nawet i takie rozwiazania sa
mimo wszystko lepiej chyba szukać dobrej używki ale oryginału
Znalezienie takiej belki graniczy z cudem przerabialem to juz. Szukalem ze dwa miechy i nie znalazlem naprawilem stara.Niemy - Nie 19 Lut, 2006 a co zrobic aby nie dopuscic do zuzycia sie belki, aby nie musiec regenerowac, kiedy co wymieniac?
jeden gosciu z serwisu puga mowil mi zebym nawiercil od spodu, nagwintowal i wkrecil kalamitki i smarowal co jakis czas- czy to dziala?saxorulez - Nie 19 Lut, 2006
Dariano napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
mimo wszystko lepiej chyba szukać dobrej używki ale oryginału
Znalezienie takiej belki graniczy z cudem przerabialem to juz. Szukalem ze dwa miechy i nie znalazlem naprawilem stara.
wystarczy chyba kupić z modelu 1.1 i przełożyć niektóre komponenty..Dariano - Nie 19 Lut, 2006
saxorulez napisał/a:
Dariano napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
mimo wszystko lepiej chyba szukać dobrej używki ale oryginału
Znalezienie takiej belki graniczy z cudem przerabialem to juz. Szukalem ze dwa miechy i nie znalazlem naprawilem stara.
wystarczy chyba kupić z modelu 1.1 i przełożyć niektóre komponenty..
Mistrzu nie wiem ja szukalem do vtsa u mnie niektore komponenty byly pokrzywione. Ale jak cie okazalo nie taki diabel straszny jak go maluja Firma adamant dała rade saxorulez - Nie 19 Lut, 2006 sama belka jest taka sama.. w 1.1. jak i w VTS.. róznica tkwi w amorkach i drążkach...