Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
zużycie belki skrętnej
Autor Wiadomość

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 15 Lut, 2006   zużycie belki skrętnej

Witam
Mam pytanko, po czym poznać ze tylna belka w saxo jest zuzyta/do wymiany/ do naprawy ?
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 15 Lut, 2006   nnnn

na dobrą sprawe nie da się tego ocenić bez rozbierania... mierzenia czopów i oglądania płaszczyzny czopów, a zacząć należy od łożysk na wahacczach...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 16 Lut, 2006   

popodniesieniu na podnosniku:

spróbuj ruszyć tylnym kołem( ale nietak jak się kręci, tylko horyzontalnie), jeśli wyczuwasz luzy to może to być najwyższy czas

gdy auto stoi i widzisz że koła się zaczynają chować w nadkola.. tzn mają ustawienie negatywne.. czyli góra jest bardzxiej schowana do wewnątrz to tez może oznaczać końcówkę belki
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 16 Lut, 2006   zxcz

Łukasz to już jest faza końcowa... jak się sprawdzi wcześniej to jeszcze można ratować sie wymianą lożysk. Bo jak lozyska się wysypią to belka bardzo zwieksza predkosc zuzycia.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 16 Lut, 2006   

ale wczesniejszą faze to raczej tylko specjalista zdjagnozuje .. bo my nie mamy wiedzy takiej
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 16 Lut, 2006   .,.....................

no tak zostaje kontrola luzów
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

mechanix
[Usunięty]

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   

Wlasnie.. belka...
Jakies 20 kola temu wymienilem lozyska i powinno byc OK, a teraz dzieje sie cos bardzo niedobrego...
Na powazniejszych nierownosciach, dochodza mnie z tylnej czesci samochodu, takie "sprezyste", metaliczne pykniecia...
Wpadlem do pobliskiego Pezota i po dokladnych ogledzinach stwierdzili, ze to belka :(

Wiec mam do Was pytanie, gdzie to mozna dobrze zrobic, bo nie che, zeby sie furka rozelciala :/

Z gory dzieki za porady...

Pzd!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   aaaa

AUTOSZLIF na Białołęckiej sprawdź - swego czasu zostawiałem tam belke starą a oni dawali zregenerowaną ale nie wiem czy do saxo też robią bo do berlingo, zxa, 306 robią. Nie wiem jak ceny ale tak na dobrą sprawe to lepiej poszukać używanej ale igiełki niż tych regenerowanych bo to wszystko jest robione na polskich czopach które można kupić w intercarsie po 150 zł za szt. Więc ja bym polecał szukać ładnej używki. Ale na wszelki wypadek masz tu link
AUTO-SZLIF
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

mechanix
[Usunięty]

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   

Nawet i takie rozwiazania sa :/

http://www.allegro.pl/ite...go_ax_saxo.html

[ Dodano: Nie 19 Lut, 2006 ]
Albo regeneracja...

http://cbc.pp.com.pl/skle...850c7e65fbccaf2
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   

mimo wszystko lepiej chyba szukać dobrej używki ale oryginału
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   

Vlodarsky napisał/a:
mimo wszystko lepiej chyba szukać dobrej używki ale oryginału


Znalezienie takiej belki graniczy z cudem przerabialem to juz. Szukalem ze dwa miechy i nie znalazlem naprawilem stara.
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   

a co zrobic aby nie dopuscic do zuzycia sie belki, aby nie musiec regenerowac, kiedy co wymieniac?

jeden gosciu z serwisu puga mowil mi zebym nawiercil od spodu, nagwintowal i wkrecil kalamitki i smarowal co jakis czas- czy to dziala?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   

Dariano napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
mimo wszystko lepiej chyba szukać dobrej używki ale oryginału


Znalezienie takiej belki graniczy z cudem przerabialem to juz. Szukalem ze dwa miechy i nie znalazlem naprawilem stara.


wystarczy chyba kupić z modelu 1.1 i przełożyć niektóre komponenty..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   

saxorulez napisał/a:
Dariano napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
mimo wszystko lepiej chyba szukać dobrej używki ale oryginału


Znalezienie takiej belki graniczy z cudem przerabialem to juz. Szukalem ze dwa miechy i nie znalazlem naprawilem stara.


wystarczy chyba kupić z modelu 1.1 i przełożyć niektóre komponenty..


Mistrzu nie wiem ja szukalem do vtsa u mnie niektore komponenty byly pokrzywione. Ale jak cie okazalo nie taki diabel straszny jak go maluja Firma adamant dała rade :)
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 19 Lut, 2006   

sama belka jest taka sama.. w 1.1. jak i w VTS.. róznica tkwi w amorkach i drążkach...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12