To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Vlodarsky - Wto 10 Cze, 2008
Temat postu: Zawieszenie
szukałem, szukałem i nie znalazłem ogólnego tematu o zawieszeniu...

Powiedzcie mi gdzie mogę popatrzeć na ceny zawieszenie (gwint) do mojego auta ??
bo na allegro to tylko tego typu rzeczy są...
http://allegro.pl/item374...ts_technik.html

a mnie coś firmowego interesuje... musi być gwint koniecznie.

CHRZANEK - Wto 10 Cze, 2008

Bilstein Bilstein Bilstein

Nawet jeżeli Bilstein nie robi gwintu do 306 cabrio to w zerkopolu Ci zrobią :) :) :) :)

http://www.bilstein.pl/

ul. Uczniowska 34 Warszawa

czynne od 8.00 do 16.00
tel./fax: (022) 614 39 90
tel. kom.: 0 603 85 85 01
E-mail: bilstein@zerkopol.pl
Kierownik: Tadeusz Bieńczyk

Rudello - Wto 10 Cze, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Nawet jeżeli Bilstein nie robi gwintu do 306 cabrio to w zerkopolu Ci zrobią


jakas rzezba czy sobie żartujesz?

kubas - Wto 10 Cze, 2008

przerabiaja b6 na gwint :) chrzanka gwint to wlasnie takie b6 przerobione na gwincior :)
Anonymous - Wto 10 Cze, 2008

^podobamiesie twoja awatara, men ;)
Rudello - Wto 10 Cze, 2008

kubas napisał/a:
przerabiaja b6 na gwint chrzanka gwint to wlasnie takie b6 przerobione na gwincior


na czym polega taka "modyfikacja"?

kubas - Wto 10 Cze, 2008

Ucinaja dolny talezyk gwintuja wklad w tym miejscu i na ten gwint nakrecaja nowy talezyk ktory od tej pory jest regulowany :) no i waska sprezyna musi byc :)



- dżimi mi tez sie podoba avatar :) Kub(ica)as rula :D

Rudello - Wto 10 Cze, 2008

ooo no prosze jakie proste :)
rozumiem ze duzo ludzi tak jezdzi i sie nie sypie?
a co z praca amortyzatora, nie narzeka ze jest nienaturalnie?

qbus - Wto 10 Cze, 2008

nie bo amor tez jest odpowiednio utwardzony/przerobiony/ma skrocony skok.
nox - Wto 10 Cze, 2008

a ile taki gwint kosztuje ?? Aktualnie można kupić bardzo dobre markowe zawieszenie gwintowane w granicach 2000-2500zł które juz urodziło się gwintem :)
Loko - Śro 11 Cze, 2008

kubas napisał/a:
Ucinaja dolny talezyk gwintuja wklad w tym miejscu i na ten gwint nakrecaja nowy talezyk ktory od tej pory jest regulowany :) no i waska sprezyna musi byc :)



- dżimi mi tez sie podoba avatar :) Kub(ica)as rula :D


A jeszcze bardziej rzemieślniczo robi to peugeot sport w swoim kicie, w którym dają gwint do nałożenia na ogołoconą z talerzyka kolumnę.

Tak to mniej więcej wyglada


CHRZANEK - Śro 11 Cze, 2008

Pragnę tylko nadmienić że ja mam wariant " na grubej rurze" co dosłownie oznacza że rura jest grubościenna, jedna kolumna waży ok 25Kg... Taki wariant bardziej pancerny niż potrzeba - takie robili na szutry. Ale ustawienia są obecnie typowo torowe.

nox napisał/a:
Aktualnie można kupić bardzo dobre markowe zawieszenie gwintowane w granicach 2000-2500zł które juz urodziło się gwintem


W przypadku takich "customów" to w zerkopolu ustala się cenę indywidualnie.
2500zł za "markowe zawieszenie" jest OK jezęli da się je regenerować tak jak bilsteina.
Jezeli jest to jednorazówka to raczej są to pieniądze w błoto.

MoRToN - Śro 11 Cze, 2008

Najtaniej pociągnać z ebaya. Przerabiałem temat 2 miechy temu. Polskich importerów porąbało z cenami.
k-mart - Śro 11 Cze, 2008

Jesli gwint, to tylko jakis drogi.

Kupilem srednio drogi i jest poprostu kicha:
- jest sztywno
- amor ma za maly skok amortyzowania co na dziurach konczy sie niesamowitym hukiem
jakby amor mial wyjsc gora kielicha
- prowadzenie strasznie sie zmienilo: nie ma nadsterownosci, jest podsterownosc. By nastawic samochod bokiem do zakretu, trzeba sie troche nakrecic

Vlodarsky - Śro 11 Cze, 2008

a taki gwint fabryczny nie przerabiany ? tylko Bilstein ?? Czy to jest znośne cenowo ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group