To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

kaziu1985pn - Nie 01 Mar, 2015

Bonczek, jak porównanie HR vs AP bo miedzy tymi dwoma się zastanawiam ?
Bonczek - Nie 01 Mar, 2015

Nie wiem, CRX nie jeździ nadal :rotfl:
Kamill - Nie 01 Mar, 2015

Gdybym chcial cos tanszego niz aktualny ISC to bym wlasnie poszedl w AP. Tylko trzeba miec swiadomosc ograniczen w regulacji oraz tego ze moze bedzie potrzeba wsadzenia twardszych sprezyn, ale to w kazdym gwincie drogowym tak bedzie jezeli bedzisz chcial wycisnąć z zawiasu 100% i go dopasowac do upalania.
Kenet - Nie 01 Mar, 2015

Sterego bilsztajna bym przerobił w PL na gwint. Jakoś mi to wszystko o czym piszecie pachnie ryżem.
Anonymous - Nie 01 Mar, 2015

Gdybym miał teraz cos do upalania przygotowywac to pierwsze co bym kupił to dobry zawias,żadne tam ISC,AP,Bil tylko AST,Protlum czy HP sporting
Kamill - Nie 01 Mar, 2015

Jak znasz kogoś kto to ogarnie od ręki i wyjdzie tyle co Ap to tez bym brał bila. Ale do bila potrzebujesz przerobienia. 4 sprezyn. Kplt amorow. Regulacji/ustawienia. No i oczywiscie elelentów do regulacji. Moze wyjsc kolo 3k. Do tego KenetTy miales gwint z autem, ale ja wiem ile trzeba się za takimi przeróbkami nałazić.
kaziu1985pn - Nie 01 Mar, 2015

o to chodzi żeby zrzucić obecny i włożyć nowy a ten upchnąć w świat :) właśnie przeróbka może wyjść też drogo.
niestety nie każda firma ma zestaw do kompota

a może by wysupłać troche kasy i ściągnąć z anglii:

Zawieszenie Gwintowane/Coilover GAZ Shocks GGA402R,
Twardość sprężyn:
- Przód/Front: 4cyl - 700lbs, 6cyl - 850lbs,
- Tył/Rear: 325lbs,
Regulacja wysokości
- Przód/Front: 0-75mm,
- Tył/Rear: 0-75mm, ,
Regulacja twardości tłumienia,

specjalnie robione pod is cup

Kamill - Pon 02 Mar, 2015

Cos mi się obiło o uszy że ludzie nie byli tym zawiasem zachwyceni. Buni tu nie zagląda, ale może Miniac coś wie.
Mój znajomy startował na gwincie AP w wpp, to jest to auto 320i, tam było sporo odchudzania inne sprezyny i stabilizatory, ale ostatecznie kręcił okolice 1:52 na poznaniu.

PGmaster - Pon 02 Mar, 2015

Ja wlasnie jestem na etapie szukania jakiegos zawiasu i kompletnie mi nie idzie. Tego AP jednak bym nie chcial...
Anonymous - Pon 02 Mar, 2015

i słusznie,to by jakiś downgrade był
Kamill - Pon 02 Mar, 2015

Od ap tańszy jest tylko TAT, wiec czego wy oczekujecie po zawiasie za 2k.
kaziu1985pn - Pon 02 Mar, 2015

PGmaster, dokładnie to samo mam czym więcej czytam tym mniej wiem a jak juz wybiorę to pewnie zderzę się że ścianą z cyckami która ma wgląd w budżet :D

to teraz M-ka wpadniesz na Ekypa vs SR ?

jestem ciekaw jak by ten AP działał ze sprężynami 700(14) / 500(10) ze stabem 28/19 :)

Kamill - Pon 02 Mar, 2015

Mysle ze na plaskim zrobil by robote. Ale ja bym dal mietsze sprezyny o 2 kg jak jest wyprute auto. 14kg to wkladaja do m3 gdzie masz 6cyl i zeliwny blok.
PGmaster - Pon 02 Mar, 2015

kaziu1985pn napisał/a:
to teraz M-ka wpadniesz na Ekypa vs SR ?


Zostala juz tyllko emka wiec pewnie tak :) Cos wiadomo odnosnie terminow?

kaziu1985pn - Pon 02 Mar, 2015

PGmaster, toruń jako pierwszy gdzieś w maju i czerwiec kielce


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group